Τo σχέδιo προέρχεται από τον ανεξάρτητο σχεδιαστή Avarvarii.
- Σχεδιαστικά στοιχεία από το Nissan Ariya και το Chill-Out Concept
- Πιθανότατα με μία μεγάλη οθόνη στο ταμπλό.
- Στην πλατφόρμα του Ariya και με νέες μπαταρίες
- Λανσάρεται στις αγορές το 2026
Λανσάρεται στις αγορές το 2026
Δεν είναι μυστικό πως το Nissan LEAF στη νέα, τρίτη του γενιά, θα παραμείνει ηλεκτρικό αλλά θα μεταμορφωθεί σε coupe-crossover, που θα είναι σχεδιαστικά εμπνευσμένο από το Chill-Out Concept. Επί του παρόντος η ιαπωνική φίρμα δεν έχει δημοσιεύσει κάποια εικόνα του μοντέλου, αλλά ο ανεξάρτητος σχεδιαστής Avarvarii μπήκε στα... παπούτσια της Nissan, δημοσιεύοντας τα δικά του σχέδια. Το ηλεκτρικό μοντέλο της Ιαπωνικής φίρμας θα λανσαριστεί στις αγορές το 2026.
Με σχεδιαστικά στοιχεία από το Ariya και το Chill-Out Concept
Η νέα γενιά του LEAF παρόλο που θα αποκτήσει SUV αναλογίες, αναμένεται να έχει χαμηλότερο και πιο κομψό προφίλ σε σύγκριση με τα Qashqai και Juke, τα οποία θα γίνουν επίσης ηλεκτρικά. Το LEAF θα βασιστεί στο Chill-Out Concept της μάρκας, ενώ θα παντρέψει το σχεδιασμό αυτό και με χαρακτηριστικά από το Ariya. Τα στοιχεία αυτά αποτυπώνονται και στο ανεπίσημο σχέδιο που έχουμε στη διάθεσή μας. Παράλληλα βλέπουμε πως το LEAF στους LED προβολείς έχει διατηρήσει το μοτίβο των φτερών που είδαμε στο Chill-Out Concept, αλλά και στο Ariya, με διαφορετική ωστόσο προσέγγιση.
Πιθανότατα μία μεγάλη οθόνη στο ταμπλό
Στην καμπίνα, η σχεδιαστική προσέγγιση του νέου LEAF δε θα επικεντρώνεται στο φουτουριστικό μινιμαλιστικό εσωτερικό του Chill-Out Concept, αλλά θα έχει μια πιο παραδοσιακή σχεδίαση. Αυτή θα επηρεάσει το ταμπλό και το τιμόνι, ωστόσο στο εσωτερικό του νέου LEAF αναμένουμε και μεγάλες οθόνες ή μία ενιαία τεράστια οθόνη που θα καταλαμβάνει το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό.
Στην πλατφόρμα του Ariya και με νέες μπαταρίες
Το νέο LEAF θα βασιστεί πάνω στην CMF-EV πλατφόρμα που χρησιμοποιεί η Συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi και είδαμε και στο Ariya. Έτσι θα μπορεί να προσφέρεται και με τετρακίνητες εκδόσεις δύο ηλεκτρικών μοτέρ, μπροστά και πίσω. Τα στοιχεία απόδοσης είναι ακόμα άγνωστα, αλλά η φημολογία που έχει αναπτυχθεί γύρω από το μοντέλο αναφέρει πως οι νέες μπαταρίες θα προσφέρουν 30% αύξηση στην ενεργειακή πυκνότητα σε σύγκριση με τις μπαταρίες του τρέχοντος μοντέλου, γεγονός που θα αυξήσει σημαντικά την αυτονομία. Οι πρώτες ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες κάνουν λόγο για αυτονομία περίπου στα 425 χιλιόμετρα.
Συνέχεια του άρθρου >>>