To C5 X θα αποχωρήσει από την γκάμα της Citroen μετά το τέλος της τρέχουσας γενιάς.
- Χωρίς αντικαταστάτη το C5 X, δεν εξετάζει μίνι μοντέλο.
- Η γαλλική μάρκα θα επικεντρωθεί στα μικρά και μικρομεσαία.
- Τα καινούργια Citroen θα έρθουν με νέα ιδιαίτερη σχεδίαση.
- 5-6 αυτοκίνητα θα βρίσκονται στην γκάμα της Citroen.
Χωρίς αντικαταστάτη το C5 X, δεν εξετάζει μίνι μοντέλο
Τα μικρά και τα μεγάλα αυτοκίνητα θα εγκαταλείψει η Citroen, προκειμένου να επικεντρωθεί στις πιο mainstream κατηγορίες. Ως εκ τούτου, το C5 X θα σταματήσει μετά την τρέχουσα γενιά του, με τον επικεφαλής της φίρμας, Thierry Koskas να γνωστοποιεί με δηλώσεις του την κατεύθυνση που θα ακολουθήσει η μάρκα στο άμεσο μέλλον.
Η γαλλική μάρκα θα επικεντρωθεί στα μικρά και μικρομεσαία
Μιλώντας στη βρετανική ιστοσελίδα Autocar, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Citroen είπε ότι η μάρκα «πρέπει να είναι στις βασικές (mainstream) κατηγορίες και όχι σε κάποια πιο εξιδανικευμένα τμήματα που δεν τα προτιμά η πλειοψηφία του αγοραστικού κοινού». Αυτό ουσιαστικά σημαίνει πως στο μέλλον η γκάμα θα ξεκινά με το μικρό C3 και θα ολοκληρώνεται με το οικογενειακό μικρομεσαίο SUV, C5 Aircross. Αξίζει να σημειωθεί πως εξαίρεση θα είναι το τετράκυκλο, Ami, μιας και το μικροσκοπικό μοντέλο θα παραμείνει στην γκάμα.
Ο Thierry Koskas είπε ότι η Citroën δεν έχει σχέδια για αντικατάσταση του C1 λόγω αδυναμίας να το καταστήσει κερδοφόρο και ουσιαστικά απέκλεισε μια αντικατάσταση για το μεσαίο C5 X, το οποίο είναι σε μία κατηγορία που δεν είναι δημοφιλής. Έτσι υπογράμμισε πως: «Η Citroën πρέπει να είναι στην κατηγορία B και C (μικρά και μικρομεσαία), καθώς αυτή είναι η καρδιά της μάρκας».
Τα καινούργια Citroen θα έρθουν με νέα ιδιαίτερη σχεδίαση
Από κει και πέρα, το αφεντικό της Citroen μίλησε και για την πλατφόρμα «Smart Car», που συστήθηκε με το νέο C3. Ο Koskas είπε ότι θα τη χρησιμοποιήσει και σε μελλοντικά αυτοκίνητα, ενώ αναφέρθηκε και στο σχεδιασμό που αυτά θα έχουν. Αναφορικά με τη σχεδίαση αυτό που πρέπει να κρατηθεί από τις δηλώσεις του Thierry Koskas είναι πως τα μελλοντικά Citroën δεν θα είναι συμβατικά χάτσμπακ ή SUV γιατί «είναι στο DNA της Citroën να προτείνει νέα πράγματα». Αντίθετα, η μάρκα θα εισαγάγει «νέα σχήματα που δεν υπάρχουν» σε μελλοντικά μοντέλα.
5-6 αυτοκίνητα στην γκάμα της Citroen
Τέλος, ο Thierry Koskas υπογράμμισε πως η μελλοντική γκάμα της Citroën θα έχει λιγότερα σε αριθμό αυτοκίνητα σε σχέση με σήμερα. «Δεν υπάρχει μαγικός αριθμός, αλλά πέντε ή έξι μοντέλα καλά τοποθετημένα, πραγματικά ελκυστικά για τους πελάτες… Θα ήμουν ευχαριστημένος με αυτό», σημείωσε.