Αυτή η σκέψη γίνεται με απώτερο σκοπό η μάρκα να προσελκύσει ακόμα μικρότερο ηλικιακά group αγοραστών οι οποίοι θέλουν να απολαμβάνουν την οδήγηση, περισσότερο από τα smartphones τους.Το μικρό sport μοντέλο με τον κινητήρα εμπρός και την κίνηση πίσω σκέφτονται να το ονομάσουν S-FR. Ο κινητήρας θα είναι τοποθετημένος κοντά στη καμπίνα των επιβατών για καλύτερη κατανομή βάρους, ενώ η ανάρτηση θα είναι σεταρισμένη κατά τέτοιο τρόπο ώστε να συνδυάζει άνεση με fun to drive χαρακτηριστικά. Οι σχεδιαστές του πρωτότυπου μοντέλου επηρεάστηκαν από το μοντέλο του 1960, το Toyota Sports 800, ενώ από άποψη διαστάσεων είναι πολύ κοντά με το νέο Mazda MX-5.Περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα, αλλά εικάζεται ότι κάτω από το καπό θα βρίσκεται ένας κινητήρας 1,5 λίτρων απόδοσης 130 ίππων, με την δύναμη να μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου 6ταχυτου κιβωτίου. Περισσότερα στην έκθεση του Τόκιο.
Μηπως δεν ειναι ανταγωνιστης του mx-5 αλλα το προιον συνεργασιας της toyota με τη mazda που οπως ειχε ανακοινωθει θα εξελισε η πρωτη ενα κουπε στο πατωμα του mx-5, αντιστοιχα η mazda θα εκανε χρηση της υβριδικης τεχνολογιας της toyota. Αν το δουμε απο πλευρας διαστασεων, αναλογιων, πισω κινηση, αλλα και το γενικοτερο σουλουπι του μοιαζει πολυ σαν μια κλειστη εκδοχη του mx-5 με τα εταιρικα χαρακτηριστικα της toyota.
Μηπως δεν ειναι ανταγωνιστης του mx-5 αλλα το προιον συνεργασιας της toyota με τη mazda που οπως ειχε ανακοινωθει θα εξελισε η πρωτη ενα κουπε στο πατωμα του mx-5, αντιστοιχα η mazda θα εκανε χρηση της υβριδικης τεχνολογιας της toyota. Αν το δουμε απο πλευρας διαστασεων, αναλογιων, πισω κινηση, αλλα και το γενικοτερο σουλουπι του μοιαζει πολυ σαν μια κλειστη εκδοχη του mx-5 με τα εταιρικα χαρακτηριστικα της toyota.
ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑΤΙ ΛΕΙΠΕΙ ΕΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ SPORTCAR, ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΟ FUN TO DRIVE. ΘΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΣΑΝ ΖΕΣΤΟ ΚΟΥΛΟΥΡΙ!
Παλεύουν πολύ εκεί στην Toyota για να τα κάνουν τόσο άσχημα;