ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Μικρή τρύπα στο λάστιχο; Μικρό το κακό!

 Σχολιάστε 
1.764 Επισκέψεις στο άρθρο
Μικρή τρύπα στο λάστιχο;  Μικρό το κακό!

Μια μικρή διάτρηση μπορεί να προκαλέσει σταδιακή απώλεια πίεσης χωρίς να γίνει άμεσα αντιληπτό.
Το δυσκολότερο κομμάτι η αναγνώριση ύπαρξής της και ο εντοπισμός της.
Υπάρχουν προσωρινές λύσεις σφραγίσματος μέχρι να φτάσεις στο συνεργείο για την επισκευή του ελαστικού.
Η αποφυγή τραχέων δρόμων και ο συχνός έλεγχος πίεσης των ελαστικών προλαμβάνουν κοστοβόρες επισκευές.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Μια μικρή διάτρηση μπορεί να προκαλέσει σταδιακή απώλεια πίεσης χωρίς να γίνει άμεσα αντιληπτό.

Ακόμα και μία μικροσκοπική τρύπα στο ελαστικό του αυτοκινήτου μπορεί να είναι αρκετή ώστε να προκαλέσει σημαντική απώλεια αέρα, η οποία σε αυτήν την περίπτωση συχνά περνάει απαρατήρητη για μεγάλο χρονικό διάστημα, λόγω της μικρής σταδιακής διαρροής. Σε αντίθεση με μια μεγαλύτερη τρύπα, που θα ξεφουσκώσει άμεσα ένα κοινό ελαστικό και θα γίνει αντιληπτή από τον οδηγό μέσα σε λίγα λεπτά οδήγησης, η απώλεια αέρα από μία μικρή διάτρηση μπορεί να προκαλέσει μικρές πτώσεις πίεσης αέρα για μέρες ή και εβδομάδες μετά από αυτήν. Αν και το ελαστικό ενδέχεται να μην ξεφουσκώσει εντελώς κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η απώλεια αέρα μπορεί να έχει σημαντική επίδραση στην απόδοση του οχήματος. Οι συνήθεις αιτίες για τις μικρές αυτές διατρήσεις περιλαμβάνουν αιχμηρά αντικείμενα, όπως καρφιά ή βίδες, που εισχωρούν στο ελαστικό, ελαττωματικές βαλβίδες που επιτρέπουν τη διαφυγή αέρα ή ακόμα και στραβές ζάντες που δημιουργούν μικρά κενά. Αν δεν κλείσει εγκαίρως, μια μικρή τρύπα μπορεί να οδηγήσει σε τελείως ξεφούσκωτο ελαστικό ή περαιτέρω ζημιά, γι ΄αυτό είναι κρίσιμο να εντοπίσετε και να επιδιορθώσετε το πρόβλημα το συντομότερο δυνατόν, ώστε να αποφύγετε ακριβότερες επισκευές.

Το δυσκολότερο κομμάτι η αναγνώριση ύπαρξής της τρύπας και ο εντοπισμός της.

Η πιο δύσκολη υπόθεση στην περίπτωση δημιουργίας μίας μικρής τρύπας είναι η αναγνώριση και ο εντοπισμός της, ειδικά αφού η απώλεια αέρα γίνεται σταδιακά. Ένα από τα βασικά σημάδια που πρέπει να προσέξετε αποτελεί η παρατήρηση ανισόρροπης πίεσης ελαστικού, όπου ένα ελαστικό είναι σταθερά χαμηλότερο από τα άλλα. Ακόμα, η αντίληψη δονήσεων στην κατεύθυνση του τιμονιού κατά την οδήγηση μπορεί να είναι άλλη μία υπόδειξη να τσεκάρετε τον αέρα στα ελαστικά σας και να υποψιαστείτε για κάποια διαρροή. Σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί επίσης να διαπιστώσετε ότι χρειάζεται να προσθέτετε αέρα σε ένα ελαστικό πιο συχνά από το συνηθισμένο, κάτι που θα αποτελέσει ένα αρκετά «κραυγαλέο» σημάδι. Τα οχήματα που είναι εξοπλισμένα με Σύστημα Παρακολούθησης Πίεσης Ελαστικών (TPMS) μπορούν να εντοπίσουν μεγαλύτερες πτώσεις πίεσης, αλλά ενδέχεται να μην μπορούν να ανιχνεύσουν μικρές διαρροές νωρίς. Ο τακτικός έλεγχος των ελαστικών είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να εντοπίσετε τα προβλήματα πριν γίνουν σοβαρά, ενώ οπτικές επιθεωρήσεις του ελαστικού μπορούν να αποκαλύψουν σημάδια που προκαλούν τη διαρροή, όπως ένα καρφί επάνω του ή ακόμα και εμφανείς ρωγμές.

