Η Bentley ανανέωσε την τρίτη γενιά της Continental GT σε κουπέ και κάμπριο, με του Βρετανούς να υιοθετούν την τάση του... downsizing προσθέτοντας τον V8 χωρητικότητας 4,0 λτ. δίπλα στον υπάρχοντα 6λιτρο W12.
Αρχικά να σημειώσουμε πως, οι όποιες αλλαγές συνοψίζονται στον κινητήρα του grand tourer της βρετανικής φίρμας, που με τη σειρά του επηρεάζει τα νούμερα των επιδόσεων. Ως εκ τούτου, σε ό,τι αφορά το αισθητικό κομμάτι, η υπερπολυτελής Continental GT παραμένει το ίδιο εντυπωσιακή διατηρώντας στο έπακρο την ταυτότητά της με τις γοητευτικές καμπύλες και όλα έκεινα τα στοιχεία που της δίνουν έναν κλασικό και συνάμα τολμηρό χαρακτήρα, αλλά έχει και μικρές πινελιές που τη διαχωρίζουν από τις μεγαλύτερες «αδελφές» W12, όπως οι δύο διπλές απολήξεις και τα λογότυπα V8 που κοσμούν το αμάξωμα.
Μπαίνοντας, όμως, στο προκείμενο, η τρίτη γενιά της Continental GTεφοδιάζεται πλέον και με τον V8 twin-turbo βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 4,0 λτ. που αποδίδει 550 άλογα και 770 Nm ροπής, πέραν του W12 TSI των 6,0 λτ. με 635 ίππους και 900 Nm ροπής. Παρά τη μεγάλη διαφορά σε απόλυτους αριθμούς, η «μικρή» Continental GT Coupe έχει καταιγιστικές επιδόσεις με τα πρώτα 96 χλμ./ώρα να έρχονται σε μόλις 3,9 δλ. (με τον W12 το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 3,7 δλ.). Επιπλέον, ο θηριώδης κινητήρας έχει λειτουργία απενεργοποίσης έως και των 4 κυλίνδρων με τους ανθρώπους της μάρκας να υποστηρίζουν πως η αλλαγή γίνεται σε μόλις 20 milliseconds χωρίς να γίνεται καν αντιληπτή από τους επιβάτες.
Έπειτα, για τη μετάδοση της κίνησης δόθηκε και σε αυτή την περίπτωση ψήφος εμπιστοσύνης στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων, το οποίο συνεργάζεται με ένα σύστημα «έξυπνης» αυτόματα προσαρμοζόμενης τετρακίνησης.
Για το κομμάτι του εξοπλισμού, δε νομίζουμε πως χρειάζεται να πούμε πολλά. Η Continental GT κατασκευάζεται στο χέρι, στο εργοστάσιο της φίρμας στο Crewe της Μ. Βρετανίας, έχοντας τεράστια γκάμα επιλογών εξατομίκευσης για το εκλεκτό πελατολόγιο. Ωστόσο, οι «βασικές» Continental GT εφοδιάζονται εκτός των άλλων με ζάντες 20 ιντσών, 7 χρωματικές επιλογές (πέραν της παλέτας από την οποία μπορεί κάποιος να επιλέξει τον δικό του χρωματισμό), προβολείς LED Matrix, ψηφιακό πίνακα οργάνων, ηχοσύστημα απόδοσης 650 Watts με 10 ηχεία και όλα τα σύγχρονα συστήματα διασυνδεσιμότητας, ενημέρωσης, ψυχαγωγίας και ασφάλειας.
Τέλος, να αναφέρουμε πως, όσον αφορά στην ανοικτή εκδοχή, η χειροποίητη οροφή με 7 χρωματικές επιλογές και τουίντ φινίρισμα μπορεί να αναδιπλωθεί ή να ανοίξει πλήρως σε μόλις 19 δλ. με ταχύτητες έως και 50 χλμ./ώρα.
Το εμπορικό λανσάρισμα της Bentley Continental GT V8 Coupe και Cabrio θα γίνει το πρώτο τρίμηνο του 2020 στην Ευρώπη.