ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τα τελευταία χρόνια, όπως αποδεικνύουν οι έρευνες, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία έχουν γίνει πιο δημοφιλή.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Τα τελευταία χρόνια, όπως αποδεικνύουν οι έρευνες, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία έχουν γίνει πιο δημοφιλή.

Στην άκρη το υδρογόνο

2.787 Επισκέψεις στο άρθρο (5/4/2017)

Η Daimler αποκάλυψε ότι θα σταματήσει την πλειοψηφία των project της που αφορούν κινητήρες υδρογόνου. Γιατί συνέβη αυτό; Θα περιθωριοποιηθεί αυτή η λύση εναλλακτικού καυσίμου;

Σύμφωνα με δημοσιεύματα από τη Στουτγκάρδη, η Daimler σταμάτησε την ανάπτυξη κινητήρων με κυψέλες υδρογόνου και αντί αυτού θα στρέψει την προσοχή της στα ηλεκτρικά και τα plug-in υβριδικά σαν το μέλλον των εναλλακτικών πηγών καυσίμου.

Κάθε κατασκευαστής που παραιτείται από την ανάπτυξη κινητήρων με κυψέλες υδρογόνου κάνει περισσότερο δύσκολη την απόφαση στις άλλες εταιρίες να συνεχίσουν να παραμένουν στο μονοπάτι αυτό.

Κάθε κατασκευαστής που παραιτείται από την ανάπτυξη κινητήρων με κυψέλες υδρογόνου κάνει περισσότερο δύσκολη την απόφαση στις άλλες εταιρίες να συνεχίσουν να παραμένουν στο μονοπάτι αυτό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Η εταιρία θα συνεχίσει  κάποια project που είναι ήδη σε ανάπτυξη και περιλαμβάνουν κινητήρες με υδρογόνο όπως το GLC SUV αλλά θα είναι μικρής κλίμακας. Σε μια συνάντηση το αφεντικό της Daimler, Dieter Zetsche δήλωσε: « Oι κυψέλες υδρογόνου δεν διαδραματίζουν πλέον σημαντικό ρόλο στην εταιρία. Αν και η Daimler έχει ακόμη στην κατοχή της αυτήν την τεχνολογία, η θέση της δίπλα στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα φθίνει».

Ο λόγος της εγκατάλειψης της λύσης του υδρογόνου ως εναλλακτική μορφή καυσίμου είναι σύμφωνα με δημοσιεύματα, ότι τα πλεονεκτήματα που είχε όπως το μεγαλύτερο φάσμα κίνησης και η λιγότερη ώρα ανεφοδιασμού σιγά-σιγά εκλείπουν.
 
Τα τελευταία χρόνια, όπως αποδεικνύουν οι έρευνες, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία έχουν γίνει πιο δημοφιλή και πλέον έχουν τη δυνατότητα να διανύσουν περισσότερα χιλιόμετρα  χωρίς ανεφοδιασμό. Ακόμα και ο χρόνος ανεφοδιασμού έχει μειωθεί αισθητά ενώ την ίδια στιγμή το κόστος των μπαταριών πέφτουν. Από την άλλη πλευρά, οι κυψέλες υδρογόνου είναι ακριβές στην εγκατάσταση τους και δεν υπάρχει εύκολος τρόπος για ανεφοδιασμό.

Κάθε κατασκευαστής που παραιτείται από την ανάπτυξη κινητήρων με κυψέλες υδρογόνου κάνει περισσότερο δύσκολη την απόφαση στις άλλες εταιρίες να συνεχίσουν να παραμένουν στο μονοπάτι αυτό.

Μπαίνουν στην άκρη πλέον οι κυψέλες υδρογόνου;
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD
JEEP