ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Μεταχειρισμένο: Εισαγόμενο ή από Ελλάδα;

Μεταχειρισμένο: Εισαγόμενο ή από Ελλάδα;

4.488 Επισκέψεις στο άρθρο (15/7/2022)

Υπάρχουν μεταχειρισμένα και μεταχειρισμένα. Από εισαγόμενα μέχρι και επίσημων αντιπροσωπιών με εργοστασιακή εγγύηση. Ποια είναι η πιο ασφαλής λύση και από τι κινδυνεύετε;

Στα «σίγουρα» ή «πάμε και βλέπουμε»;

Η ζήτηση για νέο όχημα έχει φτάσει στο ζενίθ, ωστόσο η μεγάλη περίοδος αναμονής έχει στρέψει αρκετούς αγοραστές προς τη λύση του μεταχειρισμένου. Βέβαια και σε αυτά οι τιμές έχουν πάρει τα πάνω τους για τα καλά. Έως και 20-25%.

Και ειλικρινά είναι κρίμα να δώσεις ένα καράβι λεφτά για να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο παλαιότερης τεχνολογίας που θα καίει 10 λτ/100 χλμ., ενώ μπορείς να αγοράσεις ένα καινούριο. Αυτός είναι ένας από τους πολλούς λόγους που οργανώσαμε την digital έκθεση όπου μπορείτε να δείτε τα καινούργια μοντέλα που καίνε τα μισά από ότι ένα παλιό μεταχειρισμένο βενζίνης. Εκτός αν είστε τυχεροί και βρείτε ένα μεταχειρισμένο μοντέλο μέχρι 4 ετών, τα οποία δυστυχώς είναι ελάχιστα γιατί κανείς σχεδόν δεν αλλάζει πια αυτοκίνητο στην τετραετία.

Μεταχειρισμένο από Ελλάδα και εξωτερικό 

Βέβαια αν έχετε άμεση ανάγκη από νέο όχημα και το μεταχειρισμένο είναι μονόδρομος θα πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά την επιλογή. Αυτή τη στιγμή στην αγορά υπάρχουν εισαγόμενα μεταχειρισμένα, αλλά και μεταχειρισμένα της εγχώριας αγοράς. Τι να επιλέξετε; Χωρίς δεύτερη σκέψη η απάντηση είναι εγχώριο.

Γιατί τόσο ανάθεμα στα εισαγόμενα; Γιατί όπως έχει αποδειχτεί στο παρελθόν σε πολλές περιπτώσεις είναι «βαρέλι χωρίς πάτο». Μη ψαρώνετε από τη περιγραφή 4ετίας με 80.000 χλμ.. Κατά πάσα πιθανότητα τα χιλιόμετρα που γράφει είναι γυρισμένα προτού καν φτάσει στο τελωνείο.

Ειδικά στην περίπτωση των diesel, πολλαπλασιάζεται η πιθανότητα να σου βγει μια μεγάλη ζημιά λόγω της ιδιαίτερης φύσης των μοντέλων που είναι πιο ευάλωτα από την κακή συντήρηση.

Δεν συζητάμε καν για το πόσο σίγουροι μπορεί να είστε για τη σωστή συντήρηση του αυτοκινήτου, αλλά και τις συνθήκες στις οποίες οδηγήθηκε. Ειδικά σε περιοχές με έντονη χιονόπτωση που στρώνουν τους δρόμους με αλάτι, όλη η κοιλιά του αυτοκινήτου μπορεί να έχει διαβρωθεί. Ειλικρινά νομίζετε ότι οι Γερμανοί θα στείλουν τα καλά μεταχειρισμένα στην Ελλάδα και δεν θα τα κρατήσουν για πάρτη τους;

Το ελληνικό έχει περισσότερη σιγουριά

Πάμε λοιπόν και στα «ντόπια» μεταχειρισμένα. Όπως είπαμε η ιδανική επιλογή είναι ένα μοντέλο 4ετίας. Που θα τα βρείτε αυτά; Κατά κύριο λόγο σε όσες επίσημες αντιπροσωπίες εμπορεύονται και μεταχειρισμένα, τα οποία έχουν προκύψει είτε από μισθώματα που έληξαν είτε από ιδιώτες που άλλαξαν το όχημά τους με ένα καινούριο.

Το τεράστιο πλεονέκτημά τους είναι πως τα συγκεκριμένα έχουν και εργοστασιακή εγγύηση. Συνεπώς έχεις το κεφάλι του ήσυχο.
Από εκεί και πέρα υπάρχει η επιλογή των ιδιωτών ή της μάντρας. Σαφώς δεν προσφέρουν τη σιγουριά της αντιπροσωπίας, ωστόσο μπορείτε να τα ελέγξετε σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Έτσι μπορείτε να επαληθεύσετε μέσω ηλεκτρονικού αρχείου τα πραγματικά τους χιλιόμετρα, αν έγινε σωστή συντήρηση και την πραγματική «ιστορία» του.

Εσείς τι λέτε, αξίζει τον κόπο να ρισκάρετε με το εισαγόμενο και ας κινδυνεύετε σας βγει «σαπάκι» ή θα προτιμήσετε ένα εγχώριο. Μήπως τελικά αξίζει τον κόπο να πάρετε ένα καινούριο και ας περιμένετε λίγο παραπάνω;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
Moto