Τι έχει να πει η Renault στην Toyota ή την Honda όταν μιλάμε για υβριδικά; Πως καταφέρνει να μπει «σφήνα» στους πρωτεργάτες των υβριδικών;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Η Toyota έχει φυσικά με το μέρος της δύο «χαρτιά». Από τη μία το απόλυτο σήμα όταν μιλάμε για υβριδικά. Όταν οι άλλοι «έτρωγαν βελανίδια» η Toyota είχε το Prius, που από την πρώτη γενιά του, πάνω από είκοσι χρόνια πριν, είχε περισσότερη τεχνολογία από το 90% των αυτοκινήτων σήμερα.
Από την άλλη η Toyota έχει το απόλυτο best seller μικρό. Το Yaris είναι το αυτοκίνητο που αγοράζεις χωρίς να κοιτάξεις καν πως είναι, πώς πάει, και πόσο έχει, γιατί όπως και όταν και να το αγοράσεις απλά είναι επιτυχία. Κάτι που αποδεικνύεται περίτρανα από την εμπορική πορεία του ιαπωνικού μικρού, που στη χώρα μας έχει τα σκήπτρα των πωλήσεων για 8 χρόνια. Υβριδικό συν Yaris είναι το αχτύπητο δίδυμο της κατηγορίας.
Η Honda φυσικά δεν πάει πίσω πίσω. Τουλάχιστον σε ότι έχει να κάνει με υβριδική τεχνολογία, η Honda ήταν ακριβώς δίπλα στην Toyota σε κάθε βήμα της εξέλιξης των υβριδικών. Αν η Toyota έχει το Prius ως σημείο αναφοράς και είναι αναγνωρίσιμη, η Honda είναι σίγουρα η επόμενη μάρκα που αναγνωρίζεται. Εντάξει, το Jazz δεν έχει την χάρη ή την επιτυχία του Yaris, όμως σε κάθε γενιά του ήταν από τα καλύτερα και πιο συγκροτημένα της κατηγορίας, και το μόνο που το έριχνε ήταν η τιμή. Μόνο κακό δεν το λες.
Η Renault όμως που κολλάει στην εικόνα; Η Renault, περιέργως, έχει μια άλλη πρωτιά. Μπορεί να μην την ξέρουμε για τα υβριδικά της, είναι όμως η πρώτη σε πωλήσεις μάρκα στην Ευρώπη τα τελευταία 10 χρόνια στα αμιγώς ηλεκτρικά. Μπορεί να μην το ξέρουμε αυτό στην Ελλάδα, όμως η Renault είναι η πιο επιτυχημένη μέχρι στιγμής ηλεκτρική μάρκα.
Και συγχρόνως είναι και ιδιαίτερα ενεργή στους αγώνες με την εμπλοκή της στη Formula 1, από την οποία, όπως ισχυρίζεται, δανείζεται υβριδική τεχνολογία για το Clio. Έτσι η υβριδική έκδοση του Clio έχει μερικά ξεχωριστά χαρακτηριστικά. 15 σχέσεις στο «κιβώτιο», δύο ηλεκτροκινητήρες, και μεγάλη έμφαση στην χρήση βασικά ηλεκτρισμού στη κίνηση στην πόλη.
Δεν ακούγονται και λίγες οι «περγαμηνές» των Γάλλων, όταν μιλάμε για υβριδικά, λοιπόν, και έτσι το Clio, παρότι είναι νέος παίκτης, έχει με το μέρος του τα δικά του προτερήματα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »