ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Νέα Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe

4.408 Επισκέψεις στο άρθρο (6/3/2018)

Η Mercedes αποκάλυψε επίσημα το πολυαναμενόμενο 4θυρο AMG GT 4-Door Coupe στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης το οποίο εφοδιάζεται με 630 άλογα και καταιγιστικές επιδόσεις.

Μετά από σωρεία κατασκοπευτικών εικόνων και teaser παρουσιάστηκε επίσημα η νέα Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe αποτελώντας την τετράθυρη εκδοχή της Mercedes-AMG GT. Αισθητικά οι Γερμανοί στο Αφάλτερμπαχ έχουν ουσιαστικά επιμηκύνει την δίθυρη AMG GT ενσωματώνοντας πλήθος στοιχείων από τα ομοαίματα coupe sedan μοντέλα της μάρκας.

Αναλυτικότερα, στο εμπρός μέρος χρησιμοποιείται η μάσκα Panamericana η οποία πλαισιώνεται από ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα κάτω από τα οποία εδράζουν δύο μεγάλοι αεραγωγοί. Έπειτα, παρατηρούμε τις δύο έντονες νευρώσεις πάνω στο καπό οι οποίες τονώνουν το άγριο «βλέμα» της AMG GT 4-Door Coupe. Περνώντας στο πλάι τα φώτα πέφτουν στην έντονα κεκλιμένη οροφή που χαρίζει κουπέ αισθητική στο μοντέλο καταλήγοντας πίσω όπου τα λεπτά LED φωτιστικά σώματα σε συνδυασμό με την αεροτομή και τις δύο διπλές απολήξεις της εξάτμισης που πλαισιώνουν τον αεροδυναμικό διαχύτη σχηματίσουν ένα σπορ σύνολο.
 

Όσον αφορά στον εσωτερικό διάκοσμο, η καμπίνα της Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe κατακλύζεται από ανθρακονημάτινες και δερμάτινες ενθέσεις, ωστόσο τις εντυπώσεις κλέβει το πάνελ με τις δύο οθόνες που δεσπόζει ψηλά στο ταμπλό. Η μία οθόνη παίζει το ρόλο του πίνακα οργάνων, όντας πίσω από το επενδεδυμένο με alcantara και ανθρακονήματα τριάκτινο τιμόνι, ενώ η δεύτερη διαχειρίζεται όλες τις λειτουργίες του συστήματος infotainment. Επιπλέον, εντύπωση προκαλούν τα μπάκετ καθίσματα που ντύνονται με μαύρα δέρμα-alcantara και εμφανείς κίτρινες ραφές.

Στο πεδίο των μηχανικών συνόλων η νέα Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe εξοπλίζεται με τον V8 biturbo κινητήρα χωρητικότητας 4,0 λτ. σε δύο version με ισχύ 585 και 639 ίππων και μια «μικρότερη» υβριδική επιλογή με τον εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 3,0 λτ. να συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα. Στην πρώτη περίπτωση η GT 63, όπως ονομάζεται η έκδοση, έχει ροπή 800 Nm διαθέσιμη από τις 2.350-5.000 σ.α.λ., ενώ η κορυφαία GT 63 S διαθέτει 900 Nm ροπής από τις 2.500-4.500 σ.α.λ.. Η «πράσινη» GT 53 αποδίδει συνολική ισχύ 457 ίππων (435 ο βενζινοκινητήρα με 22 άλογα boost από το ηλεκτρικό μοτέρ) με 770 Nm ροπής (550 από το μοτέρ και 250 boost). Υπεύθυνο για την μετάδοση της κίνησης στις δύο πρώτες περιτπώσεις είναι το 9άρι MCT αυτόματο κιβώτιο της AMG το οποίο συνεργάζεται με το σύστημα τετρακίνησης 4Matic με μεταβλητή κατανομή ροπής και drift mode, ενώ η GT 53 εφοδιάζεται με το TCT αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων με τετρακίνηση 4Matic.

Στον τομέα των επιδόσεων η GT 53 των 1.970 κιλών κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 4,5 δλ. με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 285 χλμ./ώρα, η GT 63 των 2.025 κιλών βλέπει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 3,4 δλ. με την βελόνα να χτυπάει κόκκινο στα 310 χλμ./ώρα ενώ τέλος, η κορυφαία GT 63 S των 2.045 κιλών χρειάζεται 3,2 δλ. για να δει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα με τελικά ταχύτητα 315 χλμ./ώρα. 

Τέλος, σημειώνουμε πως οι πωλήσεις της τετράθυρης AMG GT θα ξεκινήσουν το καλοκαίρι του 2018. χωρίς να υπάρχουν προς το παρόν πληροφορίες για το κόστος κτήσης του.

Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL