Το κάμπριο A5 θα παρουσιαστεί παράλληλα με το κουπέ. Θα ωφεληθεί από τα ίδια νέα στοιχεία με το κουπέ, ενώ θα φέρει και πάλι υφασμάτινη οροφή (ηλεκτρονικά επεξεργασμένη εικόνα).
Έρχονται το 2016
18.512 Επισκέψεις στο άρθρο (31/12/2015)
Οι επόμενες γενιές των μεσαίων κουπέ και κάμπριο της Audi θα έλθουν για να τονίσουν το δυναμισμό τους και να αλλάξουν σε σχεδίαση αμαξώματος και εσωτερικό, αλλά και στο τεχνικό και μηχανικό τους κομμάτι. Μια πρώτη –χορταστική– γεύση για το εντυπωσιακό αποτέλεσμα, σας δίνουμε σήμερα μέσω των κατασκόπων μας.
Η Audi ετοιμάζεται να λανσάρει στις αγορές και τη νέα γενιά του A5. Το γερμανικό κουπέ, σε όλες τις εκδόσεις του, θα μπει στη 2η γενιά του το 2016, επωφελούμενο από τις ίδιες βελτιώσεις σε πλαίσιο, κινητήρες, αλλά και εμφάνιση με το νέο A4. Θα έχουμε λοιπόν τόσο τη 2η γενιά του Cabrio και του Coupe, όσο και του 4πορτου Sportback, τα οποία θα έλθουν για τονώσουν την παρουσία της μάρκας στα μεσαία κουπέ, μαζί βέβαια και με τη νέα γενιά του TT που λανσάρεται μέχρι τα τέλη της χρονιάς στην Ελλάδα. Εμείς, μέσω των κατασκόπων μας, σας παρουσιάζουμε από σήμερα τις νέες γενιές των τριών Audi A5, που δείχνουν ήδη άκρως εντυπωσιακά.
Πιο επιθετικά και θελκτικάΌλες οι εκδόσεις Audi A5 στις τωρινές του γραμμές διακρίνονται για τη σιλουέτα τους και αυτό, στη νέα γενιά του μοντέλου, θα τονιστεί ακόμη περισσότερο. Κατά συνέπεια, όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες των κατασκόπων μας, θα έχουμε να κάνουμε με πιο τα πιο επιθετικά μεσαία κουπέ Audi της σύγχρονης εποχής, σε ένα αμάξωμα πιο πλατύ και πιο χαμηλό από πριν, με οφέλη στην αεροδυναμική τους. Στο εμπρόσθιο τμήμα, πρωταγωνιστεί η πολυγωνική γρίλια της Audi, η οποία εδώ πλαισιώνεται από πιο επιθετικά φωτιστικά με λαμπτήρες LED. Ο προφυλακτήρας με τη σειρά του αλλάζει και έρχεται με μεγαλύτερες εισαγωγές, ώστε να τονιστεί και εδώ η επιθετικότητα του μοντέλου. Φυσικά, τα αμαξώματα θα αλλάξουν ανάλογα με το μοντέλο και έτσι, το κάμπριο θα φέρει και πάλι υφασμάτινη, αναδιπλούμενη στο πίσω τμήμα οροφή, ενώ το μακρύτερο όλων θα είναι το 4θυρο κουπέ A5 Sportback. Στο εσωτερικό τέλος, αναμένουμε να δούμε και σε αυτά τα νέα Audi, το καινούργιο «Audi Virtual Cockpit» με τον super εντυπωσιακό, πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών.
Πατούν σε νέο πλαίσιοΌπως ακριβώς και στο νέο A4, έτσι και η δεύτερη γενιά του Audi A5 θα βασιστεί πάνω στο καινούργιο πλαίσιο MLB Evo του VW Group. Πρόκειται για ένα πλαίσιο στο οποίο θα βασιστούν όλα τα «μεγάλα» μελλοντικά Audi (από το A4 και πάνω) και το οποίο θα μπορεί να υποστηρίξει προσθιοκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις. Στα χαρακτηριστικά του, αναμένεται να είναι η βελτιωμένη του ακαμψία σε συνδυασμό με μείωση του βάρους (σχεδόν 90 κιλά σε σχέση με το προηγούμενο δάπεδο), αλλά και η μεταφορά της θέσης του κινητήρα πιο κοντά στο κέντρο του αυτοκινήτου. Το τελευταίο, αναμένεται να βελτιώσει το κράτημα του κάθε μοντέλου που θα βασιστεί πάνω στο νέο δάπεδο, αλλάζοντας τόσο το κέντρο βάρους, όσο και το ζύγισμα μεταξύ των δύο αξόνων.
Turbo κινητήρες και τετρακίνηση quattroΣτον τομέα των μηχανικών συνόλων, οι νέες γενιές των Audi A5 Coupe, Cabrio και Sportback θα έλθουν αποκλειστικά με turbo κινητήρες βενζίνης και diesel. Στην πρώτη περίπτωση, θα δούμε τις νεότερες εκδοχές των TFSI άμεσου ψεκασμού με χωρητικότητες από 2,0 λίτρα, ενώ δεν αποκλείεται ως entry-level επιλογή να υπάρχει και έκδοση στα 1,8 λίτρα. Στην κορυφή της γκάμας, αντί του ατμοσφαιρικού V8 των 4,2 λίτρων του RS5, θα δούμε τον πιο νέο 4λιτρο V8 biturbo TFSI του Audi RS6. Στο πεδίο των diesel, οι επιλογές εδώ θα ξεκινούν και πάλι από τα 2,0 λίτρα, με όσους αναζητούν περισσότερη ροπή να έχουν στη διάθεσή τους την νεότερη εκδοχή του 3λιτρουTDI V6 της Audi. Στο κομμάτι της μετάδοσης της κίνησης τέλος, εκτός των προσθιοκίνητων εκδόσεών τους, τα νέα Audi A5 θα φέρουν και πάλι επιλογές με την αυτόματη τετρακίνηση quattro.
Η άποψή μας
Είναι δεδομένο ότι με το νέο A5 η Audi θα στοχέψει ψηλότερα από κάθε άλλη φορά, από τη στιγμή που και το νέο TT που τοποθετείται από κάτω, έχει αναβαθμιστεί πλήρως σε σχέση με το παρελθόν. Αυτό, στο Α5, θα γίνει πιο εμφανές τόσο μέσω της νέας και πιο επιθετικής σχεδίασης, όσο και μέσω του αναβαθμισμένου πατήματος του αυτοκινήτου, που θα φέρει η νέα, πιο ελαφριά και άκαμπτη πλατφόρμα.
Θα βασιστεί σε νέα πλατφόρμα, κερδίζοντας σε βάρος και ακαμψία το επόμενο Audi A5, ενώ αισθητικά, θα λάβει μια ακόμη πιο εντυπωσιακή σχεδίαση (ηλεκτρονικά επεξεργασμένη εικόνα).