3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Οδηγούμε τη νέα 7η γενιά της BMW Σειρά 5 στη Λισαβόνα και σας μεταφέρουμε τις απόψεις μας.
Νέα BMW Σειρά 5
23.716 Επισκέψεις στο άρθρο (6/12/2016)
Προικισμένη με ό,τι καλύτερο διαθέτει σήμερα η BMW, η 7η γενιά της Σειρά 5 έρχεται για να διεκδικήσει τα πρωτεία στην business κατηγορία αυτοκινήτων, προσφέροντας κορυφαία τεχνολογία, υψηλή άνεση και εξαιρετικά οδικά και οδηγικά χαρακτηριστικά.
What Is New
- Μεγαλύτερη και πιο επιβλητική
- Κινητήρες βενζίνης και από 2,0 λτ.
- `Aνετοι χώροι για 5 ενήλικες
- Στην Ελλάδα το Φεβρουάριο
Η 7η γενιά της BMW Σειρά 5 είναι γεγονός. Πρόκειται ίσως για το σημαντικότερο μοντέλο της γερμανικής μάρκας των τελευταίων ετών, το οποίο έρχεται για να συνεχίσει μια μακρά παράδοση 44 ετών, αποτελώντας ουσιαστικά την πραγματική ναυαρχίδα της BMW, παρότι στη γκάμα βρίσκεται κάτω από τη Σειρά 7. Στόχος του νέου μοντέλου είναι να αναδειχθεί τόσο επιτυχημένο όσο οι προκάτοχοί του, που έχουν σημειώσει πάνω από 7,9 εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως, οι 2,2 εκατομμύρια εκ των οποίων από την προηγούμενη «5άρα». Για να το καταφέρει αυτό, η BMW προικίζει τη νέα Σειρά 5 με ό,τι καλύτερο έχει στο οπλοστάσιό της, βασίζοντάς τη πάνω σε μια νέα πλατφόρμα, αλλά και γεμίζοντάς τη με τα πλέον πρόσφατα συστήματα τεχνολογίας. Εμείς, θέλοντας να δούμε από κοντά το νέο μοντέλο, ταξιδεύουμε μέχρι τη Λισσαβώνα της Πορτογαλίας, από όπου και σας μεταφέρουμε τις πρώτες, ολοκληρωμένες εντυπώσεις μας.
Επιβλητική σχεδίαση
Η εξωτερική εμφάνιση της νέας BMW Σειρά 5 αποτελεί εξέλιξη αυτής της προηγούμενης «5άρας», ενώ παράλληλα έχει εφαρμόσει στοιχεία και από τη μεγαλύτερη Σειρά 7. Συνολικά, το αυτοκίνητο δείχνει πιο επίσημο και επιβλητικό, επωφελούμενο και από την αύξηση των διαστάσεών του (+36 χλστ. σε μήκος, +6 χσλτ. σε πλάτος, +2 χλστ. σε ύψος), χωρίς πάντως να φέρνει κάποιον νέο αέρα στην παρουσία της BMW στην κατηγορία. Στα επιμέρους στοιχεία της νέας Σειρά 5, ξεχωρίζουμε τα μεγαλύτερα φώτα στο εμπρόσθιο τμήμα, τα οποία εφάπτονται πάνω στη μάσκα όπως και στη μικρότερη BMW Σειρά 3, την καμπίνα των επιβατών που είναι τραβηγμένη προς τα πίσω σε σχέση με το μακρύ μεταξόνιο των 2,975 μέτρων, αλλά και τα πλατιά φώτα στο πίσω τμήμα, τα οποία εισέρχονται προς το κέντρο της πόρτας του χώρου αποσκευών, δημιουργώντας έναν σχεδιαστικό δεσμό με αυτά του εμπρόσθιου τμήματος. Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να κάνουμε και στην αεροδυναμική, αφού με συντελεστή οπισθέλκουσας μόνο από cd: 0,22, η νέα BMW Σειρά 5 είναι ένα από τα πιο αεροδυναμικά αυτοκίνητα της εποχής.
Μεγαλύτερες διαστάσεις και η αναμενόμενη επιβλητική παρουσία μιας λιμουζίνας της BMW για τη νέα Σειρά 5.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- 7η γενιά Σειρά 5- Μεγαλύτερη και πιο επιβλητική
- Κινητήρες βενζίνης και από 2,0 λτ.
