Το νέο Hyundai Elantra διαθέτει δυναμική εξωτερική σχεδίαση, μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις και βελτιωμένο αεροδυναμικό συντελεστή.
Μια πρώτη γεύση από το Hyundai Elantra
5.878 Επισκέψεις στο άρθρο (10/9/2015)
Το νέο Hyundai Elantra διαθέτει μια πιο δυναμική εξωτερική σχεδίαση, ενώ έχει και μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις.
Έτσι το μήκος είναι αυξημένο κατά 20 χλστ, το πλάτος κατά 25 και το ύψος κατά 5 χλστ. Το μεταξόνιο βέβαια παρέμεινε στα 2.700 χλστ.
Εμπρός ξεχωρίζει η μεγάλη εξάγωνη μάσκα με χρωμιωμένες λεπτομέρειες, όπως και τα επιμηκυμένα φωτιστικά σώματα. Η οροφή στο πίσω μέρος χαμηλώνει αισθητά. Εκεί υπάρχουν και τα πίσω φωτιστικά σώματα, τα οποία είναι ελαφρώς μικρότερα σε μέγεθος και θυμίζουν έντονα αυτά της προηγούμενης γενιάς. Σε ένα σημείο πρέπει να σταθούμε κι αυτό είναι ο τομέας της αεροδυναμικής, όπου έχει βελτιωθεί, με το συντελεστή οπισθέλκουσας να αγγίζει το 0,27.Σε ότι αφορά τη καμπίνα του νέου Elantra και σύμφωνα με τη μια πλαϊνή φωτογραφία του συμπεραίνουμε πως το εσωτερικό του θα είναι αρκετά όμοιο και με τα υπόλοιπα μοντέλα της φίρμας. Έτσι λογικά θα υπάρχει ένα 3ακτινο τιμόνι, ενώ στο κέντρο της κονσόλας θα ενσωματώνεται και μια 8ιντση οθόνη για το Infotainment.Στο τομέα των κινητήρων, η γκάμα που έχει ανακοινωθεί αφορά (προς το παρόν) την κορεάτικη αγορά. Έτσι λοιπόν θα υπάρχει ένας 1,6 λτ πετρελαιοκινητήρας με ισχύ 136 ίππων, ο οποίος θα προσφέρεται τόσο με 6ταχυτο μηχανικό κιβώτιο, όσο και με το 7ταχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT.
Η γκάμα θα συμπληρώνεται από έναν 1600αρη κινητήρα βενζίνης με 132 άλογα, ενώ θα υπάρχει κι ένας 2λιτρος με 149. Επίσης θα υπάρχει διαθέσιμος και ένας 1,6λτ. με υγραέριο και μέγιστη ισχύ 120 ίππους.
Ο Ελληνας φοράει γερμανικές παρωπίδες. Έκτος αυτού ο Ελληνας είναι του φαίνεστε και ας μην έχει μία στην τσέπη για σέρβις ή βλάβες άλλα το ΚΟΥΒΑΓΚΕΝ ΚΟΥΒΑΓΚΕΝ. Πουλ μουρ
Το βασικό μειονέκτημα των χιουνται είναι ότι όσο βελτιώνουν τα αυτοκίνητα τους τόσο αυτά χάνουν το value for money που παραδοσιακα τα χαρακτήριζε...Πλέον τιμολογούνται όσο τα αντιστοιχα ιαπωνικά και γερμανικά με αποτέλεσμα να χάνουν, όχι λόγω που έχουν χειρότερα αυτοκίνητα αλλά επιεδη στο μυαλό του μέσου αγοραστή είναι συνώνυμα του φθηνού πλην τίμιου οχήματος! Προσωπικά έχω και μία ακόμα ένσταση: τα χιουντάι είναι αποδεδειγμένα αξιόπιστα όμως τα σέρβις τους δεν είναι φθηνά σε σχέση με τα ιαπωνικά ενώ και τα ανταλλακτικά τους έχουν αντίστοιχες τιμές!
