Mega Test: Τα καλύτερα ηλεκτρικά με μπαταρία πάνω από 70 κιλοβατώρες
57.363 Επισκέψεις στο άρθρο (2/9/2023)
Συγκρίνουμε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία πάνω από 70 κιλοβατώρες (kWh)
Mega Test, Part 2. Μετά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα «μεσαίου μεγέθους», συγκρίνουμε τα ηλεκτρικά με μπαταρία χωρητικότητας πάνω από 70 κιλοβατώρες. Αυτονομία έχουν, πώς τα πηγαίνουν στους υπόλοιπες μετρήσεις μας;
Αξιολογούμε 22 ηλεκτρικά αυτοκίνητα… μεγάλου μεγέθους
Mega Test νέων ηλεκτρικών μοντέλων, Part 2. Μετά τις αναλυτικές μετρήσεις και την σύγκριση αυτοκινήτων με μπαταρία χωρητικότητας 50-70 κιλοβατώρων, αξιολογούμε ηλεκτρικά με μπαταρία πάνω από 70 kWh. Όπως καταλαβαίνει κανείς, στην λίστα που ακολουθεί υπάρχουν αυτοκίνητα με μεγάλη αυτονομία, συνεπώς δεν υπάρχει άγχος φόρτισης για τους κατόχους τους.
Για αυτό και στην τελική κατάταξη δώσαμε περισσότερη έμφαση στην Ασφάλεια-Οδική Συμπεριφορά σε ποσοστό 40%. Στους άλλους 3 τομείς μετρήσεων (Κατανάλωση-Χώροι-Αυτονομία), επιλέξαμε ποσοστό σημαντικότητας 20%.
Για αυτό και στην τελική κατάταξη δώσαμε περισσότερη έμφαση στην Ασφάλεια-Οδική Συμπεριφορά σε ποσοστό 40%. Στους άλλους 3 τομείς μετρήσεων (Κατανάλωση-Χώροι-Αυτονομία), επιλέξαμε ποσοστό σημαντικότητας 20%.
Ποια συνδυάζουν καλύτερα Κατανάλωση, Χώρους και Ασφάλεια
Ποια συνδυάζουν καλύτερα Κατανάλωση, Χώρους και Ασφάλεια
Για την τελική κατάταξη έχουμε συνυπολογίσει την κατάταξή τους σε κατανάλωση, χώρους και ασφάλεια. Θεωρούμε τον καθένα από τους παραπάνω τομείς εξίσου σημαντικό (33%), για να υπολογίσουμε την τελική κατάταξη.Μπορείτε να δείτε αναλυτικά στις επόμενες επιλογές και τι λαμβάνουμε υπόψη για να κάνουμε την κατάταξη και στους 3 επιμέρους τομείς της κατανάλωσης, των χώρων και της ασφάλειας.
Rank | Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Τιμή | Κατα νάλωση | Χώροι | Ασφά λεια |
---|---|---|---|---|---|
1º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh | 7º | 16º | 9º | |
2º | FORD MUSTANG MACH-E 351 PS AWD 98 kWh 351ps 98 KWh | 15º | 16º | 9º | |
3º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh | 13º | 2º | 19º | |
4º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh 2WD 228ps 77 KWh | 18º | 8º | 6º | |
5º | MERCEDES EQS 580 4MATIC 523ps 107.8 KWh | 42º | 6º | 2º | |
6º | TESLA MODEL Y AWD PERFORAMNCE 480ps 82 KWh | 32º | 11º | 5º | |
7º | TESLA MODEL Y AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh | 27º | 11º | 7º | |
8º | FORD MUSTANG MACH-E GT 487ps 98 KWh | 43º | 16º | 1º | |
9º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 28º | 4º | 16º | |
10º | AUDI Q4 e-tron 50 quattro 299ps 82 KWh | 30º | 10º | 14º | |
11º | PORSCHE TAYCAN 4S PB+ 571ps 93,4 KWh | 39º | 33º | 3º | |
12º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 325 PS AWD 325ps 77 KWh | 23º | 3º | 23º | |
13º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh AWD 325ps 77 KWh | 39º | 8º | 7º | |
14º | AUDI e-tron GT RS GT 600ps 93,4 KWh | 37º | 35º | 4º | |
15º | JAGUAR I-PACE EV 400 90KWH AWD 400ps 90 KWh | 38º | 13º | 9º | |
16º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 20º | 16º | 21º | |
17º | TESLA MODEL 3 AWD LONG RANGE 450ps 75 KWh | 23º | 27º | 9º | |
18º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh | 23º | 7º | 26º | |
19º | MERCEDES EQE 350+ 292ps 90,6 KWh | 28º | 21º | 22º | |
