«Μερακλής» κράτησε Hyundai Elantra σαν καινούργιο & το πουλάει
Μερακλής ο ιδιοκτήτης του Hyundai Elantra GT με μόλις 8.620 χλμ. στο οδόμετρο, που το διατήρησε σε κατάσταση που θυμίζει να έχει βγει πριν λίγες εβδομάδες από το εργοστάσιο. Τώρα, μετά από 19 χρόνια το πουλάει... Αξίζει τα λεφτά ή τσάμπα ο κόπος λες;
Hyundai Elantra του 2003 για 4.890 ευρώ
Το Hyundai Elantra ήταν ένα από τα προσιτά οικογενειακά μοντέλα που πρωταγωνίστησαν στην ελληνική αγορά τη δεκαετία του ΄90, όταν και λανσαρίστηκε η πρώτη γενιά του μοντέλου. Αντίστοιχα επιτυχημένη ήταν και η δεύτερη γενιά του Elantra που έκανε ντεμπούτο το 1995 και μετέπειτα παρέδωσε τα ηνία την τρίτη γενιά με κωδική ονομασία XD, που ήταν και το πρώτο Elantra σε liftback αμάξωμα. Ένα τέτοιο αυτοκίνητο, μοντέλο του 2003, στην κορυφαία εξοπλιστική έκδοση GT δημοπρατείται αυτό το διάστημα στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού έχοντας μόλις 8.620 χλμ. στο κοντέρ (ή αλλιώς 5.356 μίλια) με τιμή εκκίνησης τα 5.100 δολάρια, ήτοι 4.890 ευρώ.
Σε κατάσταση καινούργιου και η καμπίνα με το δερμάτινο σαλόνι.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Σε κατάσταση καινούργιου το Elantra GT
Ο ομολογουμένως μερακλής ιδιοκτήτης του Hyundai Elantra GT κατάφερε να το κρατήσει σε κατάσταση πολύ κοντά σε αυτή του εργοστασίου έχοντας μόνο μερικά ανεπαίσθητα σημάδια χρήσης. Η φανοποιεία και τα εξωτερικά πλαστικά του βρίσκονται σε άψογη κατάσταση, όπως επίσης και τα κρύσταλλα των προβολέων, κάτι που μεταφράζεται σε στάθμευση σε κλειστό χώρο για τα 19 χρόνια ζωής του. Σε αντίστοιχη κατάσταση βρίσκονται και τα πλαστικά του ταμπλό, αλλά και τα πάνελ στις πόρτες στο εσωτερικό, το οποίο διαθέτει μαύρο δερμάτινο σαλόνι, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός-πίσω, cruise control, κλιματισμό και ηχοσύστημα με CD player. Να σημειωθεί πως η έκδοση GT εφοδιαζόταν και με πιο σφικτή ανάρτηση θέλοντας να κάνει το οικογενειακό liftback κάπως πιο σπορτίφ στο δρόμο.
Κάτω από το καπό του οικογενειακού μοντέλου της Hyundai βρίσκεται ο 2λιτρος ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος κινητήρας «Beta II» της Hyundai που αποδίδει 136 άλογα με 179 Nm ροπής, ενώ τη μετάδοση της κίνησης στον εμπρόσθιο άξονα αναλαμβάνει ένα μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων. Για την ιστορία να αναφέρουμε πως η ανανεωμένη version του Elantra, που βγήκε στην αγορά το 2004, περιέλαβε την τεχνολογία του συνεχώς μεταβαλλόμενου χρονισμού βαλβίδων (CVVT) αυξάνοντας την ιπποδύναμη κατά 3 άλογα ενώ παράλληλα μειώθηκαν οι εκπομπές ρύπων και η κατανάλωση.
Αν υποθέσουμε ότι υπάρχουν αυτοκίνητα εικοσαετίας και είναι τόσο καλά προσεγμένα και με τόσα λίγα χιλιόμετρα στην Ελλάδα... Εσείς πόσα χρήματα θα δίνατε για να πάρετε ένα τέτοιο; Μήπως τα έχουμε υπερτιμημένα; Εσύ θα έδινες 5 χιλιάρικα για να πάρεις Elantra σε τέτοια κατάσταση;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »