5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Μπρος ή πίσω;
3.705 Επισκέψεις στο άρθρο (19/6/2015)
Ας φύγουν τα σεξιστικά υπονοούμενα από το μυαλό και ας επικεντρωθούμε στην στη διαφορά φιλοσοφίας, αλλά και τιμής, που έχει η πισωκίνητη Toyota GT86 με το προσθιοκίνητο VW Golf GTΙ…
Θυμίζουμε το θέμα που είχαμε κάνει στην θρυλική ανάβαση της Πάρνηθας με χρονομέτρηση του προσθιοκίνητου VW Golf GTΙ (με κιβώτιο DSG) και της πισωκίνητης Toyota GT86. Το γερμανικό μοντέλο για τα 10,8 χλμ. από το parking του τελεφερίκ μέχρι την Αγ. Τριάδα είχε γράψει 6Ά:50ΆΆ και μάλιστα με… το ένα χέρι, όπως χαρακτηριστικά είχαμε γράψει. Η GT86 ήταν 6 δλ. πιο αργή και με τις παλάμες των χεριών κάθιδρες, μιας και ο έλεγχος της ουράς απαιτεί ιδιαίτερη τεχνική.
Εσείς τι θα διαλέγατε; Ακόμη και αν τα λεφτά ήταν ίδια, δεν είναι λίγοι αυτοί, που θα έκλειναν τα μάτια και θα διάλεγαν το Golf. Kαι γιατί όχι; Έχει το όνομα, έχει και τη χάρη. Ο turbo κινητήρας του προσφέρει εκπληκτικές επιδόσεις, φοβερή ροπή και δυνατές συγκινήσεις κάθε φορά, που πατάς το γκάζι. Το μεγάλο του μυστικό είναι πως σε κάνει μάγκα μόνο του: Mε στοιχειώδη οδηγική ικανότητα από πλευράς οδηγού, θα χαρίσει απόλαυση, που σε άλλα αυτοκίνητα χρειάζεται εμπειρία και γνώση για να την νιώσεις. Όπως στην περίπτωση της GT86. Οι Ιάπωνες αποφάσισαν πως αρκετά «έπαιξαν» με τα γρήγορα μικρομεσαία χάτσμπακ. Εξάλλου ένα Auris GTI ή ΤS ή όπως αλλιώς μπορεί να λεγόταν, θα ήταν μάλλον εκτός χαρακτήρα του μικρομεσαίου Toyota, που δίνει έμφαση στην ποιότητα, στην άνεση και στην τεχνολογία.
Έτσι, η Toyota για ένα σπορ μοντέλο γύρισε στις ένδοξες μέρες της πίσω κίνησης. Για τα σημερινά turbo δεδομένα, η GT86 δεν δείχνει ιδιαίτερα γρήγορη στις χαμηλές στροφές, αφού δείχνει να λείπει η ροπή. Το υψηλόστροφο 2λιτρο μοτέρ των 200 ίππων δείχνει να δίνει περισσότερη προσοχή στη λεπτομέρεια από ότι στις επιδόσεις. Είναι boxer (οι κύλινδροι έχουν επίπεδη διάταξη) και άρα κάθεται χαμηλά κατεβάζοντας το κέντρο βάρους και επιτρέποντας καλύτερο ζύγισμα. Καλύτερο ζύγισμα εξασφαλίζει και η πίσω κίνηση, η οποία εξασφαλίζει επίσης και ένα άριστο τιμόνι απαλλαγμένο από ανεπιθύμητα φαινόμενα, όπως το «ψάρεμα» των δυνατών προσθιοκίνητων. Και έτσι μπορεί το GTI να κερδίζει σε απόλυτες επιδόσεις, η GT86 όμως κερδίζει στην οδηγική συμπεριφορά και στη χαρά της γνήσιας σπορ οδήγησης.
Η Toyota με την GT86 υπενθύμισε πως η απόλαυση δεν είναι στην ευθεία, αλλά στις στροφές, πως αν θες να οδηγείς σπορ δεν θες να είσαι στο αυτοκίνητο που πας τα παιδιά στο σχολείο και πως αν ψήνεσαι για κάτι διαφορετικό, καλό είναι να πάρεις κάτι διαφορετικό. Με αυτό το πρίσμα λοιπόν η GT86 μπορεί να υστερεί λίγο σε επιδόσεις κερδίζει όμως σε όλα τα άλλα. Και για αυτό «μιλάει» κατΆ ευθείαν στην καρδιά μου. Μπορεί να έχασα το ματς, αλλά έπαιξα φαντεζί ποδόσφαιρο και το χάρηκα περισσότερο από ένα κουτσου-κουτσου παιχνίδι σκοπιμότητας.
Το θέμα όμως είναι πιο μοντέλο «μιλάει» σε εσάς; Για σκεφτείτε λοιπόν: Toyota GT86 ή VW Golf GTI; Tι λέτε;
Εννοείται ότι θα προτιμούσα το gt86, λόγω καλύτερης κατανομής βάρους, ζυγίσματος, κίνησης άξονα για λόγους καθαρά φυσικής, κ.τ.λ.Δεν συγκρίνεται το πισωκίνητο με την καμία με τετρακίνητο και πολύ περισσότερο με προσθιοκίνητο.ΔΥΝΑΤΑ ΧΕΡΙΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΑ ΜΟΤΕΡ. Το μόνο που θα έκανα είναι βελτίωση light, ώστε να 6 δευτερόλεπτα διαφοράς να είναι στο 0, από εκεί και πέρα η,ο οδηγός μετράει. Η αίσθηση του gt86 είναι ανυπέρβλητη σε σχέση με το κλασσικό gti, το οποίο έχει και κλασσική σχεδίαση.Από εκεί και πέρα τα πάντα είναι επιλογές, προτεραιότητες, ανάγκες, ιδιοσυγκρασίες, κ.τ.λ.
Aν το GOLF έχει τη δύναμη έχει και τη χάρη τότε εγώ είμαι....τυφλός..
Ποτε δεν συμπαθησα τα γκολαφακια συνηθως κατι παχουλοι τεμπελιδες ψευτομουρατοι τα οδηγουν, τα μπροστινοκινητα ειναι για να πηγαινεις απο το ενα μερος στο αλλο χωρις να φοβασε μηπως σου σπασει κανενα νυχι..συγνωμη χωρις να γλυστρισεις εννοουσα. Τα πισωκινητα ειναι για ανδρες της παλιας σχολης.
-Αρχικά θα έλεγα ότι η σύγκριση είναι μάλλον ατυχής....για να μην πω εκτός τόπου & χρόνου....& αυτό διότι απλούστατα, για να έχει ουσία, το συγκριτικό χρειάζεται να είναι τουλάχιστο η ιπποδύναμη & το βάρος των οχημάτων αντίστοιχα,δηλ. να είναι σχεδόν ισοδύναμο ή έστω ανάλογο....φυσικά & να υπάρχει υπερτροφοδότηση εξίσου & στα δύο μοντέλα, ειδάλλως δεν έχει κανένα νόημα το όλο σκηνικό του συγκεκριμένου συγκριτικού....((....ενδιαφέρον θα ήταν πάντως, ένα συγκριτικό οχημάτων τύπου.... SLK 250 K (204 PS)-GOLF GTI (220 PS) ή BMW Z-28i (245 PS) - AUDI S3 (265 PS)....))
ΤΟ ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΠ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΣΘΙΟΚΙΝΗΤΟ. ΣΤΟ ΠΡΟΣΘΙΟΚΙΝΗΤΟ ΟΛΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΚΙΝΗΣΗ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΑΞΟΝΑ, ΑΝ ΧΑΛΑΣΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΞΟΝΑΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙΣ ΟΛΑ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΟ ΟΠΟΥ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΜΕ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟ ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΟ ΦΘΕΙΡΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΕΝΩ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΕ ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΠΑΝΙΕΣ ΣΤΑ ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
Πάνω από όλα ασφάλεια 4x4. Δεν είναι τυχαίο ότι στην Ιαπωνία τα μοντέλα που ξέρουμε σαν 4x2 εκεί είναι 4x4 και γενικά εκεί προτιμούν την τετρακίνηση.
Ανάμεσα στα δύο, θα επέλεγα με κλειστά μάτια το GTI!! Ας σκεφτούμε την ασφάλεια κ την ευκολία μετακίνησης (ζω σε περιοχή όπου χιονίζει αρκετά), την άνεση, την ποιότητα κατασκευής, τη στιβαροτητα κ το σίγουρο πάτημα στον δρόμο. Την επιπλέον ισχύ κ ροπή του τούρμπο. Αν είχα τη δυνατότητα μάλιστα, θα πήγαινα στο GTI PERFORMANCE PACK, με 10 επιπλέον ίππους, μηχανικό μπλοκέ διαφορικό κ μεγαλύτερα φρένα. Πριν αρχίσετε να με κραζετε, ας σκεφτούμε πόσοι είναι πραγματικά σε θέση να χειριστούν ένα πισωκίνητο. Το τελευταίο που χρειαζόμαστε είναι να γίνουν πιο επικίνδυνοι οι δρόμοι από δήθεν οδηγούς αγώνων που δεν μπορούν να ελέγξουν ένα πισωκίνητο στο όριο.
honda s 2000 για πισω κ honda civic type r για μπροστα !! λυπαμαι vw group k trd . .
4Χ4 !! κανενα απ τα δυο κ ειδικα το μπροστα με τπτ μα με τπτ. FOCUS RS ..
Και μπροστά και πίσω! Από εκεί και πέρα είναι θέμα ικανοτήτων που νομίζει ότι έχει κάποιος!
Απο την στιγμή που θα έδινα τόσα λεφτά,με λίγα παραπανω θα επερνα το Golf R γιατι όπως λενε και η υπόλοιποι ασφάλεια ειναι το βασικό 4χ4. Αλλα και παλι στην ερώτηση σας θα επερνα Gti..!!
Και γιατι η σύγκριση δεν εγινε με ενα scirocco αντιστοιχης ιπποδύναμης που κρατα πιο sport πνευμα και ειναι πιο κοντα στον ιαπωνα αλλα με το θρυλικο Golf GTI;