Πέρα από το γεγονός ότι το Evo VI αγαπήθηκε σε όλο τον κόσμο λόγω της εμφάνισής του, οι τέσσερις παγκόσμιοι τίτλοι του Φινλανδού έδωσαν την αφορμή για τη δημιουργία της πιο ποθητής έκδοσης στην ιστορία του Lancer Evolution.
Τα αυτοκίνητα που δημιουργούνταν προκειμένου να κερδίσει τη συμμετοχή της στο παγκόσμιο πρωτάθλημα μία αυτοκινητοβιομηχανία, τα «homologation specials» όπως συχνά αναφέρονται, συγκεντρώνουν από την αρχή το ενδιαφέρον του κόσμου. Κάτι τέτοιο συνέβη και με το Lancer Evolution, το οποίο στις αρχικές του εκδόσεις αποτέλεσε την «πολιτική έκδοση» για το Group A, κέρδισε τον αγωνιστικό του χαρακτήρα και μας το υπενθύμιζε συχνά. Όπως για παράδειγμα στην εκπληκτική έκδοση «Tommi Makinen». Πέρα από το γεγονός ότι το Evo VI αγαπήθηκε σε όλο τον κόσμο λόγω της εμφάνισής του, οι τέσσερις παγκόσμιοι τίτλοι του Φινλανδού έδωσαν την αφορμή για τη δημιουργία της πιο ποθητής έκδοσης στην ιστορία του Lancer Evolution. Διατέθηκε σε μόλις 2.500 αντίτυπα, ενώ ο 4G63 απέδιδε 280 ίππους. Λιγοστοί χρωματικοί συνδυασμοί, με ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, καθίσματα της Recaro με το λογότυπο «Tommi Makinen», 17άρες λευκές ζάντες της Enkei και τιμόνι της Momo, ήταν τα στοιχεία που έκαναν την συγκεκριμένη έκδοση ένα από τα πιο ποθητά αυτοκίνητα που έχουν βγει ποτέ από την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία.
O ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας, τα καθίσματα της Recaro με το λογότυπο «Tommi Makinen», οι 17άρες λευκές ζάντες της Enkei και το τιμόνι της Momo, ήταν τα στοιχεία που έκαναν την συγκεκριμένη έκδοση ένα από τα πιο ποθητά αυτοκίνητα που έχουν βγει ποτέ από την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία.