Το χειρότερο φρενάρισμα εμφάνισε το Nissan Qashqai φορώντας τα Pirelli Scorpio Verde στο βρεγμένο πεδίο δοκιμών. Συγκεκριμένα, η απόσταση φρεναρίσματος ξεπέρασε τα 30 μέτρα (30,5 μ. για την ακρίβεια) με το ελαστικό της Pirelli να είναι το μόνο που έσπασε το όριο αυτό.
Αισθητή ήταν η απώλεια πρόσφυσης και η υπερλειτουργία του ABS, όπως και η αδυναμία αποτελεσματικής αποχέτευσης του νερού κάνοντας το ελαστικό να πλανάρει στην επιφάνεια φρεναρίσματος.
Στη διαδικασία του Elk Test η εικόνα ήταν καλύτερη και μάλιστα το ελαστικό της Pirelli είχε τη δεύτερη μικρότερη «απώλεια» σε σχέση με την επίδοση επί στεγνού οδοστρώματος πετυχαίνοντας ταχύτητα εισόδου 73 χλμ./ώρα (75 χλμ./ώρα στο στεγνό). Σε κάθε αλλαγή πορείας πάνω από αυτή την ταχύτητα η γωνία του τιμονιού μεγάλωνε αισθητά, όπως και η ποσότητα της υποστροφής, την οποία η δράση του ESP δεν μπορούσε να συγκρατήσει. Η απόκριση του τιμονιού υστερούσε.