autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Τα προβλήματα στην κυκλοφορία των οχημάτων συνεχίζονται για δεύτερη μέρα λόγω των λιγότερων λωρίδων που είναι διαθέσιμες για την κυκλοφορία των οχημάτων και τα έργα που γίνονται στα πλαίσια του «Μεγάλου Περίπατου».
Στο μεταξύ, οι συγκοινωνιολόγοι του ΕΜΠ και ο δήμος Αθηναίων προτείνει κάποιες εναλλακτικές διαδρομές στους οδηγούς για να αποφύγουν την κίνηση στους δρόμους του κέντρου.
Η ανακοίνωση του δήμου: «Η πιλοτική εφαρμογή του Μεγάλου Περιπάτου, επιτρέπει στην επιστημονική ομάδα του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, που κατήρτισε την συνολική μελέτη, να καταγράφει και να αξιολογεί καθημερινά όλες τις διαστάσεις του έργου και τις δυνατότητες που δίνει στην πόλη να αποκτήσει την ισορροπία μετακίνησης μεταξύ πεζών, ποδηλατών, οδηγών και επιβατών.
Ήδη, οι πιλοτικές παρεμβάσεις του Μεγάλου Περιπάτου στην Βασιλίσσης Όλγας, αντιμετωπίστηκαν θετικά από εκατοντάδες πολίτες που βρέθηκαν στην περιοχή κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.
Για την πρώτη ημέρα της πιλοτικής εφαρμογής των ρυθμίσεων στην οδό Πανεπιστημίου, που αποτελεί μια πολύ πιο κεντρική αρτηρία στο κέντρο της πόλης, οι συγκοινωνιολόγοι του ΕΜΠ, αξιολογούν τα δεδομένα και θα συνεχίσουν να το κάνουν το επόμενο χρονικό διάστημα.
Ο Μεγάλος Περίπατος ξεκίνησε για να απελευθερώσει και να αποδώσει στους κατοίκους και τους επισκέπτες της Αθήνας ελεύθερο χώρο. Χώρο που θα αλλάξει την καθημερινότητα, θα αναβαθμίσει την ποιότητα ζωής και θα διασφαλίζει το δικαίωμα μετακίνησης για όλους, όπως γίνεται στις σύγχρονες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες. Για πρώτη φορά στην Αθήνα, μία τόσο μεγάλης κλίμακας αστική παρέμβαση, υλοποιείται σταδιακά, με την πιλοτική εφαρμογή της, για να τη βιώσουμε όλοι και να παρακολουθήσουμε όλοι την εξέλιξή της βήμα προς βήμα. Ζητούμε την υπομονή και την κατανόηση των διερχομένων οδηγών, σε αυτή τη μεγάλη προσπάθεια.
Για τη διευκόλυνση των οδηγών προτείνονται οι εξής εναλλακτικές διαδρομές:
1. Από Νότια Προάστια:
προς Ομόνοια
Χαμοστέρνας– Πειραιώς
προς Παγκράτι– Αμπελόκηπους
α) Συγγρού - Καλλιρόης - Βασ. Κωνσταντίνου
β) Συγγρού - Πετμεζά - Καλλιρόης - Βασ. Κωνσταντίνου
προς Πλάκα
Αμαλίας (άνοδος) – Βασ. Γεωργίου – Φιλελλήνων – Αμαλίας (κάθοδος) (Όπως μέχρι σήμερα)
2. Από Νότια Προάστια μέσω Βουλιαγμένης:
α) Διάκου - Αμαλίας (όπως μέχρι σήμερα)
β) Αρδητού - Βασ. Κωνσταντίνου - Πλατεία Σκουζέ - Ρηγίλλης - Βασ.Σοφίας (όπως μέχρι σήμερα)
3. Από Βόρεια προς Κέντρο
α) μέσω Λ.Αλεξάνδρας - Πατησίων
β) μέσω Βασ.Σοφίας - Σόλωνος
γ) μέσω Λ. Αλεξάνδρας - Ιπποκράτους
4. Από Βόρεια προς Νότια
Βασ.Κωνσταντίνου - Αρδητού - Καλλιρόης - Συγγρού (όπως μέχρι σήμερα)
5. Από Σύνταγμα προς Παγκράτι
α) Φιλελλήνων Σουρή – Αμαλίας - Σύνταγμα - Βασ.Σοφίας- Ριζάρη
β) Αμαλίας –Διάκου – Βουλιαγμένης- Φιλολάου (ή Α Νεκροταφείο)»
Tέλος, αξίζει να σημειώσουμε πως οι φήμες που είχαν αναπτυχθεί πως θα εφαρμοστεί ένα νέο μέτρο που προέβλεπε πως όσοι εισέρχονται στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας θα πρέπει να στέλνουν SMS στις αρχές για να μην τους βεβαιώνεται πρόστιμο 150 ευρώ, μετά από έλεγχο, δεν είναι αληθείς. Το μέτρο αυτό εξετάστηκε αλλά πάρθηκε απόφαση να μην προχωρήσει.