Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Με twin-turbo V8 κινητήρα & 577 άλογα η νέα Mercedes-AMG CLE 63

 Σχολιάστε 
3.860 Επισκέψεις στο άρθρο (1/8/2024)
Με twin-turbo V8 κινητήρα & 577 άλογα η νέα Mercedes-AMG CLE 63
2 Φωτογραφίες »

- Γνήσιο βενζινοκίνητο, με 4λιτρο V8 twin-turbo κινητήρα 577 ίππων
- Θυμίζει την AMG CLE 53 στο μπροστά μέρος, αλλά πίσω θα έχει το δικό της στιλ με 4πλή εξάτμιση
- Στο τραπέζι και το ενδεχόμενο Plug-in hybrid έκδοσης με 671 άλογα & πάνω από 1.000 Nm ροπής
- Η «βασική» Mercedes CLE 200 είναι ήπια υβριδική 204 ίππων στα 65.100 ευρώ

Γνήσιο βενζινοκίνητο, με 4λιτρο V8 twin-turbo κινητήρα 577 ίππων

Αντίστροφα μετράμε για το λανσάρισμα της νέας Mercedes AMG-CLE 63, της κορυφαίας (μέχρι αποδείξεως του εναντίου) έκδοσης το ολοκαίνουργιου 2-θυρου coupe. Από τις κατασκοπευτικές φωτογραφίες που έχουν κυκλοφορήσει δεν βλέπουμε κάποια θύρα φόρτισης στο πίσω μέρος, που σημαίνει ότι το εν λόγω μοντέλο είναι καθαρό, γνήσιο βενζινοκίνητο. Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν πληροφορίες για το κινητήριο σύνολό του, όμως εικάζουμε ότι θα «φοράει» 4λιτρο V8 twin-turbo βενζινοκινητήρα 577 ίππων και 590 Nm ροπής.

Θυμίζει την AMG CLE 53 στο μπροστά μέρος, αλλά πίσω θα έχει το δικό της στιλ με 4πλή εξάτμιση

Από σχεδιαστικής πλευράς, στο εμπρός μέρος αναμένουμε αρκετά κοινά στοιχεία με την τρέχουσα κορυφαία έκδοση της γκάμας, την Mercedes AMG CLE 53 (449 + 23 άλογα λόγω ήπια υβριδικής τεχνολογίας). Από το φωτογραφικό υλικό που κυκλοφορεί, λοιπόν, βλέπουμε την κλασική μάσκα Panamericana, με μεγάλους αεραγωγούς και κάθετες μπάρες. Αυτό που την διαφοροποιεί ελαφρώς, στο εμπρός μέρος, είναι η διαφορετική σχεδίαση στις πλαϊνές εισαγωγές του αέρα.
 
Διότι στο πίσω μέρος η Mercedes-AMG CLE 63 ακολουθεί τη δική της λογική. Εκεί εντοπίζουμε 4πλή απόληξη εξάτμισης που… στάζει επιθετικότητα, καθώς και έναν μοναδικής σχεδίασης διαχύτη.

Στο τραπέζι και το ενδεχόμενο Plug-in hybrid έκδοσης με 671 άλογα & πάνω από 1.000 Nm ροπής

Από εκεί και πέρα, δεν αποκλείεται μελλοντικά να δούμε και PHEV CLE. Διότι μπορεί να υπήρχαν ορισμένες αναφορές πως η επαναφορτιζόμενη τεχνολογία δεν θα εφαρμοστεί σε κάποιο μοντέλο της γκάμας, όμως οι τελευταίες εξελίξεις δηλώνουν κάτι διαφορετικό. Για αυτό είναι στο τραπέζι το ενδεχόμενο ενός PHEV μοντέλου. Η έκδοση C63 S E Performance θα μπορούσε να αποτελεί βάση έμπνευσης, εκεί όπου ένας turbo 2λιτρος κινητήρας και ένα πίσω τοποθετημένο ηλεκτρικό μοτέρ αποδίδουν συνδυαστικά 671 ίππους, αλλά και πάνω από 1.000 Nm ροπής. Η μπαταρία των 6,1 kWh έχει πιο… ταπεινό ρόλο, καθώς ένα τέτοιο μοντέλο μόνο ηλεκτρική αυτονομία δεν θέλει να έχει.

Η «βασική» Mercedes CLE 200 είναι ήπια υβριδική 204 ίππων στα 65.100 ευρώ

Θυμίζουμε ότι η Mercedes CLE είναι ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο, ένα κλασικό 2πορτο coupe, που καταργεί τη C-Class coupe και την E-Class coupe. Εμείς έχουμε δοκιμάσει την ήπια υβριδική Mercedes CLE 200 των 204 ίππων, ένα μοντέλο που κοστίζει 65.100 ευρώ και ξεχωρίζει για την πολυτέλειά της. Ενδεικτικά να θα αναφερθούμε στο εσωτερικό της όπου δεσπόζει ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών, πολυτέλεια και αψεγάδιαστη ποιότητα, απίθανος ατμοσφαιρικός φωτισμός με 64 χρώματα και οθονάρα αφής 11,9 ιντσών, κάθετα τοποθετημένη στην κεντρική κονσόλα και μάλιστα με κλίση 6 μοιρών προς τη μεριά του οδηγού.

Toyota
OPEL