5 Φωτογραφίες »
Mustang Mach-E: Πόσα χλμ. βγάζει, σε πόσο προσπερνάει & πώς στρίβει;
33.177 Επισκέψεις στο άρθρο (11/2/2024)
- Πας Θεσσαλονίκη χωρίς να φορτίσεις (520 χλμ. αυτονομία)
- «Απογειώνεται» στο προσπέρασμα η Mach-E GT (1,84 δλ. στο «60-100»)
- Στρίβει σαν GTi, κορυφαίο ηλεκτρικό στο elk test
- Έχει δύο πορτ-μπαγκάζ (μπροστά και πίσω)
Με... ντοκουμέντα, όχι μόνο άποψη!
Η είσοδος της Ford στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης έγινε με ένα μοντέλο που συνοδεύεται από βαριά κληρονομία, σίγουρα ως προς το όνομά του. Η Ford Mustang Mach-E κυκλοφορεί στην ελληνική αγορά σε 5 εκδόσεις αναλόγως μπαταρίας, ιπποδύναμης και αριθμού ηλεκτροκινητήρων (2κίνητη και 4κίνητη). Στην βάση της γκάμας, βρίσκουμε την πισωκίνητη Mach-E των 269 αλόγων με την μπαταρία των 75,7 kWh (από 55.779 ευρώ), ενώ στην κορυφή αυτής η Mach-Ε GT έχει την τεράστια μπαταρία των 98,7 kWh και αποδίδει 487 άλογα (από 77.760 ευρώ).
Εμφανισιακά, το ηλεκτρικό «pony car» είναι ένα επιβλητικό SUV με έντονες επιρροές από το παρελθόν. Στην ουσία του πράγματος και τις προδιαγραφές του (αυτονομία, επιδόσεις, ασφάλεια, χώροι) πώς τα καταφέρνει; Τα όργανα του AutoΤρίτη Test Center δίνουν τις απαντήσεις στις γραμμές που ακολουθούν.
Εμφανισιακά, το ηλεκτρικό «pony car» είναι ένα επιβλητικό SUV με έντονες επιρροές από το παρελθόν. Στην ουσία του πράγματος και τις προδιαγραφές του (αυτονομία, επιδόσεις, ασφάλεια, χώροι) πώς τα καταφέρνει; Τα όργανα του AutoΤρίτη Test Center δίνουν τις απαντήσεις στις γραμμές που ακολουθούν.
Ford Mustang Mach-E 294 PS RWD 98,7 kWh: Με την μεγαλύτερη αυτονομία που έχουμε μετρήσει
Η μπαταρία των ηλεκτρικών είναι το δικό τους ρεζερβουάρ. Για αυτό και κατά κανόνα, όσο μεγαλύτερη είναι η χωρητικότητα ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, τόσο μεγαλύτερη και η αυτονομία του. Εε, στην περίπτωση της Ford Mustang Mach-E η τεράστια μπαταρία των 98,7 kWh παίζει το ρόλο της. Μιλάμε για την μεγαλύτερη μπαταρία μεταξύ των e-SUV και 2η μεγαλύτερη συνολικά πίσω από εκείνη της Mercedes EQS (107,8 κιλοβατώρες).
Από το γκαράζ του AutoΤρίτη έχουν περάσει εκδόσεις Extended Range με την μεγάλη μπαταρία, με τις «απλές» Mustang Mach-E να δίνουν και τις μεγαλύτερες αυτονομίες, χωρίς φόρτιση. Πιο συγκεκριμένα, η πισωκίνητη Mach-E των 294 έχει πραγματική συνδυαστική αυτονομία 520 χλμ., για αυτό άλλωστε και επιχειρήσαμε μαζί της να ταξιδέψουμε ως τη Θεσσαλονίκη. Μάλιστα, η συγκεκριμένη έκδοση έχει και την κορυφαία κατανάλωση στην πόλη μεταξύ των ηλεκτρικών με μπαταρία άνω των 70 κιλοβατώρων και 3η καλύτερη συνολικά ανάμεσα σε όσα ηλεκτρικά έχουμε μετρήσει (13,1 kWh./100 χλμ.). Βασικό ατού της Mach-E είναι το άκρως αποδοτικό 1-Pedal Drive, το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα που καθιστά βολική την οδήγηση με ένα μόνο πεντάλ.
Αντίστοιχα εντυπωσιακή αυτονομία έχει και το 4κίνητο «pony car» των 495 χλμ. συνδυαστικής αυτονομίας. Μιλάμε για την Ford Mustang Mach-E AWD 351 PS που κοστίζει συμπεριλαμβανομένης της Κρατικής Επιδότησης 68.178 ευρώ.
Από το γκαράζ του AutoΤρίτη έχουν περάσει εκδόσεις Extended Range με την μεγάλη μπαταρία, με τις «απλές» Mustang Mach-E να δίνουν και τις μεγαλύτερες αυτονομίες, χωρίς φόρτιση. Πιο συγκεκριμένα, η πισωκίνητη Mach-E των 294 έχει πραγματική συνδυαστική αυτονομία 520 χλμ., για αυτό άλλωστε και επιχειρήσαμε μαζί της να ταξιδέψουμε ως τη Θεσσαλονίκη. Μάλιστα, η συγκεκριμένη έκδοση έχει και την κορυφαία κατανάλωση στην πόλη μεταξύ των ηλεκτρικών με μπαταρία άνω των 70 κιλοβατώρων και 3η καλύτερη συνολικά ανάμεσα σε όσα ηλεκτρικά έχουμε μετρήσει (13,1 kWh./100 χλμ.). Βασικό ατού της Mach-E είναι το άκρως αποδοτικό 1-Pedal Drive, το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα που καθιστά βολική την οδήγηση με ένα μόνο πεντάλ.
Αντίστοιχα εντυπωσιακή αυτονομία έχει και το 4κίνητο «pony car» των 495 χλμ. συνδυαστικής αυτονομίας. Μιλάμε για την Ford Mustang Mach-E AWD 351 PS που κοστίζει συμπεριλαμβανομένης της Κρατικής Επιδότησης 68.178 ευρώ.
5 Φωτογραφίες »
Με πραγματική αυτονομία 520 χλμ., η 98άρα Ford Mustang Mach-E των 294 ίππων μπορεί να σε πάει ως τη Θεσσαλονίκη, ακόμη και χωρίς ενδιάμεση φόρτιση.
Σελίδα 2 | Ευρυχωρία καμπίνας & πορτ-μπαγκάζ: Πόσο άνετη είναι η Ford Mustang Mach-E |
Σελίδα 3 | Elk test, επιδόσεις & ποιότητα κύλισης: Αναλυτικές επιδόσεις για το 1ο ηλεκτρικό της Ford |