Η Koenigsegg, εκτός από καταιγιστικές επιδόσεις, προσφέρει στους επιβάτες του πρώτου 4θέσιου μοντέλου της ιστορίας της υψηλά επίπεδα πρακτικότητας και άνεσης.
To πρώτο στην ιστορία της 4θέσιο μοντέλο παρουσίασε η Koenigsegg δίνοντάς του όνομα Gemera. Η ίδια η εταιρεία το περιγράφει σαν ένα «Μega-GT» που προσφέρει, εκτός από τρομακτικές επιδόσεις, τεράστιους χώρους για τους επιβάτες και μάλιστα με οικολογικό προφίλ.
Περί καμπίνας ο λόγος, η Koenigsegg προσφέρει στη Gemera δύο οθόνες για το σύστημα infotainment, μια για τους εμπρός και μία για τους πίσω επιβάτες, σύστημα ασύρματης φόρτισης κινητών, οn-board internet με Wi-Fi, 11 ηχεία που υποστηρίζουν την λειτουργία του premium συστήματος ήχου, κάμερες, τέσσερα φώτα ανάγνωσης, τριζωνικό έλεγχο κλιματισμού και δύο ατομικές θήκες για μπουκάλια προς χρήση από κάθε επιβάτη.
Επειδή μιλάμε φυσικά για μια Koengisegg δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στο κινητήριο σύνολό της που στην Gemera χρησιμοποιεί plug-in υβριδική τεχνολογία. Ο καινοτόμος 3κύλινδρος διλιτρος Freevalve κινητήρας αποδίδει μόνος του 600 άλογα και 600 Nm ροπής ενώ τα τρία ηλεκτρικά μοτέρ προσφέρουν στην Gemera επιπλέον 1.100 άλογα φτάνοντας συνολικά σε απόδοση τα 1.700 άλογα και τα 3.500 Νm ροπής. Η επίδοση του GΤ στο 0-100 είναι μόλις 1,9 δευτερόλεπτα, κάτι που το κάνει πιο γρήγορο ακόμα και από τα περισσότερα υπεραυτοκίνητα της εποχής μας.
Το μοτέρ βενζίνης μπορεί να χρησιμοποιήσει αιθανόλη, CO2 neutral μεθανόλη, E85 ή «στην χειρότερη περίπτωση» απλή βενζίνη. Τα τρία ηλεκτρικά μοτέρ μπορούν μόνα τους να επιταχύνουν την Gemera έως τα 300 χλμ./ώρα, με την ηλεκτρική αυτονομία πάντως να είναι χαμηλά στα 50 χιλιόμετρα.
Η παραγωγή θα περιοριστεί στα 300 αυτοκίνητα με τις τιμή για το καθένα από αυτά να αναμένεται να διαμορφωθεί στο 1 εκατομμύριο.