- Η εισαγωγική 180 έχει 136 άλογα & παραπλήσια κατανάλωση με την 200άρα
- 27 παραπάνω ίππους & καλύτερο 0-100 κερδίζεις με την 200άρα
- Η Mercedes έχει βάλει έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα, που δίνει boost στις χαμηλές στροφές & μειώνει την κατανάλωση στην πόλη
- Με την έκδοση 200 παίρνεις καλύτερο εξοπλισμό (ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, αυτόματο παρκάρισμα κ.ά.)
Η εισαγωγική 180 έχει 136 άλογα & παραπλήσια κατανάλωση με την 200άρα
Η Mercedes διευρύνει την γκάμα των A-Class και GLA, προσθέτοντας μία νέα εισαγωγική έκδοση εν ονόματι Style, η οποία είναι φθηνότερη γύρω στα 3.000 ευρώ. Μάλιστα, μπορεί να μιλάμε για τον ίδιο (με τις εκδόσεις Α 200 & GLA 200) 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.330 κ.εκ. με άμεσο ψεκασμό και πλήρως μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, όμως έχουμε διαφορετικής απόδοσης σύνολο το οποίο «βγάζει» 136 ίππους και 230 Nm. Σύμφωνα, δε, με όσα αναφέρει η Mercedes έχει παραπλήσια κατανάλωση με την «μεγαλύτερη» 200άρα.
Σημερινή τιμή |
47.500 ευρώ: Mercedes Gla 200 mHEV FL |
37.990 ευρώ: Mercedes A-class A 180 136 + 13 PS |
44.500 ευρώ: Mercedes Gla 180 mHEV |
27 παραπάνω ίππους & καλύτερο 0-100 κερδίζεις με την 200άρα
Η οποία 200άρα, για όσους δεν θυμούνται, έχει ισχύ 163 ίππων και 270 Nm ροπής. Δηλαδή έχουμε ένα ισχυρότερο σύνολο και στα δύο μοντέλα, το οποίο εξασφαλίζει καλύτερες επιταχύνσεις από στάση (0-100 χλμ./ώρα). Επίσης, και στην A-Class και στην GLA, η έκδοση 200 «πιάνει» μεγαλύτερη τελική ταχύτητα.
Η Mercedes έχει βάλει έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα, που δίνει boost στις χαμηλές στροφές & μειώνει την κατανάλωση στην πόλη
Από εκεί και πέρα, κοινή είναι η φιλοσοφία που ακολουθούν οι A-Class και GLA, μιας και αμφότερες έχουν σχεδόν αποκλειστικά εξηλεκτρισμένη βενζινοκίνητη γκάμα. Και στην 180 και στην 200, το παρών δίνει ένα ήπια υβριδικό κύκλωμα 48V. Η Mercedes έχει τοποθετήσει το συγκεκριμένο mild hybrid σύστημα και σε άλλα μοντέλα της, ενώ το ονομάζει EQ Boost starter-alternator. Στην ουσία έχουμε ένα έξτρα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 14 ίππων (10 kW) και 150 Nm ροπής. Αυτός ο ηλεκτροκινητήρας δεν προσθέτει άλογα στην συνολική απόδοση του εκάστοτε μοντέλο, παρά δίνει σημαντική στις χαμηλές στροφές καλύπτοντας την όποια ραθυμία μέχρι να «μπει» το τούρμπο με το 7άταχυτο εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Το συγκεκριμένο σύστημα επιτρέπει στο θερμικό μοτέρ να σβήνει εντελώς και το αυτοκίνητο να κυλάει ελεύθερα όταν το επιτρέπουν οι συνθήκες, ενώ στο Start/Stop λειτουργεί εξαιρετικά. Φυσικά υπάρχει και ανάκτηση ενέργειας, από το φρενάρισμα και όταν ο οδηγός σηκώνει το πόδι από το γκάζι, η οποία αποτυπώνεται στον πίνακα οργάνων, ειδικά στην κατανάλωση εντός πόλης.
Με την έκδοση 200 παίρνεις καλύτερο εξοπλισμό (ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, αυτόματο παρκάρισμα κ.ά.)
Τέλος, ανάμεσα στις δύο εκδόσεις, 180 Vs 200, υπάρχουν ορισμένες διαφοροποιήσεις στον εξοπλισμό. Πλουσιότερος σε άνεση και ασφάλεια είναι ο εξοπλισμός της έκδοσης 200, στον οποίο (μεταξύ άλλων) βλέπουμε στάνταρ ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, καθώς και σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος PARKTRONIC.
Διαβάστε στις γραμμές που ακολουθούν, αναλυτικά τις διαφορές ανάμεσα σε 180 Vs 200, στη hatchback Mercedes A-Class και στο μικρομεσαίο SUV Mercedes GLA.
Σελίδα 2 | Εξοπλισμός: Διαφορές μεταξύ 180 & 200, σε A-Class & GLA |
Σελίδα 3 | Διαφορές στους κινητήρες A-Class & GLA: Παραπλήσια κατανάλωση & ρύποι, αλλά καλύτερη επιτάχυνση & τελική με τις 200άρες |