Mitsubishi ASX: Πρεμιέρα με 5 επιλογές κινητήρων και έως 160 ίππους
Πρεμιέρα έκανε η νέα γενιά του Mitsubishi ASX, το οποίο έχει ως βάση το Renault Captur με πέντε επιλογές κινητήρων και κορυφαία την Plug-in υβριδική έκδοση. Απουσιάζει το diesel από την γκάμα.
«Δίδυμο» με το Renault Captur
Η Mitsubishi παρουσίασε τη νέα γενιά του μικρού της SUV, του ASX που θα πωλείται στις ευρωπαϊκές αγορές. Όπως αναμένονταν, μέσω της Συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi, το νέο ASX είναι σε πολύ μεγάλο βαθμό βασισμένο στο Renault Captur, κάτι που φαίνεται από την πρώτη ματιά.
Εξωτερικά το ASX είναι καρμπόν με το υπάρχον Renault Captur. Πέραν των σημάτων της εταιρείας, το ASX διαφέρει στη διακόσμηση της μάσκας και αυτό είναι όλο, αφού ακόμα και το σχέδιο των ζαντών ακολουθεί πιστά το γαλλικό «αδερφάκι» του. Ρίχνοντας μία ματιά στις αναλογίες του να πούμε πως το νέο ASX φτάνει σε μήκος, τα 4.228 χλστ., πλάτος τα 1.797 χλστ. και ύψος τα 1.573 χλστ.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
3+2 επιλογές για πίνακα οργάνων και οθόνη infotainment
Περνώντας στο εσωτερικό, το ASX προσφέρει αρκετές επιλογές. Πίσω από το τιμόνι με τα ενσωματωμένα μπουτόν υπάρχει η επιλογή του ψηφιακού πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, που μεταξύ άλλων διαθέτει τρισδιάστατη πλοήγηση. Χαμηλότερα στις επιλογές υπάρχει ψηφιακός πίνακας επτά ιντσών, ενώ στη βάση διατίθεται αναλογικός πίνακας οργάνων με οθόνη 4,2 ιντσών ανάμεσα στους μετρητές. Ίδια λογική ακολουθείται και στο infotainment, όπου υπάρχουν δύο επιλογές. Η πρώτη αφορά μία οριζόντια οθόνη αφής επτά ιντσών ή μία κάθετα τοποθετημένη οθόνη 9,3 ιντσών. Αμφότερες μπορούν να συνδεθούν ασύρματα με το Apple CarPlay ή το Android Auto.
Πίσω συρόμενο κάθισμα
Το νέο B-SUV της Mitsubishi διαθέτει ένα συρόμενο πίσω κάθισμα που παρέχει περισσότερο χώρο για τα πόδια ή περισσότερο χώρο στο πορτμπαγκάζ, ανάλογα με τη ρύθμιση. Έτσι ο χώρος αποσκευών μεταβάλλεται από 332 λίτρα σε 401 λίτρα. Από κει και πέρα να σημειωθεί πως το ASX έρχεται επίσης με μια σειρά προηγμένων χαρακτηριστικών ασφαλείας, ως στάνταρ, ενώ υπάρχουν φυσικά και επιπλέον συστήματα ασφαλείας ως προαιρετικές επιλογές.
Συνέχεια του άρθρου >>>