2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Μία τεχνολογία που αναμφισβήτητα θα αλλάξει το μέλλον των βενζινοκινητήρων.
Μοτέρ βενζίνης, αποδίδει σαν diesel (+vid)
11.843 Επισκέψεις στο άρθρο (26/5/2017)
Βενζινοκινητήρας με αποδοτικότητα πετρελαιοκινητήρα γίνεται; Οι Βρετανοί απαντούν θετικά. Διαβάστε για το νέο σύστημα ψηφιακού ελέγχου των βαλβίδων!
Πριν από περίπου ένα χρόνο η Koenigsegg είχε παρουσιάσει μία νέα τεχνολογία που ουσιαστικά καταργεί τους εκκεντροφόρους και ο έλεγχος των βαλβίδων γίνεται με τη βοήθεια πνευματικών ενεργοποιητών. Μάλιστα, ο πρώτος κινητήρας αυτής της τεχνολογίας έχει ήδη περάσει στην παραγωγή.
Παρ` όλα αυτά, η νέα καινοτομία, που ονομάζεται IVA (Intelligent Valve Actuation), πρόκειται να αλλάξει ριζικά το μέλλον των βενζινοκινητήρων. Έρχεται από την Μεγάλη Βρετανία και πιο συγκεκριμένα την εταιρεία «Camcon Automotive». Αυτή η τεχνολογία αντικαθιστά τους εκκεντροφόρους και την θέση τους παίρνει μια ηλεκτρονική μονάδα που ελέγχει ψηφιακά την κίνηση των βαλβίδων.
Ο ψηφιακός έλεγχος των βαλβίδων πετυχαίνει το κατάλληλο βύθισμα, τον ιδανικό χρονισμό και διάρκεια, ώστε να επιτευχθεί η μέγιστη αποδοτικότητα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Παρ` όλα αυτά, η νέα καινοτομία, που ονομάζεται IVA (Intelligent Valve Actuation), πρόκειται να αλλάξει ριζικά το μέλλον των βενζινοκινητήρων. Έρχεται από την Μεγάλη Βρετανία και πιο συγκεκριμένα την εταιρεία «Camcon Automotive». Αυτή η τεχνολογία αντικαθιστά τους εκκεντροφόρους και την θέση τους παίρνει μια ηλεκτρονική μονάδα που ελέγχει ψηφιακά την κίνηση των βαλβίδων.
Μετά από δοκιμές που διήρκησαν 6 έτη, το συγκεκριμένο σύστημα είναι σε θέση να επικοινωνεί με την ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου «συμβατικών» ή υβριδικών αυτοκινήτων και να κινεί ανεξάρτητα την κάθε βαλβίδα πετυχαίνοντας το κατάλληλο βύθισμα, τον ιδανικό χρονισμό και διάρκεια, ώστε να επιτευχθεί η μέγιστη αποδοτικότητα. Σύμφωνα με τους κατασκευαστές, η τεχνολογία IVA θα προσφέρει στους κινητήρες βενζίνης όλα τα πλεονεκτήματα των πετρελαιοκινητήρων. Υπολογίζεται παράλληλα ότι με την εφαρμογή του συστήματος , οι εκπομπές ρύπων θα ελαττωθούν κατά 15-20%, η κατανάλωση κατά 8%, ενώ μεγάλο όφελος θα υπάρχει στην ισχύ-ροπή σε σχέση με έναν αντίστοιχο «απλό» κινητήρα.
Ιδιαίτερα αισιόδοξη είναι η πληροφορία ότι ήδη η αυτοκινητοβιομηχανία Jaguar-Land Rover έχει δείξει το ανάλογο ενδιαφέρον και προσφέρει τεχνική υποστήριξη για την τελειοποίηση του συστήματος IVA. Τέλος, σύμφωνα με την εταιρεία «Camcon», αν η συγκεκριμένη τεχνολογία υιοθετηθεί από τις αυτοκινητοβιομηχανίες, σε περίπου τρία χρόνια θα έχει περάσει σε μαζική παραγωγή.
Οπως η mazda με το hcci αν θυμαμαι καλα κινητηρα βενζινης χωρις μπουζι που θα καιει και ποιο κατω απο τα επιπεδα πετρελαιου,και πλεον οι νεοι κινητηρες βενζινης πλησιαζουν ανετα τις 800.000 χιλιομετρα
Οσο και να κοπανιόσαστε εκεί στο οτοτριτι για την βενζίνα,DIESELARA απλά πράματα,και αν σας ενδιαφέρει το περιβάλλον όπως μας λέτε και τα ευρωπαικά φερέφωνα των μεταφορών που κόπτονται και καλά για το περιβάλλον,τότε και τα φορτηγά,λεωφορεία,πλοία,τρένα κτλ,επειδή είναι πετρέλαιο και μολύνουν όπως μας έχετε πεί και σας λένε καταργήστε τα εν ριπή οφθαλμού και κάντε τα βενζίνα για να σωθεί ο πιγκουίνος της Ανταρκτικής,άντε ντε να δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος.
"και την θέση τους παίρνει μια ηλεκτρονική μονάδα που ελέγχει ψηφιακά την κίνηση των βαλβίδων"... Μα αυτό δεν κάνει ήδη το Multiair εδώ και 10 χρόνια; ΟΚ, μόνο για την εισαγωγή, αλλά φαντάζομαι ήδη θα σχεδιάζουν και το αντίστοιχο για εξαγωγή.
Απάντηση: Η κίνηση των βαλβίδων εισαγωγής στον MultiAir δεν παύει να είναι «αλληλένδετη» με τον εκκεντροφόρο εξαγωγής. Στην προκειμένη περίπτωση μιλάμε για ένα τελείως ανεξάρτητο ψηφιακό σύστημα, όπου η κίνηση των βαλβίδων δεν συνδέεται με την περιστροφή του στροφαλοφόρου άξονα, αλλά μεταβάλλεται συνεχώς πετυχαίνοντας τη μέγιστη αποδοτικότητα.
Μιλάνε για 8% οικονομία έναντι των συμβατικών κινητήρων; μονο 8% διαχωρίζει τα ντίζελ από τα βενζινοκίνητα;;; πιο πολύ 30-40% είναι η πραγματική διαφορά στην κατανάλωση...
...πάρα πολύ παλιό project, με τα θετικά και τα αρνητικά του... ΟΜΩΣ με προβληματίζει το timing!!! Μπορούσε να γίνει νωρίτερα... οπότε ας περιμένουμε άλλες τεχνολογικές λύσεις...