ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Mercedes 560 SEL 6.0 AMG: Στο σφυρί ο πρόγονος της Mercedes-AMG S 63
21 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Mercedes 560 SEL 6.0 AMG: Στο σφυρί ο πρόγονος της Mercedes-AMG S 63

8.518 Επισκέψεις στο άρθρο (22/9/2022)

Η AMG, πριν γίνει το επίσημο «πειραχτήρι» της Mercedes-Benz, είχε βάλει στο χέρι την 560 SEL (W126) ανεβάζοντας τον 6λιτρο V8 κινητήρα στα 385 άλογα. Παρόλο που έχει στο οδόμετρο σχεδόν 73.000 χιλιόμετρα, η Mercedes-Benz 560 SEL 6.0 AMG ή αλλιώς ο... παππούς της επερχόμενης Mercedes-AMG S 63 είναι σε κατάσταση καινούργιου. Και κοστίζουν περίπου τα ίδια λεφτά!

Βελτιωμένη Mercedes S-Class (W126) δια χειρός AMG

Μπορεί οι Mercedes-AMG να είναι εδώ και δεκαετίες στην κορυφή της γκάμας του «αστεριού» έχοντας βρεθεί υπό την σκέπη της Mercedes-Benz ως υπομάρκα, ωστόσο υπήρχαν και εποχές στα 90΄s που η AMG ήταν ανεξάρτητος βελτιωτής για τα μοντέλα της Mercedes. Ένα από τα έργα της εκείνη την περίοδο ήταν και η Mercedes 560 SEL 6.0 AMG, μια εκ των οποίων δημοπρατείται αυτό το διάστημα από την εταιρεία «MB Market».

Το μοντέλο που θεωρείται πρόγονος της επερχόμενης Mercedes-AMG S 63 e, την οποία έχουμε δει σε στάδιο δοκιμών εξέλιξης στους δρόμους της Ευρώπης και αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο επόμενο διάστημα μετά και από το ντεμπούτο της Mercedes-AMG C 63 S E Performance των 680 ίππων από ένα Plug-in υβριδικό σύνολο με βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων, βγαίνει στο σφυρί σε κατάσταση καινούργιου και με 72.945 χιλιόμετρα στο οδόμετρο.


Το διακριτικό bodykit της AMG και οι ζάντες AMG Aero III της OZ Racing ξεχωρίζουν την 560 SEL 6.0 AMG από τις «απλές» S-Class της εποχής.

Το διακριτικό bodykit της AMG και οι ζάντες AMG Aero III της OZ Racing ξεχωρίζουν την 560 SEL 6.0 AMG από τις «απλές» S-Class της εποχής.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Η εν λόγω Mercedes 560 SEL 6.0 AMG ταξινομήθηκε πρώτη φορά στην Ιαπωνία το 1991, τελευταία χρονιά παραγωγής για τη δεύτερη γενιά της S-Class με κωδικό W126 την οποία διαδέχθηκε η τρίτη γενιά (W140). Αρχικά ήταν μαύρη, ωστόσο αργότερα βάφτηκε στα χρώματα του ασημί Astral, δημιουργώντας μια κομψή αντίθεση με το μαύρο δερμάτινο σαλόνι και τις ξύλινες λεπτομέρειες της καμπίνας.

Εξωτερικά, η θηριώδης λιμουζίνα «ντύνεται» με το bodykit της AMG που περιλαμβάνει sport προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, αλλά και ποδιές στο πλάι στο χρώμα του αμαξώματος, μια διακριτική ενσωματωμένη στο πόρτμπαγκάζ αεροτομή, διπλό τελικό στην εξάτμιση και τις γνώριμες διαιρούμενες ζάντες AMG Aero III της OZ Racing. Περνώντας στο εσωτερικό, η πολυτέλεια συνδυάζεται αρμονικά με τις sport καταβολές της macho κατασκευής, ενώ παρά τα 30+ χρόνια του «αστεριού» ο εξοπλισμός συγκρίνεται με μοντέλα του σήμερα, αφήνοντας απ΄ έξω φυσικά τις οθόνες. Δερμάτινο σαλόνι με θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός και πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα κάθισματα με μνήμες, αυτόματος κλιματισμός, ηλεκτρικά ανοιγόμενη ηλιοροφή, cruise control είναι μερικά από τα καλούδια της ισχυρής S-Class. Ωστόσο, η λίστα δε σταματά εκεί καθώς επεκτείνεται σε ξύλινες επενδύσεις στο ταμπλό, την κεντρική κονσόλα και τις πόρτες, αλλά και μερικές έξτρα πινελιές δια χειρός AMG, όπως ο μοχλός του επιλογέα ταχυτήτων και οι ξύλινες πλάτες των εμπρόσθιων καθισμάτων που έχουν ενσωματωμένα αναδιπλούμενα τραπεζάκια για τους πίσω επιβάτες. Κλείνοντας αυτό το κεφάλαιο, το λογότυπο της AMG διακοσμεί το τετράκτινο, δερμάτινο τιμόνι της Momo, καθώς επίσης και τον λευκό, αναλογικό πίνακα οργάνων.

V8 6λιτρος κινητήρας με 385 άλογα (+106 άλογα από το «μαμά»)

Βέβαια, καλά όλα αυτά, αλλά το ζουμί της υπόθεσης βρίσκεται κάτω από το μακρύ καπό της Mercedes 560 SEL 6.0 AMG. Ο V8 ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας υπερκυβίστηκε από τα 5,5 λίτρα της εργοστασιακής 560SEL στα 6 λτ., αυξάνοντας παράλληλα την ονομαστική ισχύ από τα 279 άλογα με 430 Nm ροπής στους 385 ίππους με 556 Nm ροπής. Μπορεί τα νούμερα να μας ακούγεται μικρά σήμερα, καθώς η κορυφαία E-Class σήμερα αποδίδει 680 άλογα από ένα Plug-in Hybrid σύστημα με 2λιτρο μοτέρ, αλλά δεν ίσχυε το ίδιο πριν 30+ χρόνια. Για τη μετάδοση της κίνησης στον πίσω άξονα με το ενισχυμένο υποπλαίσιο επιστρατεύεται ένα αυτόματο 4-τάχυτο κιβώτιο που συνεργάζεται με Torsen διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Σίγουρα θα αναρωτιέστε πόσο μπορεί να κοστίζει σήμερα αυτό το «διαμάντι»... Το ποσό των 131.500 ευρώ, που είναι αυτή τη στιγμή η υψηλότερη προσφορά της δημοπρασίας, δεν είναι διόλου ευκαταφρόνητο και ουσιαστικά φτάνει και περισσεύει για να αγοράσει κανείς μια ολοκαίνουργια Mercedes-AMG με πολλαπλάσια ιπποδύναμη και την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και της μόδας. Όμως, δεν θα έχετε κάτι μοναδικό και σπάνιο στην κατοχή σας.

Αλήθεια, στο υποθετικό σενάριο να είχατε τόσα χρήματα, θα τα δίνατε χρήματα για αυτοκίνητο 30ετίας ή θα πηγαίνατε μόνο για καινούργιο;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Autotriti.gr
VW