ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Μετά τη VW και η Audi θα κρατήσει τους κινητήρες καύσης

 Σχολιάστε 
3.190 Επισκέψεις στο άρθρο (5/8/2024)
Μετά τη VW και η Audi θα κρατήσει τους κινητήρες καύσης

- Η Audi θα έχει μοτέρ ορυκτών καυσίμων τουλάχιστον έως το 2035
- Πριν 3 χρόνια είχαν ανακοινώσει πως από το 2033 θα πουλάνε μόνο ηλεκτρικά μοντέλα
- Ευέλικτη η Audi με plug-in υβριδικά σύνολα
- Φρένο στον πλήρη εξηλεκτρισμό από πολλούς κατασκευαστές

Η Audi θα έχει μοτέρ ορυκτών καυσίμων έως το 2035

Όλο και περισσότεροι κατασκευαστές αλλάζουν τα φιλόδοξα πλάνα τους για πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας τους μέσα στα επόμενα χρόνια, αφήνοντας ανοιχτή την πόρτα για τους θερμικούς κινητήρες για αρκετά ακόμα χρόνια. Μετά τη VW, που σκέφτεται να κρατήσει το υπάρχον Golf με κινητήρες βενζίνης/diesel έως το 2035, τώρα έρχεται η Audi να κάνει το ίδιο.

Πριν 3 χρόνια είχαν ανακοινώσει πως από το 2033 θα πουλάνε μόνο ηλεκτρικά μοντέλα

Και μπορεί το 2021 η Audi να υποσχέθηκε αποκλειστικά ηλεκτρική γκάμα έως το 2033, όμως τώρα έρχεται ο CEO της γερμανικής premium φίρμας, Gernot Dollner, να δηλώσει πως η Audi πρέπει να παραμείνει «ευέλικτη».

Ευέλικτη η Audi με plug-in υβριδικά σύνολα

Έτσι λοιπόν η Audi θα επικεντρωθεί στα plug-in υβριδικά μοντέλα, προσφέροντας μια τέτοια επιλογή σε κάθε μοντέλο με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Όπως παραδέχτηκε ο Dollner, «τα μερικώς εξηλεκτρισμένα κινητήρια σύνολα θα μείνουν στο προσκήνιο παραπάνω απ`ότι υπολογίζαμε, καθώς η μετάβαση στα αμιγώς ηλεκτρικά δεν εξελίσσεται όσο γρήγορα περιμέναμε».

Φρένο στον πλήρη εξηλεκτρισμό από πολλούς κατασκευαστές

Έτσι λοιπόν, εκτός από τις VW & Audi, στον γερμανικό όμιλο έχουμε και άλλες φίρμες που θα καθυστερήσουν τον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας τους όπως οι Porsche και Bentley. Αντίστοιχες δηλώσεις έχουμε και από στελέχη άλλων εταιρειών, όπως η Mercedes, η Ford και η Volvo, που λίγο πολύ αναφέρουν πως το αγοραστικό ενδιαφέρον κρατά τα ποσοστά πωλήσεων των ηλεκτρικών, χαμηλότερα από τους στόχους, δικαιώνοντας εν μέρει την Toyota, που μένει πιστή στους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

ford
skoda