Μήπως πέρασε η μόδα που τα μίνι αυτοκίνητα έπρεπε να δείχνουν σπαρτιάτικα;
Μήπως πέρασε η μόδα που τα μίνι αυτοκίνητα έπρεπε να δείχνουν σπαρτιάτικα;
10.250 Επισκέψεις στο άρθρο (3/10/2014)
Έχετε δει το νέο Toyota Aygo; Στις φωτογραφίες δεν καταλαβαίνεις αν πρόκειται για το νέο μίνι μοντέλο της μάρκας ή για το μικρομεσαίο της. Μόνο όταν το δεις στο δρόμο και καταλάβεις το μέγεθος αντιλαμβάνεσαι την κατηγορία. Μήπως είναι καλύτερα από το να δείχνουν σπαρτιάτικα;
Όταν η Peugeot-Citroen συνεργάστηκε πρώτη φορά με την Toyota για την τριπλέτα μινι μοντέλων 107/C1/Aygo, η μίνι κατηγορία είδε μια επανάσταση που θα ακολουθούσαν πολλοί: έμφαση στους χώρους και την πρακτικότητα και παιχνιδιάρικο εσωτερικό που έκρυβε την λιτή και φθηνή κατασκευή με μία ιδέα νεανικότητας.Τα μίνι μοντέλα ήταν ελάχιστα τόσο σε διαστάσεις όσο και σε απαιτήσεις. Τώρα όμως η Toyota με τους συνεταίρους της αλλάζει το παιχνίδι. Το Αygo έχει ταυτότητα, τόσο έντονη όσο θα είχε ένα σούπερκαρ. Με το Χ στη μάσκα φωνάζει από μακριά πως δεν είναι παιχνιδάκι αλλά η καλύτερη επιλογή. Όχι συμβιβασμός τιμής και μεγέθους αλλά η συνειδητή προτίμηση ενός οδηγού να έχει αυτό το αυτοκίνητο.Και αυτό έπιασε τον ανταγωνισμό στον ύπνο. Με εξαίρεση το Fiat Panda που έχει τον δικό του χαρακτήρα και παρότι ξεκίνησε την κατηγορία με αυτούς τους όρους 30 χρόνια πριν δεν αρκέστηκε στο γυμνό σπαρτιάτικο και “λίγο”, πολλά άλλα μοντέλα της κατηγορίας βρίσκονται σήμερα σε μειονεκτική θέση λόγω αυτής της απότομης αλλαγής φιλοσοφίας του μεγαλύτερου παίκτη της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανιας.Το μίνι αυτοκίνητο πέρασε από στην εποχή της ωριμότητας, θέλει να δείχνεται και να κάνει την παρουσία του αισθητή. Η διακριτικότητα του VW Up! πηγάζει από τη γερμανική του στιβαρότητα, αλλά έφυγε απότομα από τη μόδα με την εμφάνιση του Αygo.Ειδικά σε μία αγορά όπως η ελληνική όπου το μικρό αυτοκίνητο έχει γίνει βασιλιάς, το μίνι διεκδικεί τώρα το δικό του ρόλο, όχι ως φθηνότερη εναλλακτική, αλλά ως συγκεκριμένη πρόταση. Και σε αυτό το παιχνίδι η Toyota πήρε το πάνω χέρι απότομα.Εσείς όμως τι λέτε; Είστε έτοιμοι για ένα μίνι που “φωνάζει” για αυτό που είναι; Το προτιμάτε έτσι ή θέλετε κάτι διακριτικό, κάτι που να μην “φωνάζει” ότι πήρατε ένα τόσο μικρό αυτοκίνητο; Μήπως όμως είναι καλύτερα η επιλογή σας να έχει ταυτότητα; Τι λέτε;
ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Η ΤΟΥΟΤΑ ΕΙΔΙΚΑ... ΔΙΝΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ... ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΟΠΩΣ ΤΟ AUGO Ή ΚΑΙ YARIS ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ ΜΙΑ ΠΟΡΕΙΑ ΠΟΛΛΩΝ ΕΤΩΝ ΜΕ ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ... Π.Χ. ΤΟ 1ο AUGO ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΤΟ 2004 ΚΑΙ ΒΓΗΚΕ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ 2014... 10 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΦΡΕΣΚΟ ΜΕ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΒΓΕΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ... ΛΙΓΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΥΝ... ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΑ 3ΚΥΛΙΝΔΡΑ TURBO ΚΤΛ... DAIHATSU CHARADE 1991 997CC 140PS... AN ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ... ;)
H TOYOTA ξερει τι κάνει δοθέντος ότι τα μινι αυτοκινητα τείνουν να κυριαρχήσουν στις αστικές μετακινήσεις. Επομένως αφού αυτά σηκώνουν το κύριο βάρος των μετακινήσεων γιατί να μην είναι πιο αναβαθμισμένα. Θα συμφωνήσω βεβαια ότι υπολοίπονται σε ισχύ αλλά μέσα στη πόλη δε θες κάτι παραπάνω.
