autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Οι Γερμανοί κατασκευαστές καθήλωσαν όλη τη βιομηχανία με την εργονομία, την ποιότητα κατασκευής, την πολυτέλεια και την τεχνολογία τους. Η γερμανική σχολή αυτοκινήτου έγινε συνώνυμη του καλού, του σωστού του «ορθόδοξου» αυτοκινήτου. Οτιδήποτε μη γερμανικό ήταν απλά «κάτι άλλο», με μεγάλα μέρη της αγοράς να θέτουν πρώτα το κριτήριο της χώρας προέλευσης, και μετά το τι αυτοκίνητο ακριβώς θα αγοράσουν.
Αυτή η επικράτηση είχε φυσικά και πολλά αρνητικά. Με τον ανταγωνισμό να θέλει να κλέψει λίγο από τις πωλήσεις, είδαμε τη «γερμανοποίηση» πολλών μοντέλων που άφησαν πίσω τον δικό τους ιδιαίτερο χαρακτήρα για να μοιάσουν στα γερμανικά. Μοντέλα όπως το Toyota Avensis ή το προηγούμενο Citroen C4, αλλά και τα Renault Megane από το 2010 και μετά και διάφορα άλλα, που ασπάστηκαν την συντηρητική σχεδίαση, την άτολμη αισθητική και γενικά την ηπίων τόνων προσέγγιση στο αυτοκίνητο.
Όμως, φαίνεται πως η στρατηγική αυτή εγκαταλείφθηκε για τα καλά. Η αφορμή ήρθε με την ηλεκτροκίνηση. Κανείς δεν θέλει το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό του να δείχνει 20 ετών σχέδιο. Ούτε καν οι Γερμανοί. Και έτσι ζούμε μια έκρηξη δημιουργικότητας. Οι μάρκες θυμήθηκαν πραγματικά τι είναι και τι μπορούν να κάνουν χωρίς να έχουν ανάγκη να δείχνουν κάτι που ούτε τους αρέσει, ούτε και πλέον αρέσει σε κανέναν.
Και έτσι βλέπουμε την Peugeot να «καθαρίζει» στα μικρά, την Renault να δείχνει το δρόμο στα SUV/Crossover, την Citroen να είναι πάλι αλλιώς, φρέσκια και ενδιαφέρουσα με κυρίαρχο στοιχείο την άνεση και την Volvo να προσπαθεί να πιάσει τον παλμό προς τις κραταιές γερμανικές premium δυνάμεις (Mercedes, Audi & BMW). Και φυσικά οι Αμερικανοί, με μια καινούργια μάρκα, σκουπίζουν το πάτωμα σε ότι έχει να κάνει με τεχνολογία αιχμής, και τόλμη στη χρήση της.
Μήπως είναι καιρός οι Γερμανοί να πάρουν μαθήματα από τον ανταγωνισμό και με τη σειρά τους να γίνουν λίγο σαν τους άλλους; Μήπως είναι όχι απλά καλό, αλλά και απαραίτητο για να μην βρεθούν πίσω από τις εξελίξεις; Τι λέτε;
Έχει ανέβει πολύ ή ποιότητα σε όλους τούς τομείς τής αυτοκίνησης,ό ανταγωνισμός είναι ανελέητος,εδώ δέν βλέπετε τι γίνεται με τούς Κορεάτες μοντέλα πανέμορφα, αξιόπιστα και σε καλές τιμές. Άμα ξεκολλήσουμε από το πρεστίζ του σήματος,οί επιλογές είναι πολλές και ανταγωνιστικές.
Παλαιότερα υπήρχε όντως διάφορα ποιότητας στο εσωτερικό κυρίως μεταξύ Γερμανικών και άλλων κατασκευαστών. Πλέον έχει εκμηδενιστεί, και οι καταναλωτές δεν κοιτάζουν πλέον μόνο το Brand name, αλλά και αλλά χαρακτηριστικά. Και ναι μεν μπορεί να θέλει κάποιος να πάρει ένα Golf ώστε να μην φαίνονται τα χρόνια του εύκολα, όμως θα πάρει και ένα Hyundai Kona ηλεκτρικό, με φρέσκια σχεδίαση, αλλά και μια πιο VFM τιμή. Και με τα ηλεκτρικά, το πιο σημαντικό σημείο για επιλογή αυτοκινήτου , είναι η μεγαλύτερη δυνατή αυτονομία.