ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Μόνο το ηλεκτρικό 500 θα λέγεται 500. Τα άλλα;

2.543 Επισκέψεις στο άρθρο (18/12/2020)

H Fiat θέλει το νέο της ηλεκτρικό 500 να γίνει όσο πιο σύντομα γίνεται το μόνο 500 που πουλάει. Και επειδή αυτό επείγει, όχι μόνο έχει κάνει το ηλεκτρικό 500 ένα «κουκλί», αλλά του έχει κρατήσει και το όνομα μόνο «για πάρτη του». Τα άλλα;


Το ηλεκτρικό 500 είναι για τη Fiat το σημαντικότερο μοντέλο της ιστορίας της. Ακούγεται υπερβολικό, ειδικά όταν μιλάμε για μια μάρκα με τόση ιστορία, όμως ποτέ άλλοτε δεν κρίθηκε το μέλλον μιας μάρκας από ένα μοντέλο όσο τώρα. Η Fiat έχει ανάγκη να μεταφέρει όσο το δυνατόν συντομότερα τους αγοραστές του 500 (και είναι πάρα πολλοί) στο ηλεκτρικό μοντέλο.

Και όχι μόνο για την ίδια, αλλά για ολόκληρο τον όμιλο, που περιλαμβάνει και τα εξ`Αμερικής ξαδέλφια, Chrysler, Jeep, Dodge, που παράγουν μεγάλα, ενεργοβόρα και με περισσότερους ρύπους αυτοκίνητα. Η Fiat θέλει να μειώσει τους ρύπους διοξειδίου επειγόντως. Βλέπεις σήμερα στην Ευρώπη η Fiat αναγκάζεται να μετράει τις πωλήσεις της μαζί με της (ηλεκτρικής Tesla) ώστε στο σύνολο οι δύο μάρκες να βγάζουν χαμηλό μέσο όρο, και έτσι να γλιτώνουν οι Ιταλοί τα πρόστιμα. Όμως η Tesla δεν της κάνει καμιά χάρη: η «συνεργασία» στοιχίζει κοντά ένα δις το χρόνο.

Με το ηλεκτρικό 500, στα νούμερα που κάνει σήμερα το συμβατικό, η Fiat μπορεί να «χωρίσει» από την Tesla και να προχωρήσει χωρίς άγχος στο μέλλον. Έτσι για το ηλεκτρικό 500 έχει δώσει «ρέστα» και το αποτέλεσμα μιλάει από μόνο του. Ομορφότερο από ποτέ, τίγκα στην τεχνολογία, και ρετρό όσο τίποτε άλλο.

Και μία διαφορά. Το «500» παίρνει τη θέση του εμπρός σήματος στη μάσκα, και το ξεχωρίζει από το συμβατικό, που όχι μόνο θα παραμείνει με το σήμα της Fiat, αλλά θα χάσει και το όνομα 500 ολοκληρωτικά. Θα λέγεται απλά «Classic», ένα όνομα που όχι μόνο παραπέμπει στο κλασσικό του προφίλ, αλλά, κυρίως, το φέρνει σε αντίθεση με το πρωτοπόρο ηλεκτρικό. Έτσι, για να κάνει η διαφορά ακόμη μεγαλύτερο «μπαμ».

Σε χαλάει όμως το όνομα «Classic» όταν το υπόλοιπο είναι το γνωστό 500; Είναι αρκετό αυτό για να σε «σπρώξει» στο ηλεκτρικό; Ή μήπως είναι το ηλεκτρικό τόσο δελαστικό που δεν χρειάζεται; Τι λες;

Autotriti.gr
EURONCAR ASFALH FORTIGA