Υπάρχουν προσωρινές λύσεις σφραγίσματος μέχρι να φτάσεις στο συνεργείο για την επισκευή του ελαστικού.

Όταν εντοπιστεί η μικρή διαρροή, υπάρχουν διαφορετικές λύσεις να ακολουθήσει κανείς. Για αρχή, υπάρχουν προσωρινές, όπως τα σφραγιστικά ελαστικών ή τα κιτ επισκευής, που μπορούν να προσφέρουν μια βραχυπρόθεσμη λύση στο πρόβλημα. Αυτά τα σφραγιστικά λειτουργούν με την έγχυση μιας ειδικής ουσίας στο ελαστικό, η οποία βοηθά στο σφράγισμα της μικρής οπής και στην αποτροπή περαιτέρω απώλειας αέρα. Ενώ αυτά τα προϊόντα είναι χρήσιμα για να φτάσετε με ασφάλεια σε ένα συνεργείο ή κατάστημα ελαστικών, δεν αποτελούν μόνιμες λύσεις. Για να λυθεί το πρόβλημα ολοκληρωτικά, μπορεί να χρειαστεί να επισκευάσετε το ελαστικό σε κάποιον επαγγελματία. Αυτό γίνεται είτε με την τοποθέτηση ενός πώματος στην οπή είτε με την εφαρμογή ενός αυτοκόλλητου στο εσωτερικό του ελαστικού. Εάν η διάτρηση είναι στην πλευρική επιφάνεια ή κριθεί ως υπερβολικά μεγάλη, ωστόσο, μπορεί να χρειαστεί αντικατάσταση του ελαστικού. Επιπλέον, αν η απώλεια πίεσης προκλήθηκε από ελαττωματική βαλβίδα, μπορεί να είναι δυνατή η αντικατάσταση του στελέχους της βαλβίδας για την αποκατάσταση της «ζημιάς» στο ελαστικό.

Η αποφυγή τραχέων δρόμων και ο συχνός έλεγχος πίεσης των ελαστικών προλαμβάνουν κοστοβόρες επισκευές.

Η πρόληψη του σχηματισμού της τρύπας ή η αποφυγή μιας ενδεχόμενης διάτρησης είναι ο καλύτερος τρόπος για να αποφύγετε την ταλαιπωρία και το κόστος της επισκευής. Ο τακτικός έλεγχος της πίεσης των ελαστικών, η επιθεώρηση τους για ορατά συντρίμμια από τον δρόμο ή ρωγμές και η εξασφάλιση ότι είναι σωστά ευθυγραμμισμένα και ισορροπημένα μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο απώλειας πίεσης. Επίσης, αποφύγετε να οδηγείτε σε τραχείς δρόμους ή επιφάνειες που είναι πιο πιθανό να προκαλέσουν ζημιά στα ελαστικά σας. Παράλληλα, περάστε γύρω από περιοχές του δρόμου που εντοπίζετε συντρίμμια. Εάν παρατηρήσετε οποιαδήποτε ανωμαλία ή υποπτεύεστε κάποια μικρή διαρροή, μην καθυστερήσετε να επισκευάσετε το ελαστικό επαγγελματικά. Η έγκαιρη παρέμβαση δεν θα βελτιώσει μόνο την ασφάλεια και την απόδοση του οχήματός σας, αλλά θα παρατείνει επίσης τη διάρκεια ζωής των ελαστικών σας, εξοικονομώντας σας χρήματα μακροπρόθεσμα.

Ford
OPEL