ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η νέα version της GTC4 Lusso έρχεται με τον V8 turbo κινητήρα χωρητικότητας 3,8 λτ. με απόδοση 610 ίππων.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η νέα version της GTC4 Lusso έρχεται με τον V8 turbo κινητήρα χωρητικότητας 3,8 λτ. με απόδοση 610 ίππων.

Νέα Ferrari GTC4 Lusso T

4.063 Επισκέψεις στο άρθρο (23/9/2016)

Την πρώτη της εμφάνιση έκανε η Ferrari GTC4 Lusso T, που είναι η νέα έκδοση της GTC4 Lusso και κρύβει κάτω από το καπό της τον κινητήρα της California T. Για πρώτη φορά η Ferrari διαθέτει ένα μοντέλο σε δυο εκδόσεις, με διαφορετικούς κινητήρες και επιλογή μεταξύ κίνησης στους 2 ή τους 4 τροχούς.

Η νέα version της GTC4 Lusso έρχεται με τον V8 turbo κινητήρα χωρητικότητας 3,8 λτ. με απόδοση 610 ίππων ισχύος και 760 Nm ροπής, δηλαδή με 73 ίππους και 63 Nm λιγότερα, σε σχέση με την απόδοση του V12 ατμοσφαιρικού κινητήρα των 6,3 λίτρων. Για πρώτη φορά στην ιστορία της Ferrari, ένα μοντέλο διατίθεται σε παραπάνω από μια εκδόσεις με διαφορετικούς κινητήρες, ενώ σημειώνει και μια ακόμη πρωτιά, καθώς η GTC4 Lusso διατίθεται πλέον και ως τετρακίνητη, αλλά και ως δικίνητη.

Για πρώτη φορά η Ferrari διαθέτει το ίδιο μοντέλο σε δυο εκδόσεις, με διαφορετικούς κινητήρες και επιλογή μεταξύ κίνησης στους δυο ή τους τέσσερις τροχούς.

Για πρώτη φορά η Ferrari διαθέτει το ίδιο μοντέλο σε δυο εκδόσεις, με διαφορετικούς κινητήρες και επιλογή μεταξύ κίνησης στους δυο ή τους τέσσερις τροχούς.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Σύμφωνα με ισχυρισμούς εκπροσώπου της Ferrari, το νέο μοντέλο θα είναι 80 κιλά ελαφρύτερο, ρίχνοντας το βάρος του στα 1.840 κιλά, λόγω της απουσίας του συστήματος 4RM-S, που είναι ένα σύστημα διεύθυνσης στους πίσω τροχούς, το οποίο συνεργάζεται με τη μόνιμη τετρακίνηση, το ηλεκτρονικό διαφορικό (E-Diff) και την ενεργητική ανάρτηση (SCM-Ε).
 

Επιπλέον, κερδίζει και σε αναλογία βάρους, καθώς το 46% του συνολικού βάρους βρίσκεται πλέον στο εμπρός μέρος, σε σχέση με το 47% της GTC4 Lusso με τον V12 κινητήρα. Με νέες ρυθμίσεις εφοδιάζεται το ιταλικό μοντέλο στο σύστημα τετραδιεύθυνσης, όπως επίσης και του Slip Side Control (SSC3), ενώ στον κινητήρα του χρησιμοποιείται το σύστημα Variable Boost Management, με απώτερο σκοπό την εξάλειψη του turbo lag και την ομαλότερη απόδοση της ροπής από την 3η μέχρι την 7η σχέση, το οποίο συναντούμε και στην California T.

Τέλος, περισσότερες πληροφορίες για τις επιδόσεις του μοντέλου, όπως και το κόστος κτήσης του αναμένεται να ανακοινωθούν μαζί με το λανσάρισμά του στο προσεχές σαλόνι αυτοκινήτου στο Παρίσι, από το οποίο θα έχουμε και ζωντανή ανταπόκριση στις 29 Σεπτεμβρίου, που είναι και η ημερομηνία στην οποία ανοίγει τις πύλες του για τον Τύπο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
POIO BRIDGESTONE