.jpg)
Πρεμιέρα έκανε η νέα Ford Mustang Mach-E Rally με ισχύ άνω των 487 ίππων και έμπνευση από της κληρονομιά της Ford στο WRC.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Διαθέσιμη στην Ευρώπη
Η Ford αποκάλυψε τη Mustang Mach-E Rally, μια ειδική έκδοση του ηλεκτρικού crossover, εμπνευσμένη από τους αγώνες Rally. Αν και στην πρώτη ματιά το μοντέλο μοιάζει εξεζητημένο, αυτό που αξίζει να σημειωθεί είναι πως πρόκειται για ένα κανονικό μοντέλο παραγωγής, που μπορεί να κυκλοφορήσει στους δρόμους και θα είναι διαθέσιμο το 2024, μεταξύ άλλων και στην Ευρώπη.
Αγωνιστικό εξωτερικό
Εξωτερικά, η νέα Ford Mustang Mach-E Rally ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες Mustang Mach-E από το αναθεωρημένο πρόσωπο με τα δύο στρογγυλά φώτα ομίχλης να στεγάζονται μέσα στην γρίλια. Από κει και μετά, ένα μπροστινό splitter, η μαύρη οροφή και κυρίως η μεγάλη αεροτομή στο πίσω μέρος είναι κάποια ακόμα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του νέου ηλεκτρικού. Εκτός από το Grabber Yellow χρώμα, που βλέπουμε στις εικόνες, η χρωματική παλέτα περιλαμβάνει τις αποχρώσεις Grabber Blue, Shadow Black, Eruption Green, Star White και Glacier Grey, σε συνδυασμό πάντα με τις τυπικές αγωνιστικές φαρδιές ρίγες.
Χαμηλωμένη ανάρτηση και 19άρες ζάντες
Φυσικά, αυτό που δεν περνά απαρατήρητο είναι το νέο σετ ζαντών αλουμινίου 19 ιντσών με φινίρισμα σε γυαλιστερό λευκό. Οι ζάντες συνδυάζονται με ελαστικά Michelin CrossClimate2 για όλες τις εποχές. Συνεχίζοντας, η ανάρτηση βρίσκεται 20 χιλιοστά πιο ψηλά σε σύγκριση με τη ρύθμιση στην Mach-E GT, με ειδικά ρυθμισμένα ελατήρια και αμορτισέρ MagneRide. Επειδή το αυτοκίνητο σχεδιάστηκε για κακοτράχαλους χωματόδρομους, οι μηχανικοί της Ford φρόντισαν να θωρακίσουν τους δύο ηλεκτρικούς κινητήρες με έξτρα προστασία.
Μίνιμουμ 487 άλογα
Το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης προέρχεται επίσης από την Mach-E GT, αλλά έχει ρυθμιστεί για να προσφέρει τουλάχιστον 487 ίππους και 880 Nm ροπής. Η Ford όμως δεν ανέφερε την ακριβή συνδυαστική ιπποδύναμη των δύο ηλεκτρικών κινητήρων. Το μοντέλο επωφελείται επίσης από το νέο RallySport Drive Mode και τα ισχυρά φρένα Brembo με δίσκους 385 χιλιοστών μπροστά. Η ισχύς θα προέρχεται από την ίδια μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 91 kWh, αλλά η αυτονομία θα ανακοινωθεί αργότερα. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να κυμαίνεται περίπου στα 400 χιλιόμετρα.
Συνέχεια του άρθρου >>>