Το μηχανοστάσιο της BMW 116d, που φιλοξενούσε τον 1,6 λτ. turbo diesel κινητήρα ισχύος 115 ίππων, παραδόθηκε στις φλόγες, χωρίς να έχει δοθεί κάποια προειδοποιητική ένδειξη σύμφωνα με την οδηγό.
Τέταρτη BMW πιάνει φωτιά στην Ελλάδα
Νέο κρούσμα στην Ελλάδα με μία diesel BMW Σειρά 1 να παραδίνεται στις φλόγες στην Αττική Οδό. Το αυτοκίνητο είχε ανακληθεί-ελεγχθεί από επίσημο αντιπρόσωπο 5 μήνες πριν την φωτιά. «Σχεδόν προσποιούνται ότι δεν γνωρίζουν κάτι για τις μυστηριώδεις φωτιές» είπε η δυσαρεστημένη κάτοχος.
Τα πυροσβεστικά που έσπευσαν στο σημείο απέτρεψαν το να καεί ολοσχερώς το βαυαρικό χάτσμπακ.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Το «φλέγον» ζήτημα που αφορά τα μοντέλα της βαυαρικής φίρμας επιστρέφει στην επικαιρότητα με ένα νέο περιστατικό. Μία BMW 116d (μοντ. 2014) τυλίχθηκε στις φλόγες τις πρώτες πρωινές ώρες της 10ης Απριλίου 2020 στην Αθήνα και πιο συγκεκριμένα στην Αττική Οδό στο ρεύμα προς Ελευσίνα. Τέταρτο κρούσμα στην χώρα μας μέσα σε τέσσερις μήνες (!) μετά την 316i που κάηκε στην Αττική Οδό, την πυρκαγιά που ξέσπασε ξαφνικά σε μία diesel BMW X1 στην Λ. Αθηνών στο Χαϊδάρι και την 320 Coupe που παραδόθηκε στις φλόγες στην Θεσσαλονίκη.
Όπως αναφέρεται στην επιστολή που έστειλε στο autotriti.gr η άτυχη ιδιοκτήτρια, ξαφνικά και χωρίς κανένα προειδοποιητικό σήμα ο κινητήρας έχασε ισχύ, αναγκάζοντάς την να σταματήσει δεξιά στην ΛΕΑ. Έπειτα, ξεκίνησε να βγαίνει καπνός από τη μηχανή και συγκεκριμένα από το αριστερό της μέρος, ενώ ο καπνός πύκνωσε, έγινε μαύρος και το αυτοκίνητο άρπαξε φωτιά. Ευτυχώς δεν υπήρξαν τραυματισμοί καθώς η οδηγός αποβιβάσθηκε έγκαιρα ωστόσο, το εμπρόσθιο μέρος του πετρελαιοκίνητου χάτσμπακ κάηκε ολοκληρωτικά ενώ η φωτιά επεκτάθηκε και στην καμπίνα πριν την σβήσουν οι άνδρες της πυροσβεστικής που έσπευσαν στο σημείο.
Σημείο κλειδί στην υπόθεση είναι πως, σύμφωνα πάντα με την ιδιοκτήτρια, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είχε ανακληθεί και ελεγχθεί για το γνωστό ζήτημα του EGR cooler*, τον περασμένο Νοέμβρη σε επίσημη αντιπροσωπεία της BMW. Μάλιστα, οι άνθρωποι της εταιρείας την διαβεβαίωσαν μετά τον έλεγχο ότι δε χρειάστηκε να γίνει κάποια παρέμβαση.
Μετά την φωτιά, έγιναν προσπάθειες για να διαπιστωθεί το τι έγινε, αλλά με τη διαδικασία που έπρεπε να ακολουθηθεί (αποσυναρμολόγηση του αυτοκινήτου κατόπιν συγκατάθεσης), η ιδιοκτήτρια θα κινδύνευε να χάσει την αποζημίωση από την ασφαλιστική. «Η δυσαρέσκεια μου είναι τεράστια τόσο για το γεγονός όσο και για τη στάση της εταιρείας και των εκπροσώπων της, που σχεδόν προσποιούνταν ότι δεν γνωρίζουν κάτι για τις μυστηριώδεις φωτιές» γράφει στην επιστολή προς το autotriti.gr η ιδιοκτήτρια.