Εξωτερικά ήταν εντυπωσιακό από τις πρώτες του κιόλας γενιές, με μεγάλη αεροτομή και εισαγωγή αέρα.
- Μαζί με το Impreza «κάνανε πλάκα» στους Ευρωπαίους
- 10 γενιές από το 1992 έως το 2016
- 4κίνητο με μπλοκέ και εμφάνιση που «φωνάζει» rally car
- Φόραγε το ίδιο μοτέρ «διαμάντι» επί 15 χρόνια με συνεχείς αναβαθμίσεις
Η αγωνιστική πορεία του Lancer Evo στα χέρια του Τόμμι Μάκινεν «απογείωσαν» το μοντέλο. Ο Φινλανδός το απογείωσε και κυριολεκτικά βέβαια σε αρκετά γιαμπ στις ειδικές διαδρομές του WRC.
«Memories» χωρίς ένα από τα σημαντικότερα αυτοκίνητα στην ιστορία της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανιάς δε γίνεται. Ένα σκληροπυρηνικό «rally car» με «πολιτικά» είναι ο σημερινός μας πρωταγωνιστής. Ώρα για τα «Evo» που στοιχειώνουν τα όνειρά μας!
Μεταφερόμαστε στη χώρα του ανατέλλοντος ηλίου, για να θυμηθούμε ένα αυτοκίνητο που αγαπήθηκε όσο κανένα τις τελευταίες δεκαετίες. Βρίσκεται σε «εμφύλιο πόλεμο» με το Subaru Impreza και οι «φήμες» της μεγάλης του επιστροφής στα σαλόνια των εκθέσεων λείπουν σε όλους. Evolution, Ιαπωνία, αντίπαλος του Impreza, όλοι έχετε ήδη καταλάβει ότι ο πρωταγωνιστής μας για σήμερα είναι το θρυλικό Mitsubishi Lancer Evolution και θα ανατρέξουμε στην πλούσια ιστορία του για να θυμηθούμε γενιές και ειδικές εκδόσεις του που θα ποθούμε για πάντα.
Όλα ξεκίνησαν το 1992 με την πρώτη γενιά, ακολούθησαν άλλες εννέα, ενώ το 2016 με την έκδοση «Final Edition» η Mitsubishi έγραψε τον επίλογο στο πιο όμορφο ταξίδι της ιστορίας της. Ας θυμηθούμε τις γενιές του, τα μυστικά της επιτυχίας του και το «αλεξίσφαιρο» μοτέρ του, μα πάνω απ` όλα ας ευχηθούμε στο μέλλον να υπάρξουν κι άλλα αυτοκίνητα σαν αυτό!
Συνέχεια του άρθρου >>>
Για τη συμμετοχή του Mitsubishi Lancer Evolution στο Group A ήταν αναγκαία η πώληση 2.500 αντιτύπων, περιορισμός που δεν προβλημάτισε καθόλου τη Mitsubishi μιας και πούλησε 5.000 αντίτυπα σε μόλις ένα χρόνο.
Αρχικά, το Lancer Evolution προοριζόταν αποκλειστικά για την αγορά της Ιαπωνίας, αλλά η επιτυχημένη του πορεία οδήγησε σε εξαγωγή στην Ευρώπη από το Evo V και μετά, ενώ στις Η.Π.Α η πρώτη έκδοση που πωλήθηκε ήταν το Evo VIII.
Στην 6η γενιά Mitsubishi Lancer Evolution χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο παραγωγής turbo με φτερωτή κατασκευασμένη από τιτάνιο.
Στις τελευταίες γενιές του Evo, ο 4G63 διέθετε σφυρήλατες μπιέλες και έναν στροφαλοφόρο άξονα που ζύγιζε μόλις 13 κιλά.
Το Evo X είναι το μοναδικό αυτοκίνητο της σειράς με εντελώς διαφορετικό κινητήρα από τα προηγούμενα. Εξοπλίζεται με τον 2λιτρο 4Β11Τ απόδοσης 280 ίππων!