Ωραίο, πολύ ωραίο το καινούριο elantra. Και'γω ένα accent 13 χρονών έχω, και μου έχει βγεί σκυλί. Δέ σπάει και δέ χαλάει με τίποτα, και ειναι και παιχνιδάκι στην οδήγηση. Δέν έχω σκοπό να το αλλάξω γιατί μου βγήκε πολύ καλό, αλλά και να το αλλάξω, πάλι hyundai θα πάρω. Τίμια και καλά αυτοκίνητα. Χωρίς πολλά πολλά μπιχλιμπίδια (άχρηστα) που σε λίγο καιρό σε αφήνουν, και τρέχεις απο συνεργείο σε συνεργείο
παιδιά καλησπέρα σε όλους,
εγώ έχω ενα accent 13 χρονών και έχει βγεί σκυλί, δέ σπάει, δέ χαλάει, και ειναι και παιχνίδι στην οδήγηση, δέν τ'αλλάζω με τίποτα, αλλά και να τ'αλλάξω, πάλι hyundai θα πάρω. Έμεινα πάρα πολύ ικανοποιημένος απ'αυτό, και μιλάμε για πολύ χρήση, όχι αστεία.
Αλλα ο ελληναρας θα αγορασει το ασχημο αχρωμο αοσμο και αναξιοπιστο passat
Ο Ελληνας φοράει γερμανικές παρωπίδες. Έκτος αυτού ο Ελληνας είναι του φαίνεστε και ας μην έχει μία στην τσέπη για σέρβις ή βλάβες άλλα το ΚΟΥΒΑΓΚΕΝ ΚΟΥΒΑΓΚΕΝ. Πουλ μουρ
Το βασικό μειονέκτημα των χιουνται είναι ότι όσο βελτιώνουν τα αυτοκίνητα τους τόσο αυτά χάνουν το value for money που παραδοσιακα τα χαρακτήριζε...Πλέον τιμολογούνται όσο τα αντιστοιχα ιαπωνικά και γερμανικά με αποτέλεσμα να χάνουν, όχι λόγω που έχουν χειρότερα αυτοκίνητα αλλά επιεδη στο μυαλό του μέσου αγοραστή είναι συνώνυμα του φθηνού πλην τίμιου οχήματος! Προσωπικά έχω και μία ακόμα ένσταση: τα χιουντάι είναι αποδεδειγμένα αξιόπιστα όμως τα σέρβις τους δεν είναι φθηνά σε σχέση με τα ιαπωνικά ενώ και τα ανταλλακτικά τους έχουν αντίστοιχες τιμές!
Ωραίο, πολύ ωραίο το καινούριο elantra. Και'γω ένα accent 13 χρονών έχω, και μου έχει βγεί σκυλί. Δέ σπάει και δέ χαλάει με τίποτα, και ειναι και παιχνιδάκι στην οδήγηση. Δέν έχω σκοπό να το αλλάξω γιατί μου βγήκε πολύ καλό, αλλά και να το αλλάξω, πάλι hyundai θα πάρω. Τίμια και καλά αυτοκίνητα. Χωρίς πολλά πολλά μπιχλιμπίδια (άχρηστα) που σε λίγο καιρό σε αφήνουν, και τρέχεις απο συνεργείο σε συνεργείο
μεσα θυμιζει λιγο το leon
παιδιά καλησπέρα σε όλους, εγώ έχω ενα accent 13 χρονών και έχει βγεί σκυλί, δέ σπάει, δέ χαλάει, και ειναι και παιχνίδι στην οδήγηση, δέν τ'αλλάζω με τίποτα, αλλά και να τ'αλλάξω, πάλι hyundai θα πάρω. Έμεινα πάρα πολύ ικανοποιημένος απ'αυτό, και μιλάμε για πολύ χρήση, όχι αστεία.
χιλιες φορες Γερμανικο γιατι να παρω elantra. πχ για τα 700 ευρω που θα ειναι φθηνοτερο απο το insignia? xa xa xa xa