Και τα δύο μοντέλα χαρακτηρίζονται ασφαλή και άνετα, με το Eclipse Cross να προβάλλει ένα πιο ενδιαφέρον οδηγικό προφίλ ιδιαίτερα όταν οι ρυθμοί κίνησης ανέβουν. Είναι σταθερό και προσφέρει καλύτερη αίσθηση στον οδηγό του, ενώ παράλληλα οι κλίσεις στις στροφές είναι περιορισμένες σε σχέση με το πιο μαλακό SX4 S-Cross. Αντίστοιχα καλή είναι η εικόνα τους και σε πατημένες εκτός δρόμου διαδρομές, με το SX4 εκεί να παίρνει ένα ελαφρύ προβάδισμα όντας πιο άνετο μέσω της απόσβεσης της ανάρτησης.
Το Eclipse Cross εχει απο τα χαμηλοτερα τελη κυκλοφοριας στην κατηγορια του, και ο κινητηραςτου συνδυαζει τον αμεσο και τον εμμεσο ψεκασμο (σε χαμηλες στροφες) για οικονομια καυσιμου.
Στα 4,5 μετρα C-SUV με 1500 κυβικα τουρμπο ,εχουμε τα εξης;
VW Tiguan 150 ιπποι εκπεμπει 145 co2 πληρωνει 265 ευρω,
Mitsubishi Eclipse Cross 163 ιπποι, εκπεμπει 154 co2 πληρωνει 279 ευρω,
Ford Kuga 150 ιπποι εκπεμπει 173 co2 πληρωνει 424 ευρω,
Hyundai Tucson και ΚΙΑ Sportage εχουν 1600 κυβικα, 177 ιππους εκπεμπουν 170co2 πληρωνουν 417 ευρω.
Το Suzuki SX4 ειναι μηκος 4,30 και βαρος 1150 δηλ πολυ πιο ελαφρυ κ δεν ξερω εαν πρεπει να το συγκρινουμε με τα μεγαλυτερα SUV.
Το Eclipse Cross εχει απο τα χαμηλοτερα τελη κυκλοφοριας στην κατηγορια του, και ο κινητηραςτου συνδυαζει τον αμεσο και τον εμμεσο ψεκασμο (σε χαμηλες στροφες) για οικονομια καυσιμου. Στα 4,5 μετρα C-SUV με 1500 κυβικα τουρμπο ,εχουμε τα εξης; VW Tiguan 150 ιπποι εκπεμπει 145 co2 πληρωνει 265 ευρω, Mitsubishi Eclipse Cross 163 ιπποι, εκπεμπει 154 co2 πληρωνει 279 ευρω, Ford Kuga 150 ιπποι εκπεμπει 173 co2 πληρωνει 424 ευρω, Hyundai Tucson και ΚΙΑ Sportage εχουν 1600 κυβικα, 177 ιππους εκπεμπουν 170co2 πληρωνουν 417 ευρω. Το Suzuki SX4 ειναι μηκος 4,30 και βαρος 1150 δηλ πολυ πιο ελαφρυ κ δεν ξερω εαν πρεπει να το συγκρινουμε με τα μεγαλυτερα SUV.
Στα Αρνητικα του Mitsubishi το σημα στα 298€