20º | VOLVO XC40 RECHARGE PURE ELECTRIC P8 AWD 408 PS 408ps 78 KWh | 41º | 22º | 17º | |
21º | MERCEDES EQC 400 4MATIC 408ps 80 KWh | 44º | 20º | 24º |
Η πισωκίνητη Ford Mustang Mach-E με τα 294 άλογα έχει την καλύτερη μέση πραγματική κατανάλωση
Ποια έχουν την καλύτερη κατανάλωση
Ο υπολογισμός έχει γίνει για τον μέσο όρο του Έλληνα οδηγού, όπου το 80% των χιλιομέτρων γίνεται εντός πόλης και το 20% σε ταξίδι.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κατα νάλωση | |
---|---|---|
1º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh | 14,5 |
2º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh | 16,2 |
3º | FORD MUSTANG MACH-E 351 PS AWD 98 kWh 351ps 98 KWh | 16,4 |
4º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh 2WD 228ps 77 KWh | 17 |
5º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 17,7 |
6º | TESLA MODEL 3 AWD LONG RANGE 450ps 75 KWh | 17,8 |
7º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 325 PS AWD 325ps 77 KWh | 17,8 |
8º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh | 17,8 |
9º | TESLA MODEL Y AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh | 18 |
10º | MERCEDES EQE 350+ 292ps 90,6 KWh | 18,3 |
11º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 18,3 |
12º | AUDI Q4 e-tron 50 quattro 299ps 82 KWh | 18,8 |
13º | TESLA MODEL Y AWD PERFORAMNCE 480ps 82 KWh | 19 |
14º | AUDI e-tron GT RS GT 600ps 93,4 KWh | 20,1 |
15º | JAGUAR I-PACE EV 400 90KWH AWD 400ps 90 KWh | 20,9 |
16º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh AWD 325ps 77 KWh | 21,4 |
17º | PORSCHE TAYCAN 4S PB+ 571ps 93,4 KWh | 21,4 |
18º | VOLVO XC40 RECHARGE PURE ELECTRIC P8 AWD 408 PS 408ps 78 KWh | 21,7 |
19º | MERCEDES EQS 580 4MATIC 523ps 107.8 KWh | 21,9 |
20º | FORD MUSTANG MACH-E GT 487ps 98 KWh | 24,2 |
21º | MERCEDES EQC 400 4MATIC 408ps 80 KWh | 26,6 |
Πόσο «καίνει» τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέσα στην πόλη;
Κατανάλωση στην πόλη
Για την μέτρηση της κατανάλωσης εντός πόλης εφαρμόζουμε έναν τυπικό κύκλο, που προσομοιώνει την κίνηση σε αστικές συνθήκες. Έτσι κινούμαστε με ταχύτητα έως 50 χλμ./ώρα και σε ορισμένες συνθήκες ως 80, σαν να κινούμαστε σε κάποια κεντρική λεωφόρο, πραγματοποιώντας παράλληλα στάσεις σαν να περιμένουμε σε φανάρι. Έπειτα από το όργανο που συνδέουμε στη θύρα OBD του οχήματος (παίρνει δεδομένα από τον εγκέφαλο κατευθείαν) λαμβάνουμε το νούμερο της κατανάλωσης.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κατανάλωση πόλη (λτ.) | |
---|---|---|
1º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh | 13,1 |
2º | FORD MUSTANG MACH-E 351 PS AWD 98 kWh 351ps 98 KWh | 14,8 |
3º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh | 15,4 |
4º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh 2WD 228ps 77 KWh | 15,4 |
5º | TESLA MODEL 3 AWD LONG RANGE 450ps 75 KWh | 16,1 |
6º | TESLA MODEL Y AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh | 16,5 |
7º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 325 PS AWD 325ps 77 KWh | 16,8 |
8º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh | 16,8 |
9º | MERCEDES EQE 350+ 292ps 90,6 KWh | 16,8 |
10º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 16,9 |
11º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 17,2 |
12º | AUDI Q4 e-tron 50 quattro 299ps 82 KWh | 17,5 |
