ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Συγκεκριμένα, εταιρείες όπως η Tesla, η Nissan και η General Motors θα χρειαστεί να προσθέσουν τεχνητούς ήχους στα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα τους, γιατί τα ηλεκτρικά μοτέρ που χρησιμοποιούνται δεν κάνουν κανένα θόρυβο.

Μπαίνει τεχνητός ήχος στα ηλεκτρικά μοντέλα;

2.099 Επισκέψεις στο άρθρο (28/2/2018)

Nέοι κανονισμοί θα υποχρεώσουν τις εταιρείες που κατασκευάζουν ηλεκτρικά μοντέλα να προσθέσουν τεχνητούς ήχους κατά την κύλιση τους για να προειδοποιούν πεζούς και ποδηλάτες! Διαβάστε αναλυτικά τις λεπτομέρειες.

Οι εταιρείες που κατασκευάζουν ηλεκτρικά και υβριδικά μοντέλα έχουν περιθώριο μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2020 για να εναρμονιστούν με τους νέους κανονισμούς, που έχει θέσει το αρμόδιο Τμήμα Μεταφορών στις ΗΠΑ, που προβλέπουν την ύπαρξη κάποιου είδους ήχου στα κατά τα άλλα αθόρυβα ηλεκτρικά μοντέλα με αποκλειστικό σκοπό την προστασία πεζών, ποδηλατών και τυφλών.

Συγκεκριμένα, εταιρείες όπως η Tesla, η Nissan και η General Motors θα χρειαστεί να προσθέσουν τεχνητούς ήχους στα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα τους, γιατί τα ηλεκτρικά μοτέρ που χρησιμοποιούνται δεν κάνουν κανένα θόρυβο. Οι κανονισμοί αναφέρουν ότι οι ήχοι που θα προστεθούν πρέπει να ακούγονται σε ταχύτητες μέχρι 30 χλμ./ώρα, αν και η Nissan ισχυριζόταν ότι κάποιος προειδοποιητικός ήχος θα ήταν απαραίτητος μόνο μέχρι τα 20 χλμ./ώρα. Μετά πάντως τα 30 χλμ./ώρα, είναι παραδεκτό από όλες τις πλευρές πως ο ήχος που προκαλούν τα ελαστικά και ο άνεμος, θα είναι αρκετός για να προειδοποιεί τους πεζούς.
 


Οι φίρμες πάντως θα είναι αυτές που θα επιλέξουν τον τύπο του ήχου που θα προσθέσουν στα ηλεκτροκίνητα μοντέλα τους. Το Εθνικό Συμβούλιο Ασφαλείας των ΗΠΑ αναφέρει ότι οι εταιρείες θα κληθούν να ξοδέψουν περίπου 35 εκατ. ευρώ για να εναρμονιστούν με τους νέους κανονισμούς, ωστόσο θεωρεί πως τα χρήματα που θα εξοικονομηθούν από την μείωση των ατυχημάτων θα φτάσουν μέχρι και τα 300 εκατ. ευρώ!

Σύμφωνα με έρευνες του παραπάνω κυβερνητικού οργανισμού, τα «αθόρυβα» υβριδικά αυτοκίνητα σε σχέση με αυτά με κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν 19% περισσότερες πιθανότητες να εμπλακούν σε ατύχημα με πεζό… Για να δούμε τι θα γίνει στο μέλλον.
 

Mercedes
LINGLONG VS GOODYEAR