Oι αρχικές εκδόσεις των GLA και GLB «φορούν» τον ίδιο, state-of-the-art, αλουμινένιο 1,33 λτ. turbo βενζινοκινητήρα της φίρμας, ο οποίος αποδίδει 136 ίππους (έκδοση 180), ενώ στις επόμενες εκδόσεις που συγκρίνουμε (GLA 200 & GLB 200) αποδίδει 163 ίππους και 250 Nm ροπης. Με θετικό τράβηγμα από χαμηλά, αβίαστο στροφάρισμα και κυρίως με αγαστή συνεργασία με το στάνταρ κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Το τελευταίο ανάλογα με τη θέση του συστήματος παραμετροποίησης, συμβάλει στην διαμόρφωση ενός πιο άνετου ή και πιο σπορ χαρακτήρα των δύο μοντέλων.
Η νέα Mercedes GLA διαθέτει σαφώς πιο crossover χαρακτηριστικά σε σχέση με πριν, ξεφεύγοντας έτσι αρκετά από το στυλ της υπερυψωμένης A-Class.
Οι επιδόσεις είναι παραπλήσιες και διακρίνονται για τη ζωντάνια τους, ενώ λόγω μεγαλύτερου βάρους η GLB εμφανίζει ελαφρά πιο «τσιμπημένη» κατανάλωση. Και στα δύο μοντέλα πάντως η μέση κατανάλωση μπορεί να διατηρηθεί αρκετά χαμηλά χάρη στην ρύθμιση ECΟ, αλλά και του συστήματος απενεργοποίησης των 2 εκ των 4 κυλίνδρων του κινητήρα σε συνθήκες χαμηλού φορτίου.