13º | TESLA MODEL Y AWD PERFORAMNCE 480ps 82 KWh | 17,6 |
14º | AUDI e-tron GT RS GT 600ps 93,4 KWh | 19,1 |
15º | JAGUAR I-PACE EV 400 90KWH AWD 400ps 90 KWh | 19,5 |
16º | VOLVO XC40 RECHARGE PURE ELECTRIC P8 AWD 408 PS 408ps 78 KWh | 19,6 |
17º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh AWD 325ps 77 KWh | 20,1 |
18º | MERCEDES EQS 580 4MATIC 523ps 107.8 KWh | 20,2 |
19º | PORSCHE TAYCAN 4S PB+ 571ps 93,4 KWh | 20,8 |
20º | FORD MUSTANG MACH-E GT 487ps 98 KWh | 23,5 |
21º | MERCEDES EQC 400 4MATIC 408ps 80 KWh | 25 |
Η κατάταξη των ηλεκτρικών ως προς τη κατανάλωση σε ένα ταξίδι-στον αυτοκινητόδρομο
Κατανάλωση σε ταξίδι
Για την κατανάλωση σε ταξίδι, με το όργανο πάντα συνδεδεμένο στη θύρα OBD του οχήματος , μετράμε σε ανοιχτό δρόμο για 5 χιλιόμετρα με σταθερή ταχύτητα 100 χλμ./ώρα. Αυτό γίνεται 3 φορές και κρατάμε το μέσο όρο των επιμέρους μετρήσεων.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κατανάλωση στο ταξίδι (λτ.) | |
---|---|---|
1º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh | 17,5 |
2º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh | 17,5 |
3º | FORD MUSTANG MACH-E 351 PS AWD 98 kWh 351ps 98 KWh | 18 |
4º | TESLA MODEL Y AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh | 18,1 |
5º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 18,5 |
6º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh | 18,8 |
7º | TESLA MODEL 3 AWD LONG RANGE 450ps 75 KWh | 18,8 |
8º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 325 PS AWD 325ps 77 KWh | 19,1 |
9º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh 2WD 228ps 77 KWh | 19,5 |
10º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 19,5 |
11º | MERCEDES EQE 350+ 292ps 90,6 KWh | 20,6 |
12º | AUDI Q4 e-tron 50 quattro 299ps 82 KWh | 21,5 |
13º | TESLA MODEL Y AWD PERFORAMNCE 480ps 82 KWh | 22,1 |
14º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh AWD 325ps 77 KWh | 24 |
15º | MERCEDES EQS 580 4MATIC 523ps 107.8 KWh | 24,5 |
16º | JAGUAR I-PACE EV 400 90KWH AWD 400ps 90 KWh | 24,5 |
17º | AUDI e-tron GT RS GT 600ps 93,4 KWh | 25 |
18º | PORSCHE TAYCAN 4S PB+ 571ps 93,4 KWh | 26,5 |
19º | VOLVO XC40 RECHARGE PURE ELECTRIC P8 AWD 408 PS 408ps 78 KWh | 26,5 |
20º | FORD MUSTANG MACH-E GT 487ps 98 KWh | 28,5 |
21º | MERCEDES EQC 400 4MATIC 408ps 80 KWh | 31 |
Πάνω από 400 χλμ. πραγματική αυτονομία σε ταξίδι έχουν οι «απλές» Ford Mustang Mach-E
Πραγματική αυτονομία σε ταξίδι
Υπολογίζεται με βάση την χωρητικότητα του ρεζερβουάρ κάθε μοντέλου και την πραγματική (μετρημένη από μας) κατανάλωση του μοντέλου σε ταξίδι.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Πραγματική αυτονομία | |
---|---|---|
1º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh | 490 |
2º | FORD MUSTANG MACH-E 351 PS AWD 98 kWh 351ps 98 KWh | 426 |
3º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh | 397 |
4º | AUDI e-tron GT RS GT 600ps 93,4 KWh | 389 |
5º | PORSCHE TAYCAN 4S PB+ 571ps 93,4 KWh | 389 |
6º | MERCEDES EQS 580 4MATIC 523ps 107.8 KWh | 378 |
7º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh | 373 |
8º | MERCEDES EQE 350+ 292ps 90,6 KWh | 370 |
9º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 367 |
10º | FORD MUSTANG MACH-E GT 487ps 98 KWh | 363 |
11º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 325 PS AWD 325ps 77 KWh | 356 |
