Οι κινητήρες του νέου Mitsubishi ASX διέρρευσαν πριν ακόμα δούμε το μοντέλο, ξετυλίγοντας έτσι το «κουβάρι» των πληροφοριών για το επερχόμενο ιαπωνικό SUV.
Η Mitsubishi με τη βοήθεια της Renault, εργάζεται γύρω από την ανάπτυξη της νέας γενιάς του ASX, το οποίο και αναμένεται να κυκλοφορήσει την άνοιξη του 2023. Αν και μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει κάποια ενημέρωση σχετικά με την ημερομηνία της επίσημης πρεμιέρας, η Mitsubishi Γερμανίας ανακοίνωσε αθόρυβα τις προδιαγραφές των συστημάτων μετάδοσης κίνησης.
Όπως θα διαπιστώσουμε η σύνθεση των κινητήρων είναι αρκετά οικεία καθώς την έχουμε δει στο Renault Captur δεύτερης γενιάς. Στη βάση της γκάμας θα είναι ένας υπερτροφοδοτούμενος τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.0 λίτρου απόδοσης 91 ίππων που θα ταιριάζει αποκλειστικά με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων. Στη συνέχεια ακολουθεί ο τετρακύλινδρος κινητήρας βενζίνης 1,3 λίτρων σε εκδόσεις 140 ίππων ή 158 ίππων, όταν ο κινητήρας είναι συνδεδεμένος με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά ταχυτήτων.
Ισχυρότερο το Plug-in υβριδικό με 160 άλογα
Στα υβριδικά σύνολα, η πρώτη υβριδική έκδοση συνδυάζει τον ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων και ένα ηλεκτρικό μοτέρ για συνδυαστική ισχύ 145 ίππων. Από κει και πέρα όπως συμβαίνει με το Captur, το πιο ισχυρό ASX της γκάμας θα είναι το plug-in υβριδικό με 160 ίππους, συνδυάζοντας τον κινητήρα 1,6 λίτρων με ένα ζευγάρι ηλεκτροκινητήρων και μπαταρία 10,5 kWh. Αξίζει να σημειωθεί πως το νέο ASX δε θα πουληθεί με επιλογή diesel.
Κλείνοντας να θυμίσουμε πως το νέο ASX θα κατασκευαστεί από τη Renault στο εργοστάσιό της στην πόλη Βαγιαδολίδ στην Ισπανία.
Διέρρευσαν οι κινητήρες του νέου Mitsubishi ASX!
- Από 91 έως και 160 ίππους.
- Παρούσα υβριδική έκδοση αλλά και Plug-in με κορυφαία ιπποδύναμη.
- Δεν υπάρχει επιλογή diesel.
- Στην Ισπανία η κατασκευή του.
Θα μπορέσει η νέα γενιά του ASX να ξεχωρίσει ανάμεσα στα υπόλοιπα SUV;