Σκέψου να θες να αγοράσεις μία Ε-Class, αλλά στα υπόψη σου παίζει και η 5άρα, ενώ ζαχαρώνεις και το Audi A6. Πόσο πιθανό είναι να τα αφήσεις αυτά για ένα γαλλικό μοντέλο;
H ουσία του πράγματος είναι ότι οι Γάλλοι, παρά την συμμετοχή τους στην κατηγορία των μεγάλων premium, ήταν περισσότερο guest stars παρά πρωταγωνιστές, παρά τη σημαντική τους παρουσία κάθε φορά που το έκαναν. Μπορούν όμως να το ξανακάνουν;
Η Citroen ξεχώρισε το καλύτερο κομμάτι της και έφτιαξε την DS. Η premium γαλλική μάρκα μέχρι στιγμής έχει αποφύγει την κατά μέτωπο αντιπαράθεση με το γερμανικό κατεστημένο και έτσι, τα μοντέλα της είναι πάντα διασταυρώσεις, ή SUV. Αυτή τη φορά όμως, απέναντι στα μεγάλα premium, η DS βουτάει στα βαθιά. Το νέο DS 9 είναι μια λιμουζίνα όπως όλα τα μοντέλα του ανταγωνισμού.
Τι περιμένει όμως η DS από την αγορά; Ή καλύτερα, τι περιμένετε εσείς από την DS για να ξεφύγετε από τους Γερμανούς; Οι Γάλλοι έχουν να προτείνουν ένα προσθιοκίνητο μοντέλο, με τα βασικά μηχανικά μέρη του Peugeot 508, και υβριδικά σύνολα μέχρι 360 ίππους και τετρακίνηση με δύο μοτέρ. Από εκεί και πέρα η ουσία είναι στην άνεση, τους χώρους και την ποιότητα. Μπορούν όμως να τα βάλουν με μια 5άρα, μία Ε-Class ή ένα Α6;
Φυσικά οι γερμανόφιλοι δεν «παίζουν» εδώ αφού πάνε καρφί για τα μοντέλα αυτά. Ο στόχος της DS είναι όσοι έχουν τον «γαλλικό κάλο», ή όσοι θέλουν οτιδήποτε εκτός από γερμανικό. Οπότε ο πραγματικός ανταγωνισμός του DS9 δεν είναι τόσο τα γερμανικά, όσο οι ασιάτες εκπρόσωποι (βλ. Lexus, Infiniti, Genesis) και η Volvo.
Εσείς όμως τι λέτε; Θα αγοράζατε ένα DS 9 αντί για ένα γερμανικό μεγάλο premium; Ίσως αν η τιμή ήταν σημαντικά μικρότερη; Θα το προτιμούσατε έναντι μιας Lexus ή ενός Volvo; Τι λέτε; Μπορούν οι Γάλλοι να κάνουν μια νέα αισθητή παρουσία στην κατηγορία;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »