ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η Jaguar στη Φρανκφούρτη παρουσίασε το πρώτο concept crossover της, το C-X17, στο οποίο χρησιμοποιήθηκε κι η νέα αλουμινένια πλατφόρμα iQ[Al], ενώ τώρα επιθυμεί να την αξιοποιήσει και σε άλλα νέα μοντ
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η Jaguar στη Φρανκφούρτη παρουσίασε το πρώτο concept crossover της, το C-X17, στο οποίο χρησιμοποιήθηκε κι η νέα αλουμινένια πλατφόρμα iQ[Al], ενώ τώρα επιθυμεί να την αξιοποιήσει και σε άλλα νέα μοντέλα.

Με πλατφόρμα αλουμινίου το νέο SUV της Jaguar

3.815 Επισκέψεις στο άρθρο (18/9/2013)

Η Jaguar επιβεβαίωσε ότι θα χρησιμοποιήσει τη νέα αλουμινένια πλατφόρμα της, iQ[Al], πέρα από το νέο crossover C-X17 και σε άλλα μικρότερα ή μεγαλύτερα μοντέλα της και μάλιστα σύντομα.

Η αγγλική φίρμα στη Φρανκφούρτη παρουσίασε το πρώτο crossover της, το πρωτότυπο C-X17, στο οποίο χρησιμοποιήθηκε κι η νέα αλουμινένια πλατφόρμα iQ[Al].Ο επικεφαλής παραγωγής, Kevin Stride λοιπόν, δήλωσε πως η συγκεκριμένη πλατφόρμα είναι ένα σπουδαίο επίτευγμα, το οποίο η εταιρεία θα αξιοποιήσει σε πολλά νέα μοντέλα της.Πρώτα από όλα και το SUV παραγωγής θα διαθέτει αυτό το αλουμινένιο monocoque πλαίσιο, όπως κι ένα μεγάλο premium sedan, το οποίο θα παρουσιαστεί τον επόμενο χρόνο.Παράλληλα, τόνισε ότι η συγκεκριμένη πλατφόρμα είναι «αρκετά ευέλικτη» και μπορεί να προσαρμόζεται σε διαφορετικού μήκους, πλάτους ή ύψους οχήματα. Επιπλέον, μπορεί να «συνεργαστεί» με πισωκίνητα μηχανικά σύνολα ή με μεταδόσεις και στους δύο άξονες, ακόμα και με ηλεκτρικά συστήματα κίνησης.Εξάλλου, μπορεί το νέο crossover C-X17 να έχει ήδη προγραμματιστεί για την παραγωγή, όμως παραμένει ζήτημα ποιο θα είναι το μοντέλο της εταιρείας, που θα σταθεί απέναντι στη BMW Σειρά 1 ή της Mercedes A-Class, όπως επιθυμεί η Jaguar και η εν λόγω πλατφόρμα θα μπορούσε να προσφέρει τη λύση.Τέλος, δεν έχει αναφερθεί καθόλου το χρονοδιάγραμμα παραγωγής των νέων μοντέλων, αλλά ο Stride επεσήμανε ότι πολύ σύντομα η αγγλική αυτοκινητοβιομηχανία θα παρουσιάσει τη «νέα της collection».

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD
FALKEN VS CONTINENTAL