ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρες-Επιδόσεις: Το πάνω χέρι ο γαλλικός λέοντας

20.467 Επισκέψεις στο άρθρο (14/7/2022)
Κινητήρες-Επιδόσεις: Το πάνω χέρι ο γαλλικός λέοντας
4 Φωτογραφίες »

Η πιο δημοφιλής έκδοση του 208 χρησιμοποιεί τον turbo 1,2 PureTech με 100 άλογα και 205 Nm ροπής. Τραβάει από χαμηλά, δεν έχει αισθητή υστέρηση απόκρισης, δεν εμφανίζει δυσάρεστους κραδασμούς παρά την 3κύλινδρη φύση του και ανεβάζει με ευκολία στροφές. Χάρη στο χαμηλό βάρος και το 6άρι κιβώτιο με τον ικανοποιητικό σε λειτουργία επιλογέα, το 208 προσφέρει πολύ ζωντανές επιδόσεις και κορυφαίες ρεπρίζ, χωρίς μάλιστα να ξεφεύγει σε κατανάλωση (6,1 λτ./100 χλμ.).


Η βασική έκδοση του VW Polo με τον 1,0 TSI κινητήρα αποδίδει 95 ίππους με 175 Nm ροπής στις 2.000 σ.α.λ.. Χαμηλά το μοτέρ δεν ενθουσιάζει, όσο όμως οι στροφές ανεβαίνουν ζωηρεύει, αλλά και κάνει αισθητή την 3κύλινδρη φύση του. Ο συνδυασμός με 5άρι κιβώτιο μακριάς κλιμάκωσης δεν αφήνει περιθώρια για κάτι καλύτερο στις ρεπρίζ με αποτέλεσμα να απαιτείται κατέβασμα για μια καλή προσπέραση. Η κατανάλωση και εδώ δεν ξεφεύγει (6,4 λτ./100 χλμ.), ενώ όπως και το γαλλικό μοντέλο έτσι και το Polo δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας. 

Στο δρόμο: Ευχάριστο το 208, αίσθηση μεγαλύτερου το Polo

Με πειστικότερο μπροστινό σύστημα, το νέο Peugeot 208 θα ήταν… λουκούμι. Η ανάρτησή του απορροφά αριστοτεχνικά τις ανωμαλίες του δρόμου, με το μικρής διαμέτρου τιμόνι να προσφέρει ακρίβεια συμβάλλοντας στη συνολικά allegra αίσθηση του 208, που δείχνει ευχάριστα ανάλαφρο, με «αέρινο» πάτημα και δυναμική κατευθυντικότητα. Αξια λόγου και τα φρένα του, τόσο σε αίσθηση, όσο και αποτελεσματικότητα.

Από την άλλη, το VW Polo χάρη στην ποιότητα της κύλισής του θυμίζει περισσότερο μεγαλύτερο και ακριβότερο αυτοκίνητο. Μπορεί οδηγικά να μην έχει τη ζωντάνια και τη χάρη του 208, η σταθερότητα και η ουδετερότητά του όμως σε όλες τις συνθήκες εμπνέουν απόλυτη αίσθηση ασφάλειας. Στα μείον, όμως η αποτελεσματικότητα των φρένων και η παρουσία ταμπούρων στους πίσω τροχούς.

Σελίδα 1Μικρό αλλά ποιο; Peugeot 208 ή VW Polo;
Σελίδα 2Eσωτερικό-Χώροι: Πιο νεανικό το 208, πιο ευρύχωρο το Polo
Σελίδα 3Κινητήρες-Επιδόσεις: Το πάνω χέρι ο γαλλικός λέοντας
Σελίδα 4Η γνώμη μας
Autotriti.gr
EURONCAR ASFALH FORTIGA