12º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 342 |
13º | AUDI Q4 e-tron 50 quattro 299ps 82 KWh | 342 |
14º | JAGUAR I-PACE EV 400 90KWH AWD 400ps 90 KWh | 340 |
15º | TESLA MODEL Y AWD PERFORAMNCE 480ps 82 KWh | 331 |
16º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh 2WD 228ps 77 KWh | 328 |
17º | TESLA MODEL Y AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh | 315 |
18º | TESLA MODEL 3 AWD LONG RANGE 450ps 75 KWh | 302 |
19º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh AWD 325ps 77 KWh | 291 |
20º | VOLVO XC40 RECHARGE PURE ELECTRIC P8 AWD 408 PS 408ps 78 KWh | 260 |
21º | MERCEDES EQC 400 4MATIC 408ps 80 KWh | 242 |
Το Hyundai Ioniq 5 είναι το πιο ευρύχωρο μοντέλο της λίστας
Ποια έχουν τους μεγαλύτερους χώρους
Πόσοι επιβάτες και πόσο άνετα χωράνε στο πίσω κάθισμα; Πόσος χώρος υπάρχει για τα γόνατα και το κεφάλι τους; Πόση είναι η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ τους;Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | |
---|---|
1º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh |
2º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 325 PS AWD 325ps 77 KWh |
3º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh |
4º | MERCEDES EQS 580 4MATIC 523ps 107.8 KWh |
5º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh |
6º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh 2WD 228ps 77 KWh |
7º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh AWD 325ps 77 KWh |
8º | AUDI Q4 e-tron 50 quattro 299ps 82 KWh |
9º | TESLA MODEL Y AWD PERFORAMNCE 480ps 82 KWh |
10º | TESLA MODEL Y AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh |
11º | JAGUAR I-PACE EV 400 90KWH AWD 400ps 90 KWh |
12º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh |
13º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh |
14º | FORD MUSTANG MACH-E 351 PS AWD 98 kWh 351ps 98 KWh |
15º | FORD MUSTANG MACH-E GT 487ps 98 KWh |
16º | MERCEDES EQC 400 4MATIC 408ps 80 KWh |
17º | MERCEDES EQE 350+ 292ps 90,6 KWh |
18º | VOLVO XC40 RECHARGE PURE ELECTRIC P8 AWD 408 PS 408ps 78 KWh |
19º | TESLA MODEL 3 AWD LONG RANGE 450ps 75 KWh |
20º | PORSCHE TAYCAN 4S PB+ 571ps 93,4 KWh |
21º | AUDI e-tron GT RS GT 600ps 93,4 KWh |
Πλάτος πίσω καμπίνας 145,5 εκ. έχει η Mercedes EQE
Πόσοι επιβάτες και πόσο άνετα χωράνε στο πίσω κάθισμα
Για το εσωτερικό πλάτος, οι μετρήσεις στηρίζονται σε μια ειδική πτυσσόμενη ράβδο που μετράει την απόσταση μεταξύ των θυρών στο ύψος του στήθους. Για 3 ενήλικες χρειάζεστε 1,35 μέτρα, ενώ για 2 μεγάλους και ένα παιδί 1,25 μέτρα.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Εσωτερικό πλάτος πίσω (εκ.) | |
---|---|---|
1º | MERCEDES EQE 350+ 292ps 90,6 KWh | 145,5 |
2º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh | 145,0 |
3º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 325 PS AWD 325ps 77 KWh | 145,0 |
4º | MERCEDES EQS 580 4MATIC 523ps 107.8 KWh | 145,0 |
5º | MERCEDES EQC 400 4MATIC 408ps 80 KWh | 142,5 |
6º | VOLVO XC40 RECHARGE PURE ELECTRIC P8 AWD 408 PS 408ps 78 KWh | 141,5 |
7º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 140,7 |
8º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 140,5 |
9º | AUDI Q4 e-tron 50 quattro 299ps 82 KWh | 139,5 |
10º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh | 139,5 |
