Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Μοναδικό Mitsubishi Lancer Edition R

9.229 Επισκέψεις στο άρθρο (3/1/2019)

Τι και αν έχει πέσει η αυλαία για το Lancer Evolution, οι μηχανικοί της Dytko Sport παίρνουν τα ηνία από τη Mitsubishi και δημιουργούν το Lancer Edition R.

Στα μέσα του 2015 η Mitsubishi ανακοίνωσε το κλείσιμο του κύκλου ζωής του Lancer Evolution λανσάροντας τότε την έκδοση Final Edition. Το κύκνειο άσμα του δημοφιλούς τετρακίνητου σπορ ιαπωνικού μοντέλου ήρθε μετά από μια επιτυχημένη καριέρα, στη διάρκεια της οποίας καρποφόρησαν δέκα γενιές. Μάλιστα, το τελευταίο «Evo», όπως ήταν ευρέως γνωστό στους αυτοκινητικούς κύκλους, πουλήθηκε το Σεπτέμβρη του επόμενου έτους σε δημοπρασία συγκεντρώνοντας ένα σημαντικό ποσό το οποίο διατέθηκε για φιλανθρωπικό σκοπό.

Η Mitsubishi μπορεί να επέλεξε το αδιέξοδο για το Lancer Evolution ωστόσο, η πολωνική εταιρεία Dytko Sport (σ.σ. οι μηχανικοί της ειδικεύονται στην κατασκευή επιμέρους τμημάτων για αγωνιστικά Evo) πήρε το δημιουργικό δρόμο και κατασκεύασε μια εκδοχή της επόμενης γενιάς του μοντέλου, εάν ποτέ γινόταν πραγματικότητα. Αρωγοί σε αυτοί την προσπάθεια ήταν οι άνθρωποι της Proto Cars, με την οποία συνεργάστηκαν, ενώ βάση για το Evolution Edition R είναι ένα Lancer Evo X.
 

Αισθητικά, το Edition R έχει πολλές επιρροές από το Mitsubishi Eclipse Cross, ενσωματώνοντας την πιο πρόσφατη σχεδιαστική γλώσσα της ιαπωνικής φίρμας, εν ονόματι Dynamic Shield. Στο εμπρός μέρος δεσπόζουν τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα, που έρχονται δάνειο από το SUV, καθώς επίσης και τα μυώδη φτερά, ο πρησμένος προφυλακτήρας και οι αεραγωγοί σε καπό και οροφή. Το αγωνιστικό στιλ συνεχίζει στο πλάι και το πίσω μέρος με τους τονισμένους ώμους, τον πλήρως αλλαγμένο προφυλακτήρα, τα ολοκαίνουργια φώτα και την μεγάλη αεροτομή.

Σε ό,τι αφορά το μηχανικό σύνολο του Edition R οι μηχανικοί της Dytko Sport και την Proto Cars κρατούν κλειστά τα χαρτιά τους προς το παρόν. Εντούτοις, υπενθυμίζουμε ότι η Final Edition του Lancer Evolution εξοπλιζόταν με τον τετρακύλινδρο tubo κινητήρα χωρητικότητας 2,0 λίτρων απόδοσης 307 ίππων και 413 Nm ροπής, δηλαδή 12 άλογα και 6,7 Nm ροπής παραπάνω σε σχέση με τον προκάτοχό του.

Περισσότερες λεπτομέρειες θα αποκαλυφθούν εντός των ημερών, οπότε, μείνετε συντονισμένοι για να διαβάσετε τις εξελίξεις.

fiat
LEASING COURIER VS CITAN