ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το νέο 4ης γενιάς Honda CR-V χωρίς τετρακίνηση, αλλά με στον 1.600άρη turbodiesel του Civic, αποκτά θερμό εμπορικό ενδιαφέρον για το ελληνικό αγοραστικό κοινό.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το νέο 4ης γενιάς Honda CR-V χωρίς τετρακίνηση, αλλά με στον 1.600άρη turbodiesel του Civic, αποκτά θερμό εμπορικό ενδιαφέρον για το ελληνικό αγοραστικό κοινό.

Δοκιμή: Νέο Honda CR-V 1,6 i-DTEC

53.579 Επισκέψεις στο άρθρο (27/12/2013)

Το νέο 4ης γενιάς Honda CR-V χωρίς τετρακίνηση, αλλά με στον 1.600άρη turbodiesel του Civic, αποκτά θερμό εμπορικό ενδιαφέρον για το ελληνικό αγοραστικό κοινό.

H Honda διατείνεται πως στην εξέλιξη του CR-V 1.6 i-DTEC δεν είχε κατά νου κάποιο συγκεκριμένο ανταγωνιστή γιατί θα κατέληγε να στοχεύει χαμηλά. Μεγάλες κουβέντες θα πείτε, αλλά σε κάθε περίπτωση το crossover της ιαπωνικής φίρμας αποκτά επιτέλους νόημα για την ελληνική αγορά, αφού με τον 2,2 λτ. πετρελαιοκινήτηρα δεν επρόκειτο να δει χαΐρι. Για αυτό άλλωστε και ήταν διαθέσιμο μόνο κατόπιν παραγγελίας. Έφτασε όμως η μέρα, που το CR-V θα διατεθεί με τον πετρελαιοκινητήρα, που γνωρίσαμε στο Civic, και ο οποίος συνδυάζεται με κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς.
Δυναμικό και εντυπωσιακό
 Η συγκεκριμένη έκδοση, που είναι κομμένη και ραμμένη για το ελληνικό αγοραστικό γίγνεσθαι, διατηρεί φυσικά το δυναμικό και μοντέρνο χαρακτήρα, που ξεχωρίζει την 4η γενιά του CR-V. Eίναι ένα εντυπωσιακό crossover, όπου στο μπροστινό μέρος, είναι άμεσα εμφανής η σχεδιαστική φιλοσοφία της Honda, με την μεγάλη γρίλια να «σβήνει» μέσα στα φώτα. Κάτω, πλαστικές ενισχύσεις περιβάλουν όλο το αμάξωμα, με στόχο να ενισχύσουν τον περιπετειώδη χαρακτήρα του. Όσο για το πίσω μέρος, τα βλέμματα τραβάνε τα φουτουριστικά φώτα και το μικρό παρμπρίζ.
 Η νέα γενιά του CR-V χαρακτηρίζεται από τη μετακίνηση του πίσω παρμπρίζ κατά 60 χλστ. προς τα εμπρός και τη μείωση του χώρου που καταλαμβάνει το καπό. Αυτό έκανε εφικτή την καλύτερη εκτίμηση των ορίων του αμαξώματος από τη θέση του οδηγού, αλλά και την καλύτερη εκμετάλλευση του εσωτερικού χώρου.
Από 27.170 ευρώ και πλούσιο εξοπλισμό
Το νέο δικίνητο Honda CR-V 1,6 i-DTEC είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά στις εκδόσεις Comfort και Elegance. Η πρώτη έκδοση κοστίζει 28.600 ευρώ ή 27.170 ευρώ με απόσυρση και η έκδοση Elegance 29.900 (ή 28.470 ευρώ με απόσυρση). Οι τιμές κινούνται στο άνω άκρο της κατηγορίας, αλλά σε κάθε περίπτωση ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι πλούσιος. Η «βασική» έκδοση Comfort περιλαμβάνει -μεταξύ άλλων- έξι αερόσακους, VSA (το ESP στη γλώσσα της Honda), Hill Start Assist, διζωνικό κλιματισμό, cruise control, ηχοσύστημα, υποδοχές USΒ και Aux-in, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, καθώς και όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες. 
Στην έκδοση Εlegance, της δοκιμής, προσφέρονται επιπλέον οι προβολείς ομίχλης, η κάμερα οπισθοπορείας, ο συναγερμός, οι δερμάτινες επενδύσεις σε τιμόνι και επιλογέα ταχυτήτων, οι αισθητήρες φώτων και βροχής, οι ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες και το σύστημα ανοιχτής συνομιλίας, τεχνολογίας Bluetooth.

Η νέα γενιά του CR-V χαρακτηρίζεται από τη μετακίνηση του πίσω παρμπρίζ κατά 60 χλστ. προς τα εμπρός και τη μείωση του χώρου που καταλαμβάνει το καπό.

Η νέα γενιά του CR-V χαρακτηρίζεται από τη μετακίνηση του πίσω παρμπρίζ κατά 60 χλστ. προς τα εμπρός και τη μείωση του χώρου που καταλαμβάνει το καπό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
VW