11º | FORD MUSTANG MACH-E 351 PS AWD 98 kWh 351ps 98 KWh | 139,5 |
12º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh | 139,5 |
13º | FORD MUSTANG MACH-E GT 487ps 98 KWh | 139,5 |
14º | JAGUAR I-PACE EV 400 90KWH AWD 400ps 90 KWh | 139,2 |
15º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh AWD 325ps 77 KWh | 138,0 |
16º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh 2WD 228ps 77 KWh | 138,0 |
17º | TESLA MODEL Y AWD PERFORAMNCE 480ps 82 KWh | 135,5 |
18º | TESLA MODEL Y AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh | 135,5 |
19º | AUDI e-tron GT RS GT 600ps 93,4 KWh | 133,0 |
20º | PORSCHE TAYCAN 4S PB+ 571ps 93,4 KWh | 132,0 |
21º | TESLA MODEL 3 AWD LONG RANGE 450ps 75 KWh | 131,5 |
26,5 εκ.: Τόσο χώρο προσφέρει στα πόδια των πίσω επιβατών του το Kia EV6
Πόσος χώρος μένει για τα γόνατα των πίσω επιβατών
Οι μετρήσεις των εσωτερικών χώρων γίνονται με τη βοήθεια του… «Λυκούργου», μιας συσκευής που προσομοιώνει άνθρωπο με ύψος 1,75 μ. και βάρος 75 κιλά. Με το κάθισμα του οδηγού στην πιο χαμηλή θέση (αν υπάρχει ρύθμιση του ύψους), την πλάτη κάθετη και με τη θέση αυτή σταθερή, μετράμε την απόσταση του Λυκούργου από την πλάτη του μπροστά καθίσματος.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Γόνατα (εκ.) | |
---|---|---|
1º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh 2WD 228ps 77 KWh | 26,5 |
2º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh AWD 325ps 77 KWh | 26,5 |
3º | MERCEDES EQS 580 4MATIC 523ps 107.8 KWh | 23,5 |
4º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 21,0 |
5º | MERCEDES EQE 350+ 292ps 90,6 KWh | 21,0 |
6º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 325 PS AWD 325ps 77 KWh | 20,5 |
7º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh | 20,5 |
8º | FORD MUSTANG MACH-E 351 PS AWD 98 kWh 351ps 98 KWh | 20,5 |
9º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh | 20,5 |
10º | FORD MUSTANG MACH-E GT 487ps 98 KWh | 20,5 |
11º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh | 20,0 |
12º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 20,0 |
13º | AUDI Q4 e-tron 50 quattro 299ps 82 KWh | 20,0 |
14º | TESLA MODEL Y AWD PERFORAMNCE 480ps 82 KWh | 19,5 |
15º | TESLA MODEL Y AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh | 19,5 |
16º | TESLA MODEL 3 AWD LONG RANGE 450ps 75 KWh | 18,5 |
17º | JAGUAR I-PACE EV 400 90KWH AWD 400ps 90 KWh | 17,0 |
18º | MERCEDES EQC 400 4MATIC 408ps 80 KWh | 16,5 |
19º | AUDI e-tron GT RS GT 600ps 93,4 KWh | 14,5 |
20º | VOLVO XC40 RECHARGE PURE ELECTRIC P8 AWD 408 PS 408ps 78 KWh | 14,2 |
21º | PORSCHE TAYCAN 4S PB+ 571ps 93,4 KWh | 13,0 |
Πόσος χώρος μένει για το κεφάλι των πίσω επιβατών της λίστας μας;
Πόσος χώρος μένει για το κεφάλι των πίσω επιβατών
Πάλι πρωταγωνιστής είναι ο «Λυκούργος» (προσομοιώνει άνθρωπο με ύψος 1,75 μ. και βάρος 75 κιλά), ωστόσο σε αυτή την περίπτωση το νούμερο που μετράμε είναι η απόσταση του άνω άκρου του κεφαλιού του «Λυκούργου» από την οροφή.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κεφάλι (εκ.) | |
---|---|---|
1º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh | 7,5 |
2º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 325 PS AWD 325ps 77 KWh | 7,5 |
3º | JAGUAR I-PACE EV 400 90KWH AWD 400ps 90 KWh | 7,0 |
4º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 6,5 |
5º | TESLA MODEL Y AWD PERFORAMNCE 480ps 82 KWh | 6,5 |
6º | TESLA MODEL Y AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh | 6,5 |
7º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh | 6,0 |
8º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh 2WD 228ps 77 KWh | 5,5 |
9º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh AWD 325ps 77 KWh | 5,5 |
10º | VOLVO XC40 RECHARGE PURE ELECTRIC P8 AWD 408 PS 408ps 78 KWh | 4,8 |
11º | TESLA MODEL 3 AWD LONG RANGE 450ps 75 KWh | 4,5 |
12º | AUDI Q4 e-tron 50 quattro 299ps 82 KWh | 4,4 |
13º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh | 3,8 |
14º | FORD MUSTANG MACH-E 351 PS AWD 98 kWh 351ps 98 KWh | 3,8 |
15º | FORD MUSTANG MACH-E GT 487ps 98 KWh | 3,8 |
16º | MERCEDES EQC 400 4MATIC 408ps 80 KWh | 3,8 |
17º | MERCEDES EQS 580 4MATIC 523ps 107.8 KWh | 3,5 |
18º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 2,5 |
19º | PORSCHE TAYCAN 4S PB+ 571ps 93,4 KWh | 1,0 |
20º | AUDI e-tron GT RS GT 600ps 93,4 KWh | 1,0 |
21º | MERCEDES EQE 350+ 292ps 90,6 KWh | 0,5 |
Πόση η εργοστασιακή χωρητικότητα πορτ-μπαγκάζ των 22 ηλεκτρικών;
Ποια είναι η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκαζ
Γίνεται με την μέθοδο του «Ταμερλάνου». Συγκεκριμένα, έχουμε έναν κύβο γεμάτο με αφρώδες υλικό, από τον οποίο γεμίζουμε το πορτ-μπαγκάζ, μέχρι το ύψος της εταζέρας. Έπειτα μετράμε πόσα εκατοστά κατέβηκε το αφρώδες υλικό στον κύβο μας και πολλαπλασιάζοντάς το με τις διαστάσεις του κύβου, ξέρουμε πόσα λίτρα ακριβώς χωράει πραγματικά το πορτ-μπαγκάζ κάθε αυτοκινήτου.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Πορτ-μπαγκάζ (λτ.) | |
---|---|---|
1º | TESLA MODEL Y AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh | 854 |
2º | TESLA MODEL Y AWD PERFORAMNCE 480ps 82 KWh | 854 |
3º | MERCEDES EQS 580 4MATIC 523ps 107.8 KWh | 610 |
4º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh | 584 |
5º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 325 PS AWD 325ps 77 KWh | 551 |
6º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 549 |
7º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 543 |
8º | AUDI Q4 e-tron 50 quattro 299ps 82 KWh | 520 |
9º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh | 520 |
10º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh 2WD 228ps 77 KWh | 520 |
11º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh AWD 325ps 77 KWh | 520 |
12º | JAGUAR I-PACE EV 400 90KWH AWD 400ps 90 KWh | 505 |
13º | MERCEDES EQC 400 4MATIC 408ps 80 KWh | 500 |
14º | PORSCHE TAYCAN 4S PB+ 571ps 93,4 KWh | 491 |
15º | VOLVO XC40 RECHARGE PURE ELECTRIC P8 AWD 408 PS 408ps 78 KWh | 450 |
16º | MERCEDES EQE 350+ 292ps 90,6 KWh | 430 |
17º | TESLA MODEL 3 AWD LONG RANGE 450ps 75 KWh | 425 |
18º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh | 402 |
19º | FORD MUSTANG MACH-E 351 PS AWD 98 kWh 351ps 98 KWh | 402 |
20º | FORD MUSTANG MACH-E GT 487ps 98 KWh | 402 |
21º | AUDI e-tron GT RS GT 600ps 93,4 KWh | 350 |
Ασφαλέστερο μοντέλο του συγκριτικού η Ford Mustang Mach-E GT των 487 ίππων
Ποια προσφέρουν την μεγαλύτερη ασφάλεια
Ποια είναι καλύτερα στην δοκιμή αποφυγής κινδύνου, ποια στρίβουν καλύτερα, ποια φρενάρουν καλύτερα, ποια προσπερνάνε καλύτερα.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | |
---|---|
1º | FORD MUSTANG MACH-E GT 487ps 98 KWh |
2º | MERCEDES EQS 580 4MATIC 523ps 107.8 KWh |