Θα συμφωνήσω με τον "Κεραυνό", ότι ενώ τα μικρά δεν υπολείπονται πια σε gadgets και ποιότητα από τα μεγαλύτερα, έχουν μείνει πίσω στους κινητήρες.
Και είναι λογικό, καθώς τα gadgets είναι πλέον ηλεκτρονικά και συνεπώς φτηνά για τους κατασκευαστές, ενώ η ανάπτυξη νέων σύγχρονων κινητήρων είναι πολυδάπανη.
Και φυσικά, ένα μικρό αυτοκίνητο πρέπει πρωτίστως να διατηρηθεί φτηνό, καθώς αυτό είναι συνήθως και το βασικό κριτήριο αγοράς του.
αν πραγματικα σε ενδιαφερει μονο η εξωτερικη-εσωτερικη εμφανιση , καλο ειναι να μην δειχνει σπαρτιατικο απ οτι καποιο του παρελθοντος..η λεπτομερεια ομως που κανει την διαφορα δεν την εχει κ αναφερομαι στο θεμα κινητηρα !!! εχουν μεινει πολυ μα πολυ πισω την ιδια στιγμη που κατασκευες με 3 κυλινδρους (turbo ομως) εχουν 140 HP ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΛΙΣ 69 ΚΟΥΤΣΟΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΡΑΧΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΘΟΡΥΒΟΥΣ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΚΑΜΠΙΝΑΣ !!! ΠΕΖΟ ΣΙΤΡΟΕΝ ΤΟΓΙΟΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΣΤΗ ΤΟΥΡΜΠΟ ΕΠΟΧΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ..
ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Η ΤΟΥΟΤΑ ΕΙΔΙΚΑ... ΔΙΝΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ... ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΟΠΩΣ ΤΟ AUGO Ή ΚΑΙ YARIS ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ ΜΙΑ ΠΟΡΕΙΑ ΠΟΛΛΩΝ ΕΤΩΝ ΜΕ ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ... Π.Χ. ΤΟ 1ο AUGO ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΤΟ 2004 ΚΑΙ ΒΓΗΚΕ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ 2014... 10 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΦΡΕΣΚΟ ΜΕ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΒΓΕΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ... ΛΙΓΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΥΝ... ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΑ 3ΚΥΛΙΝΔΡΑ TURBO ΚΤΛ... DAIHATSU CHARADE 1991 997CC 140PS... AN ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ... ;)
H TOYOTA ξερει τι κάνει δοθέντος ότι τα μινι αυτοκινητα τείνουν να κυριαρχήσουν στις αστικές μετακινήσεις. Επομένως αφού αυτά σηκώνουν το κύριο βάρος των μετακινήσεων γιατί να μην είναι πιο αναβαθμισμένα. Θα συμφωνήσω βεβαια ότι υπολοίπονται σε ισχύ αλλά μέσα στη πόλη δε θες κάτι παραπάνω.
Θα συμφωνήσω με τον "Κεραυνό", ότι ενώ τα μικρά δεν υπολείπονται πια σε gadgets και ποιότητα από τα μεγαλύτερα, έχουν μείνει πίσω στους κινητήρες.
αν πραγματικα σε ενδιαφερει μονο η εξωτερικη-εσωτερικη εμφανιση , καλο ειναι να μην δειχνει σπαρτιατικο απ οτι καποιο του παρελθοντος..η λεπτομερεια ομως που κανει την διαφορα δεν την εχει κ αναφερομαι στο θεμα κινητηρα !!! εχουν μεινει πολυ μα πολυ πισω την ιδια στιγμη που κατασκευες με 3 κυλινδρους (turbo ομως) εχουν 140 HP ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΛΙΣ 69 ΚΟΥΤΣΟΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΡΑΧΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΘΟΡΥΒΟΥΣ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΚΑΜΠΙΝΑΣ !!! ΠΕΖΟ ΣΙΤΡΟΕΝ ΤΟΓΙΟΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΣΤΗ ΤΟΥΡΜΠΟ ΕΠΟΧΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ..