Το Toyota GT86 ολοκληρώνει έξι χρόνια ζωής και έτσι η φίρμα σκέφτεται ήδη να προσφέρει στο κοινό το μοντέλο δεύτερης γενιάς, που όπως όλα δείχνουν θα έχει ένα νέο κινητήρα.
Συγκεκριμένα όπως αναφέρουν μέσα από την Ιαπωνία, τόσο η Toyota όσο και η Subaru, η οποία βασίζει το BRZ πάνω στο GT86, θα παρουσιάσουν τους αντικαταστάτες των μοντέλων τους μέσα στο 2021, ωστόσο όταν αυτό συμβεί τα δύο μοντέλα της δεύτερης γενιάς, δεν θα έχουν κάτω από το καπό τον 2λιτρο κινητήρα.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες που έχουν έρθει στο φως της δημοσιότητας ο 2.0 λίτρων κινητήρας θα δώσει τη θέση του σε έναν 2,4 λίτρων, ο οποίος όπως είναι λογικό θα καταστήσει τα νέα Toyota GT86 και Subaru BRZ ακόμα πιο ισχυρά σε σχέση με τους προκατόχους τους.
Ωστόσο, αυτή δεν αναμένεται να είναι η μοναδική διαφορά, καθώς τα δύο σπορ αυτοκίνητα λέγεται πως θα έχουν πιο χαμηλά το κέντρο βάρους, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την οδική συμπεριφορά των μοντέλων, κυρίως στις στροφές, όπου ακόμα και με το υπάρχον «στήσιμο» τα GT86 και BRZ αποδεικνύονται ιδίαιτερα απολαυστικά με fun to drive χαρακτήρα.
Επιπλέον τα μοντέλα θα έρθουν εξοπλισμένα με τα τελευταία συστήματα υποστήριξης οδηγού, συμπεριλαμβανομένου του συστήματος eCall, το οποίο είναι τώρα υποχρεωτικό στην Ευρώπη, το οποίο έρχεται σε επαφή με τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση ατυχήματος.
Τέλος αλλαγές θα υπάρξουν και στο εσωτερικό, όπου μία νέα οθόνη θα φιλοξενεί το επίσης νέο σύστημα ψυχαγωγίας.
Η θέση οδήγησης του gt86 είναι φοβερή, κ.τ.λ. ελπίζω να μην αλλάξει και στο νέο τους μοντέλο...