3º | PORSCHE TAYCAN 4S PB+ 571ps 93,4 KWh |
4º | AUDI e-tron GT RS GT 600ps 93,4 KWh |
5º | TESLA MODEL Y AWD PERFORAMNCE 480ps 82 KWh |
6º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh 2WD 228ps 77 KWh |
7º | TESLA MODEL Y AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh |
8º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh AWD 325ps 77 KWh |
9º | JAGUAR I-PACE EV 400 90KWH AWD 400ps 90 KWh |
10º | TESLA MODEL 3 AWD LONG RANGE 450ps 75 KWh |
11º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh |
12º | FORD MUSTANG MACH-E 351 PS AWD 98 kWh 351ps 98 KWh |
13º | AUDI Q4 e-tron 50 quattro 299ps 82 KWh |
14º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh |
15º | VOLVO XC40 RECHARGE PURE ELECTRIC P8 AWD 408 PS 408ps 78 KWh |
16º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh |
17º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh |
18º | MERCEDES EQE 350+ 292ps 90,6 KWh |
19º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 325 PS AWD 325ps 77 KWh |
20º | MERCEDES EQC 400 4MATIC 408ps 80 KWh |
21º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh |
Πώς στρίβουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;
Ποια στρίβουν καλύτερα
Η αξιολόγηση της οδικής συμπεριφοράς του μοντέλου είναι πολυσύνθετη και γίνεται έπειτα από πολλά χιλιόμετρα δοκιμών. Λαμβάνεται υπόψη η επίδοση στο τεστ αποφυγής κινδύνου (elk test), ενώ σημαντικές είναι οι πληροφορίες που λαμβάνει ο δοκιμαστής-οδηγός από το τιμόνι, την ανάρτηση, καιώς και οι αντιδράσεις του αυτοκινήτου υπό πίεση ή στις κανονικές συνθήκες οδήγησης.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Οδική Συμπεριφορά | |
---|---|---|
1º | AUDI e-tron GT RS GT 600ps 93,4 KWh | 10 |
2º | PORSCHE TAYCAN 4S PB+ 571ps 93,4 KWh | 10 |
3º | FORD MUSTANG MACH-E GT 487ps 98 KWh | 9 |
4º | MERCEDES EQC 400 4MATIC 408ps 80 KWh | 9 |
5º | JAGUAR I-PACE EV 400 90KWH AWD 400ps 90 KWh | 9 |
6º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh AWD 325ps 77 KWh | 9 |
7º | MERCEDES EQS 580 4MATIC 523ps 107.8 KWh | 9 |
8º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh | 9 |
9º | FORD MUSTANG MACH-E 351 PS AWD 98 kWh 351ps 98 KWh | 9 |
10º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh | 9 |
11º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh 2WD 228ps 77 KWh | 9 |
12º | TESLA MODEL 3 AWD LONG RANGE 450ps 75 KWh | 9 |
13º | TESLA MODEL Y AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh | 9 |
14º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh | 9 |
15º | MERCEDES EQE 350+ 292ps 90,6 KWh | 9 |
16º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 9 |
17º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 9 |
18º | AUDI Q4 e-tron 50 quattro 299ps 82 KWh | 9 |
19º | TESLA MODEL Y AWD PERFORAMNCE 480ps 82 KWh | 9 |
20º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 325 PS AWD 325ps 77 KWh | 8 |
21º | VOLVO XC40 RECHARGE PURE ELECTRIC P8 AWD 408 PS 408ps 78 KWh | 8 |
Στα 34,3 μέτρα «κοκάλωσε» από τα 100 χλμ./ώρα το Kia EV6
Ποια φρενάρουν καλύτερα
Η διαδικασία των μετρήσεων των φρένων γίνεται με τυποποιημένο τρόπο (πίεση ελαστικών που αναγράφει ο κατασκευαστής, στεγνό οδόστρωμα κ.λπ.), οι οποίες ισχύουν σε όλα τα αυτοκίνητα. Κατά τη διαδικασία ο οδηγός αναπτύσσει ταχύτητα 110 πραγματικών χλμ./ώρα, οπότε και φρενάρουμε απότομα. Μέσω ειδικού οργάνου μέτρησης μετράμε τη απόσταση από τη στιγμή που η ταχύτητα γίνει 100 χλμ. /ώρα μέχρι το όχημα να ακινητοποιηθεί.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Φρένα | |
