Πρόταση ανεξάρτητου σχεδιαστή για το πως θα μπορούσε να μοιάζει η νέα Gamma.
Oι στασιμότητα στις πωλήσεις ηλεκτρικών κάνουν ήπια υβριδική τη νέα Gamma
Σε περισσότερες πωλήσεις αποσκοπεί η κίνηση αυτή της Lancia
Έρχεται το 2026 βασισμένη στην πλατφόρμα STLA
Oι στασιμότητα στις ευρωπαϊκές πωλήσεις ηλεκτρικών κάνουν ήπια υβριδική τη νέα Gamma
Η Lancia έχει επιβεβαιώσει την αναβίωση της Gamma εδώ και αρκετό καιρό, όμως εδώ και λίγους μήνες, δεν υπήρχε κάποια νεότερη ενημέρωση για την εξέλιξη της και συνολικά για το τι πρέπει να περιμένουμε. Τώρα όμως η πραγματικότητα είναι διαφορετική, αφού η Stellantis ανακοίνωσε με κάθε επισημότητα πως η Gamma, ναι μεν θα γίνει διαθέσιμη σαν ηλεκτρική, όπως είχε αρχικά ανακοινωθεί, αλλά και ότι διατεθεί τελικά και σε ήπια υβριδική έκδοση. Αυτή η μικρή αλλαγή οφείλεται στο γεγονός ότι η μάρκα αποφάσισε να διαφοροποιήσει την στρατηγική της για την ηλεκτροκίνηση λόγω της στασιμότητας που παρατηρείται στην πώληση αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη, όπου έχουν καταργηθεί οι περισσότερες κρατικές επιδοτήσεις.
Σε περισσότερες πωλήσεις αποσκοπεί η κίνηση αυτή της Lancia
Η ανακοίνωση έγινε πριν λίγο κατά την διάρκεια ενός συνεδρίου στο οποίου, ο όμιλος Stellantis δεσμεύτηκε για επενδύσεις ύψους 2 δισ. ευρώ για την παραγωγή του μοντέλου στην Ιταλία, μια κίνηση που αποσκοπεί στην ενίσχυση των σχέσεών της με την ιταλική κυβέρνηση. Το αφεντικό της Stellantis, ο κ.Jean-Philippe Imparato αποκάλυψε ότι η Gamma θα διατεθεί με υβριδικά συστήματα κίνησης για να ανταποκριθεί στις εξελισσόμενες απαιτήσεις της αγοράς. Η Lancia εξέδωσε μια ανακοίνωση με την οποία εξηγεί την απόφαση:
«Η απόφαση να επεκτείνουμε την προσφορά του νέου μοντέλου με εξηλεκτρισμένους κινητήρες βενζίνης αποτελεί μια απάντηση στις πραγματικές απαιτήσεις της αγοράς και επιτρέπει την ικανοποίηση κάθε ανάγκης κινητικότητας. Όλα αυτά μεταφράζονται σε αύξηση του όγκου παραγωγής και συνακόλουθη αύξηση της ανταγωνιστικότητας της μάρκας στην παγκόσμια αγορά».
Έρχεται το 2026 βασισμένη στην πλατφόρμα STLA
Λόγω των νέων δεδομένων, θεωρείται σίγουρο πως η νέα Gamma θα βασιστεί πάνω στην πλατφόρμα STLA του ομίλου Stellantis, πάνω στην οποία έχουν βασιστεί πολλά μοντέλα του ομίλου που διατίθενται και αυτά σε υβριδικές αλλά και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις. Η παραγωγή του μοντέλου έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει στο εργοστάσιο της Stellantis στο Melfi της Ιταλίας το 2026 και σύμφωνα με όσα γνωρίζουμε μέχρι τώρα για την αμιγώς ηλεκτρική της έκδοση, δεν αποκλείεται να προσφέρει έως και 700 χιλιόμετρα αυτονομίας και να παράγει περίπου 400 ίππους ισχύος. Τέλος σύμφωνα με ιταλικά μέσα αναμένεται να ακολουθήσει αργότερα και μια πιο «καυτή» έκδοση HF.