ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Μία τεχνολογία που αναμφισβήτητα θα αλλάξει το μέλλον των βενζινοκινητήρων.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Μία τεχνολογία που αναμφισβήτητα θα αλλάξει το μέλλον των βενζινοκινητήρων.

Μοτέρ βενζίνης, αποδίδει σαν diesel (+vid)

11.843 Επισκέψεις στο άρθρο (26/5/2017)

Βενζινοκινητήρας με αποδοτικότητα πετρελαιοκινητήρα γίνεται; Οι Βρετανοί απαντούν θετικά. Διαβάστε για το νέο σύστημα ψηφιακού ελέγχου των βαλβίδων!

Πριν από περίπου ένα χρόνο η Koenigsegg είχε παρουσιάσει μία νέα τεχνολογία που ουσιαστικά καταργεί τους εκκεντροφόρους και ο έλεγχος των βαλβίδων γίνεται με τη βοήθεια πνευματικών ενεργοποιητών. Μάλιστα, ο πρώτος κινητήρας αυτής της τεχνολογίας έχει ήδη περάσει στην παραγωγή.

Ο ψηφιακός έλεγχος των βαλβίδων πετυχαίνει το κατάλληλο βύθισμα, τον ιδανικό χρονισμό και διάρκεια, ώστε να επιτευχθεί η μέγιστη αποδοτικότητα.

Ο ψηφιακός έλεγχος των βαλβίδων πετυχαίνει το κατάλληλο βύθισμα, τον ιδανικό χρονισμό και διάρκεια, ώστε να επιτευχθεί η μέγιστη αποδοτικότητα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Παρ` όλα αυτά, η νέα καινοτομία, που ονομάζεται IVA (Intelligent Valve Actuation), πρόκειται να αλλάξει ριζικά το μέλλον των βενζινοκινητήρων. Έρχεται από την Μεγάλη Βρετανία και πιο συγκεκριμένα την εταιρεία «Camcon Automotive». Αυτή η τεχνολογία αντικαθιστά τους εκκεντροφόρους και την θέση τους παίρνει μια ηλεκτρονική μονάδα που ελέγχει ψηφιακά την κίνηση των βαλβίδων.
 

Μετά από δοκιμές που διήρκησαν 6 έτη, το συγκεκριμένο σύστημα είναι σε θέση να επικοινωνεί με την ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου «συμβατικών» ή υβριδικών αυτοκινήτων και να κινεί ανεξάρτητα την κάθε βαλβίδα πετυχαίνοντας το κατάλληλο βύθισμα, τον ιδανικό χρονισμό και διάρκεια, ώστε να επιτευχθεί η μέγιστη αποδοτικότητα. Σύμφωνα με τους κατασκευαστές, η τεχνολογία IVA θα προσφέρει στους κινητήρες βενζίνης όλα τα πλεονεκτήματα των πετρελαιοκινητήρων. Υπολογίζεται παράλληλα ότι με την εφαρμογή του συστήματος , οι εκπομπές ρύπων θα ελαττωθούν κατά 15-20%, η κατανάλωση κατά 8%, ενώ μεγάλο όφελος θα υπάρχει στην ισχύ-ροπή σε σχέση με έναν αντίστοιχο «απλό» κινητήρα.

Ιδιαίτερα αισιόδοξη είναι η πληροφορία ότι ήδη η αυτοκινητοβιομηχανία Jaguar-Land Rover έχει δείξει το ανάλογο ενδιαφέρον και προσφέρει τεχνική υποστήριξη για την τελειοποίηση του συστήματος IVA. Τέλος, σύμφωνα με την εταιρεία «Camcon», αν η συγκεκριμένη τεχνολογία υιοθετηθεί από τις αυτοκινητοβιομηχανίες, σε περίπου τρία χρόνια θα έχει περάσει σε μαζική παραγωγή.
 
Κείμενο: Θοδωρής Κολονέλος

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
Autotriti.gr