Μέσα στην επόμενη διετία, η Dacia θα εμπλουτίσει τη γκάμα της με ένα αποκλειστικά 3θυρο νέο μίνι μοντέλο (κατασκοπευτική εικόνα).
Μίνι Dacia με 6.000 ευρώ
8.103 Επισκέψεις στο άρθρο (27/6/2014)
Ενισχύοντας περαιτέρω τον Value for Money χαρακτήρα της, η Dacia ετοιμάζει μέσα στην ερχόμενη διετία το πρώτο της μίνι μοντέλο, το οποίο θα στηριχθεί στο Renault Twingo και θα μοιάζει με ένα μικρό Sandero.
Συνεχίζοντας της εξάπλωση της γκάμας της, η Dacia ετοιμάζεται να μας παρουσιάζει μέσα στην ερχόμενη διετία το πρώτο της μίνι μοντέλο και παράλληλα, το φθηνότερο στη γκάμα της. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που θα ακολουθήσει τη λογική εξέλιξης και κατασκευής όλων των σύγχρονων δημιουργιών της μάρκας, βασιζόμενο σε πάτωμα και μηχανικά μέρη προηγούμενου μοντέλου της «μαμάς» Renault και πιο συγκεκριμένα του τωρινού Twingo. Στόχος της Dacia είναι να φέρει το πρώτο της μίνι σε τιμή κοντά στα 6.000 ευρώ για την ευρωπαϊκή αγορά, τονίζοντας ακόμη περισσότερο την αναμενόμενα κορυφαία Σχέση Τιμής-Αξίας.Ένα Sandero σε μικρογραφίαΣχεδιαστικά, οι «κατάσκοποί» μας μέσω της ηλεκτρονικά επεξεργασμένης φωτογραφίας που ετοίμασαν, μας αποκαλύπτουν ότι το πρώτο μίνι της Dacia θα έλθει με πολλές παραπομπές στο μεγαλύτερο Sandero. Αυτό είναι ορατό στο εμπρόσθιο τμήμα, με τη μάσκα, τα φωτιστικά και τον προφυλακτήρα να δανείζονται απευθείας από το μικρό Dacia, δίνοντας στο νέο μίνι ένα σύγχρονο προφίλ. Προχωρώντας πιο πίσω στο αμάξωμα, συναντούμε τις γραμμές του υπάρχοντος Renault Twingo, κάτι που σημαίνει ότι το μίνι που μας ετοιμάζει η Dacia θα είναι αποκλειστικά 3θυρο. Ολοκληρώνοντας με τα της εμφάνισης, αναμένουμε και στο πίσω τμήμα το νέο Dacia να παραπέμπει σχεδιαστικά στο Twingo, με τα γραφικά των τετραγωνισμένων φωτιστικών να έρχονται και πάλι από το Sandero.Οικονομικοί κινητήρες από τα 1,2 λίτραΌπως προείπαμε, τα μηχανικά μέρη και οι κινητήρες του νέου μίνι μοντέλου της Dacia θα έλθουν απευθείας από αυτά του υπάρχοντος Renault Twingo. Κατά συνέπεια, στη γκάμα των κινητήρων θα πρέπει να θεωρούνται σίγουροι ο ατμοσφαιρικός 1.200άρης βενζινοκινητήρας των 75 ίππων, αλλά και από την πλευρά του diesel, ο 1,5 dCi των επίσης 75 ίππων. Από εκεί και πέρα, το ζήτημα έχει να κάνει με το εάν η Dacia τοποθετήσει στη γκάμα και τον νεότερο 0,9 TCe βενζινοκινητήρα των 90 ίππων σαν μια πιο top επιλογή, κάτι το οποίο θα εξαρτηθεί πάντα με γνώμονα το κόστος. Τέλος, σε ό,τι αφορά στην κατασκευή του νέου μίνι, για λόγους και πάλι περιορισμού του κόστους, αναμένεται να επιλεχθεί ως τόπος κατασκευής το ιστορικό εργοστάσιο της Lada στο Τολιάτι της Ρωσίας, στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασίας μεταξύ της Renault με την AvtoVAZ, ιδιοκτήτρια της Lada.Η Dacia των ρεκόρΤο προ 10ετίας στοίχημα της Renault με την Dacia και την ουσιαστική επανίδρυσή της το 2004 με το λανσάρισμα του Logan και τη σταδιακή παρουσίαση νέων μοντέλων, φαίνεται ότι πηγαίνει καλύτερα και από ότι οι ίδιοι οι Γάλλοι περίμεναν. Πλέον, με 6 διαφορετικά μοντέλα στη γκάμα της (Logan, Sandero, Sandero Stepway, Lodgy, Dokker και Duster), η Dacia απολαμβάνει όχι μόνο μια συνεχή αύξηση των πωλήσεών της, αλλά το 2013 έκλεισε για την εταιρεία με το εντυπωσιακό ρεκόρ της μεγαλύτερης αύξησης πωλήσεων από οποιαδήποτε άλλη αυτοκινητοβιομηχανία στην Ευρώπη. Πιο συγκεκριμένα, η Dacia ανέβασε το 2013 το μερίδιό της στο 2,1% από 1,6% το 2012, εκμεταλλευόμενη το λανσάρισμα της νέας γενιάς του Sandero, αλλά και το λανσάρισμα της ίδιας της μάρκας στις αγορές της Μεγάλης Βρετανίας, της Ιρλανδίας, της Δανίας, της Νορβηγίας, της Μάλτας και της Κύπρου.
Το εικονιζόμενο 2ης γενιάς Renault Twingo, θα αποτελέσει τη βάση για το χτίσιμο του νέου μίνι της Dacia, δανείζοντας πλατφόρμα, κινητήρες, αλλά και μέρος του αμαξώματός του.