Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Στο VW T1 Race Taxi τοποθετήθηκε ένα 6κύλινδρο αερόψυκτο μοτέρ από μια Porsche 993, μπήκαν δύο τουρμπίνες και η απόδοσή του έφτασε στα 520 άλογα και τα 757 Nm.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στο VW T1 Race Taxi τοποθετήθηκε ένα 6κύλινδρο αερόψυκτο μοτέρ από μια Porsche 993, μπήκαν δύο τουρμπίνες και η απόδοσή του έφτασε στα 520 άλογα και τα 757 Nm.

Mini-bus με DNA Porsche

5.986 Επισκέψεις στο άρθρο (14/5/2015)

Σε ένα VW Bus T1 του 1962 τοποθετήθηκε ένα διτούρμπινο Porsche μοτέρ 520 ίππων, έγινε ευρεία χρήση ανθρακονήματος και δημιουργήθηκε κατόπιν 6ετούς προσπάθειας, το απόλυτο Τ1, το VW T1 Race Taxi.

Ο Ελβετός Fred Bernhard κατασκεύασε ένα από τα πιο εντυπωσιακά μοντέλα που εμφανίστηκαν στη φετινή εκδήλωση Worthersee GTI Meeting. Τι έκανε; Πήρε ένα σκουριασμένο VW Bus T1 του 1962 και του αφιέρωσε έξι χρόνια από τη ζωή του, ώστε να το μεταμορφώσει στο απόλυτο Τ1.Το όνομά του είναι VW T1 Race Taxi και δεν είναι ένα mini bus για να το πάρεις αψήφιστα, καθώς έχει ισχύ 520 ίππων και ροπή 757 Nm. Υπεύθυνο για αυτά τα νούμερα είναι ένα 6κύλινδρο αερόψυκτο μοτέρ από μια Porsche 993. Σε αυτό τοποθετήθηκαν δύο τουρμπίνες, ενώ το 6άρι μηχανικό κιβώτιο με το οποίο συνεργάζεται, είναι από την Porsche 996 GT3.Το τιμόνι και τα φρένα προέρχονται επίσης από την 993, ενώ οι 18άρηδες αγωνιστικοί τροχοί της BBS, φέρουν ελαστικά διάστασης 285/30/18. Χάρη στην ευρεία χρήση ανθρακονήματος, το βάρος του οχήματος είναι μόλις 1.500 κιλά, κάτι που σημαίνει πως έχει αναλογία 2,9 κιλών/ίππο.  

Χάρη στην ευρεία χρήση ανθρακονήματος, το βάρος του οχήματος είναι μόλις 1.500 κιλά, κάτι που σημαίνει πως έχει αναλογία 2,9 κιλών/ίππο.

Χάρη στην ευρεία χρήση ανθρακονήματος, το βάρος του οχήματος είναι μόλις 1.500 κιλά, κάτι που σημαίνει πως έχει αναλογία 2,9 κιλών/ίππο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

fiat
OPEL