---|---|---|
1º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh 2WD 228ps 77 KWh | 34,3 |
2º | MERCEDES EQS 580 4MATIC 523ps 107.8 KWh | 35,3 |
3º | FORD MUSTANG MACH-E GT 487ps 98 KWh | 35,3 |
4º | PORSCHE TAYCAN 4S PB+ 571ps 93,4 KWh | 35,4 |
5º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 35,8 |
6º | TESLA MODEL Y AWD PERFORAMNCE 480ps 82 KWh | 35,8 |
7º | AUDI e-tron GT RS GT 600ps 93,4 KWh | 36,1 |
8º | VOLVO XC40 RECHARGE PURE ELECTRIC P8 AWD 408 PS 408ps 78 KWh | 36,5 |
9º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh | 36,7 |
10º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 325 PS AWD 325ps 77 KWh | 36,9 |
11º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh AWD 325ps 77 KWh | 36,9 |
12º | FORD MUSTANG MACH-E 351 PS AWD 98 kWh 351ps 98 KWh | 37 |
13º | TESLA MODEL Y AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh | 37,1 |
14º | AUDI Q4 e-tron 50 quattro 299ps 82 KWh | 37,1 |
15º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 37,3 |
16º | TESLA MODEL 3 AWD LONG RANGE 450ps 75 KWh | 37,4 |
17º | JAGUAR I-PACE EV 400 90KWH AWD 400ps 90 KWh | 37,8 |
18º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh | 38,1 |
19º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh | 38,2 |
20º | MERCEDES EQE 350+ 292ps 90,6 KWh | 39,4 |
21º | MERCEDES EQC 400 4MATIC 408ps 80 KWh | 40,7 |
Μόλις 1,8 δλ. χρειάζεται για το 60-100 χλμ./ώρα το Audi e-tron GT RS με τα 600 άλογα
Ποια προσπερνάνε καλύτερα
Σε αυτή διαδικασία κάνουμε προσομοίωση μιας προσπέρασης σε επαρχιακό δρόμο. Εδώ ο οδηγός πατάει τέρμα το γκάζι από τα 60 χλμ./ώρα με kickdown μέχρι τα 100 χλμ./ώρα και καταγράφουμε το χρόνο που χρειάζεται.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Προσπέρασμα | |
---|---|---|
1º | AUDI e-tron GT RS GT 600ps 93,4 KWh | 1,8 |
2º | FORD MUSTANG MACH-E GT 487ps 98 KWh | 1,84 |
3º | MERCEDES EQS 580 4MATIC 523ps 107.8 KWh | 1,9 |
4º | PORSCHE TAYCAN 4S PB+ 571ps 93,4 KWh | 2 |
5º | JAGUAR I-PACE EV 400 90KWH AWD 400ps 90 KWh | 2,15 |
6º | VOLVO XC40 RECHARGE PURE ELECTRIC P8 AWD 408 PS 408ps 78 KWh | 2,19 |
7º | TESLA MODEL 3 AWD LONG RANGE 450ps 75 KWh | 2,25 |
8º | TESLA MODEL Y AWD PERFORAMNCE 480ps 82 KWh | 2,3 |
9º | TESLA MODEL Y AWD LONG RANGE 351ps 75 KWh | 2,42 |
10º | MERCEDES EQC 400 4MATIC 408ps 80 KWh | 2,6 |
11º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 325 PS AWD 325ps 77 KWh | 2,7 |
12º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh AWD 325ps 77 KWh | 2,77 |
13º | FORD MUSTANG MACH-E 351 PS AWD 98 kWh 351ps 98 KWh | 2,86 |
14º | MERCEDES EQE 350+ 292ps 90,6 KWh | 3,23 |
15º | AUDI Q4 e-tron 50 quattro 299ps 82 KWh | 3,27 |
16º | FORD MUSTANG MACH-E 294 PS RWD 98 kWh 294ps 98 KWh | 3,42 |
17º | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh | 3,56 |
18º | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh 2WD 228ps 77 KWh | 3,58 |
19º | VOLKSWAGEN ID.5 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 4,37 |
20º | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh | 4,42 |
21º | VOLKSWAGEN ID.4 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh | 4,47 |