ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Μήπως ήρθε η ώρα να γεμίσουμε κάμερες στα σημεία «καρμανιόλες»;

 Σχολιάστε 
8.379 Επισκέψεις στο άρθρο (8/9/2024)
Μήπως ήρθε η ώρα να γεμίσουμε κάμερες στα σημεία «καρμανιόλες»;

- Ο «Μεγάλος Αδερφός» θα κόψει τη φόρα στους εξυπνάκηδες!
- Οι Έλληνες οδηγούν επικίνδυνα & καίνε STOP και κόκκινα φανάρια
- Πάνω από 350 κάμερες βάζει η Περιφέρεια σε επικίνδυνα φανάρια
- Χρειάζονται κάμερες και σε σημεία που «τρώνε» τα STOP & κάνουν «κατάληψη» της ΛΕΑ

Ο «Μεγάλος Αδερφός» θα κόψει τη φόρα στους εξυπνάκηδες!

Όλοι το ξέρουμε ότι οι Έλληνες οδηγοί δεν είναι και οι πιο… Ευρωπαίοι. Μάλιστα οι ελληνικοί δρόμοι θυμίζουν περισσότερο… Κάιρο, παρά Βρυξέλλες! Ανάποδα σε μονόδρομους, άναρχο παρκάρισμα, οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, παραβίαση ορίων ταχύτητας κατά 50 και 80 χλμ., «καμμένα» STOP και κόκκινα φανάρια και τόσες ακόμα κακές συνήθειες των ελλήνων οδηγών, κάνουν τους δρόμους τρομερά επικίνδυνους.
 

Οι Έλληνες οδηγούν επικίνδυνα & καίνε STOP και κόκκινα

Ειδικότερα τα STOP και τα κόκκινα, είναι από τις πιο επικίνδυνες κακές συνήθειες, με το ρίσκο για σοβαρό ή ακόμα και θανατηφόρο τροχαίο να είναι τεράστιο. Υπάρχει όμως κάποιος πραγματικά αποδοτικός τρόπος να γλιτώσουμε μια και καλή από αυτές;

Πάνω από 350 κάμερες βάζει η Περιφέρεια σε επικίνδυνα φανάρια

Πρόσφατα η Περιφέρεια Αττικής ανακοίνωσε την τοποθέτηση περισσότερων από 350 καμερών σε επικίνδυνα φανάρια της περιφέρειας. Οι κάμερες αυτές θα ενεργοποιούνται όταν κάποιο αυτοκίνητο «τρώει» το κόκκινο, η φωτογραφία του οχήματος θα στέλνεται στην αρμόδια υπηρεσία και από εκεί θα εντοπίζεται ο παραβάτης που θα λαμβάνει το «μπιλιέτο» στο σπίτι του. Θυμίζουμε πως το πρόστιμο για παραβίαση κόκκινου είναι 700 ευρώ, ενώ ο οδηγός χάνει το δίπλωμά του για δύο μήνες.

Το συγκεκριμένο μέτρο το ακούμε εδώ και αρκετά χρόνια, όμως μέχρι σήμερα μόνο ένα φανάρι έχει ενσωματωμένη κάμερα, στη Λεωφόρο Ποσειδώνος, η οποία λειτουργεί πιλοτικά. Σίγουρα το μέτρο με τις 350 και πλέον κάμερες είναι στη σωστή κατεύθυνση, όμως μένει να δούμε αν τελικά θα ολοκληρωθεί και κατά πόσο θα λειτουργήσει.

 

Χρειάζονται κάμερες και σε σημεία που «τρώνε» τα STOP & κάνουν «κατάληψη» της ΛΕΑ

Όμως ιδανικά δεν χρειάζονται κάμερες μόνο σε φανάρια αλλά και σε άλλα «ύποπτα» σημεία. Από διασταυρώσεις που «τρώνε» τα STOP σα στραγάλια και συμβαίνουν πολλά τροχαία ατυχήματα, μέχρι σημεία στους αυτοκινητόδρομους όπου λόγω συχνού μποτιλιαρίσματος γίνεται «κατάληψη» της ΛΕΑ από τους κλασικούς εξυπνάκηδες.

Διότι η παραβατική συμπεριφορά είναι στο «αίμα» πολλών οδηγών, ενώ βλέποντας αυτούς να παρανομούν, ακολουθούν πολλές φορές και άλλοι οδηγοί, μπουχτισμένοι από την ατιμωρησία των πρώτων. Οι κάμερες μπορούν ξεκάθαρα να δώσουν τη λύση, καθώς μόνο στην ιδέα ότι «παρακολουθούνται», ελάχιστοι θα τολμήσουν να ρισκάρουν ένα μηνιάτικο σε πρόστιμο. ¶σε που με αυτόν τον τρόπο εκτός της τάξης που θα επιβληθεί στους ελληνικούς δρόμους, τα κρατικά ταμεία θα… πλουτίσουν, με τα χρήματα αυτά να χρηματοδοτούν έργα υποδομών, όπως ασφαλτοστρώσεις κλπ. που θα βελτιώσουν το οδικό δίκτυο!

Εσύ όμως τι λες; Θα δώσει ο φόβος του «μεγάλου αδερφού» τη λύση στους ελληνικούς δρόμους; Θα φοβούνται έτσι οι «εξυπνάκηδες» ώστε να οδηγούν πιο «μαζεμένα»;

Hyundai
FORD TRANSIT EURONCAP