- `Aνετοι χώροι για 5 ενήλικες
- Στην Ελλάδα το Φεβρουάριο
Η 7η γενιά της BMW Σειρά 5 είναι γεγονός. Πρόκειται ίσως για το σημαντικότερο μοντέλο της γερμανικής μάρκας των τελευταίων ετών, το οποίο έρχεται για να συνεχίσει μια μακρά παράδοση 44 ετών, αποτελώντας ουσιαστικά την πραγματική ναυαρχίδα της BMW, παρότι στη γκάμα βρίσκεται κάτω από τη Σειρά 7. Στόχος του νέου μοντέλου είναι να αναδειχθεί τόσο επιτυχημένο όσο οι προκάτοχοί του, που έχουν σημειώσει πάνω από 7,9 εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως, οι 2,2 εκατομμύρια εκ των οποίων από την προηγούμενη «5άρα». Για να το καταφέρει αυτό, η BMW προικίζει τη νέα Σειρά 5 με ό,τι καλύτερο έχει στο οπλοστάσιό της, βασίζοντάς τη πάνω σε μια νέα πλατφόρμα, αλλά και γεμίζοντάς τη με τα πλέον πρόσφατα συστήματα τεχνολογίας. Εμείς, θέλοντας να δούμε από κοντά το νέο μοντέλο, ταξιδεύουμε μέχρι τη Λισσαβώνα της Πορτογαλίας, από όπου και σας μεταφέρουμε τις πρώτες, ολοκληρωμένες εντυπώσεις μας.
Επιβλητική σχεδίαση
Η εξωτερική εμφάνιση της νέας BMW Σειρά 5 αποτελεί εξέλιξη αυτής της προηγούμενης «5άρας», ενώ παράλληλα έχει εφαρμόσει στοιχεία και από τη μεγαλύτερη Σειρά 7. Συνολικά, το αυτοκίνητο δείχνει πιο επίσημο και επιβλητικό, επωφελούμενο και από την αύξηση των διαστάσεών του (+36 χλστ. σε μήκος, +6 χσλτ. σε πλάτος, +2 χλστ. σε ύψος), χωρίς πάντως να φέρνει κάποιον νέο αέρα στην παρουσία της BMW στην κατηγορία. Στα επιμέρους στοιχεία της νέας Σειρά 5, ξεχωρίζουμε τα μεγαλύτερα φώτα στο εμπρόσθιο τμήμα, τα οποία εφάπτονται πάνω στη μάσκα όπως και στη μικρότερη BMW Σειρά 3, την καμπίνα των επιβατών που είναι τραβηγμένη προς τα πίσω σε σχέση με το μακρύ μεταξόνιο των 2,975 μέτρων, αλλά και τα πλατιά φώτα στο πίσω τμήμα, τα οποία εισέρχονται προς το κέντρο της πόρτας του χώρου αποσκευών, δημιουργώντας έναν σχεδιαστικό δεσμό με αυτά του εμπρόσθιου τμήματος. Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να κάνουμε και στην αεροδυναμική, αφού με συντελεστή οπισθέλκουσας μόνο από cd: 0,22, η νέα BMW Σειρά 5 είναι ένα από τα πιο αεροδυναμικά αυτοκίνητα της εποχής.
Γερμανοτσολια επιτελους!!! Εβαλες μυαλο και καταλαβες οτι οι Ιαπωνες ειναι σε καλυτερο επιπεδο απο την BMW! Γι αυτο και η BMW καιγοταν να συνεργαστει με την TOYOTA! Υ.Γ.: ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΠΟΣΤ ΑΛΛΑ ΑΝ ΘΕΣ ΚΙ ΕΔΩ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΠΟΣΤ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑ ΛΑΓΟΣ ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΟΤΑΝ ΣΕ ΠΡΟΚΑΛΩ!
Όλα αυτά που λέτε φαίνονται πολύ ωραία. Πείτε μου σας παρακαλώ αν θα έχει και θέματα με τους πολλαπλασιαστές. Αν ναι, πρέπει να παρέχουν και γάντια για τον ιδιοκτήτη στον εξοπλισμό για να τους αλλάζει χωρίς να λερώνεται. Ευχαριστώ
πολύ καλό αυτό που οδήγησα στην Βιέννη.....απλά κουνούπια οι Ιάπωνες από τεχνολογία μπρος στους Γερμανούς.....πέντε επίπεδα κάτω όλα τα γιαπωνέζικα.
Μακρια,καθε 10 χιλιομετρα θα σβηνει!Χιλιες φορες Αβενσις/μαζντα 6 που ειναι πραγματικες λιμουζινες με κυρος επιπεδου Rolls-Royce και πανω!
o basilias auths ths kathgorias htan einai kai 8a einai h E class. An kapoios den thn 8elei, enallaktika 8a parei ena A6, mia 5ara h ena GS.
Κυρία Λουκία, οι ζάντες είναι άσπρες, από τα γράσα έγιναν μαύρες. Ευχαριστώ
Πάρα πολύ καλό κύριε GreekBoy!!!
Πάρα πολύ όμορφη και στο λευκό χρώμα... να την είχανε και με άσπρες ζάντες μαγνησίου ... Ας περιμένουμε να δούμε και την m, που όπως πάντα έχει το κάτι παραπάνω να δείξει...