Νέα Mercedes-AMG GT 43 με 421 ίππους και τούρμπο από τη F1!
- Η βασική Mercedes-AMG GT έφτασε.
- Ήπια υβριδική με 421+14 άλογα και 500 Nm ροπή.
- Ψηφιακό 2θέσιο ή 2+2 εσωτερικό.
-0-100 χλμ./ώρα σε 4,6 δευτερόλεπτα.
Η βασική Mercedes-AMG GT έφτασε
Τη νέα Mercedes-AMG GT 43 Coupe αποκάλυψε η γερμανική μάρκα. Η... βασική έκδοση της τετρακίνητης Mercedes-AMG GT με το V8 μοτέρ, έρχεται εξοπλισμένη με τον τούρμπο 4κύλινδρο 2λιτρο κινητήρα απόδοσης 421 ίππων, ενώ αφήνει την κίνηση στους τέσσερις τροχούς και έρχεται αποκλειστικά ως πισωκίνητη.
Με τούρμπο από τη Formula 1 και 421+14 άλογα
Η νέα Mercedes-AMG GT 43 Coupe κληρονομεί επί της ουσίας το μηχανοστάσιο της βασικής Mercedes-AMG SL 43. Εκεί βρίσκεται ο υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος κινητήρας 2,0 λίτρων M139, ο οποίος ωστόσο διαθέτει ηλεκτρικό τούρμπο. Η τεχνολογία αυτή έρχεται από την Formula 1 και κατ' ουσίαν υπαγορεύει την τοποθέτηση ενός μικρού ηλεκτροκινητήρα ανάμεσα στις δύο φτερωτές του τουρμπο επιταχύνοντας την φτερωτή της τουρμπίνας πριν ακολουθήσουν τα καυσαέρια. Αξίζει να σημειωθεί πως το ηλεκτρικό τούρμπο αντλεί ενέργεια από το ηλεκτρικό σύστημα 48 volt που τροφοδοτεί τη μίζα-γεννήτρια και μετατρέπει έτσι την Mercedes-AMG GT 43 Coupe σε ήπια υβριδική.
Στην περίπτωση της Mercedes-AMG GT 43 Coupe ο παραπάνω συνδυασμός είναι ρυθμισμένος να προσφέρει 421 άλογα (+14 ίπποι από το ήπια υβριδικό σύστημα) και 500 Nm ροπής. Η κίνηση οδηγείται στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη εννέα σχέσεων. Το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 4,6 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 280 χλμ./ώρα.
Διαθέσιμο και το σύστημα τετραδιεύθυνσης
Στις αγορές της Ευρώπης η Mercedes θα πουλήσει τη νέα AMG GT 43 Coupe με τυπική διάταξη δύο θέσεων και προαιρετική διάταξη 2+2. Προαιρετικό θα είναι και το σύστημα τετραδιεύθυνσης για όσους θέλουν να το εγκαταστήσουν. Το εν λόγω σύστημα κατευθύνει τους τροχούς προς την αντίθετη φορά με τους μπροστινούς τροχούς σε ταχύτητες έως και 100 χλμ./ώρα και στην ίδια κατεύθυνση σε υψηλότερες ταχύτητες.
Μικρές αλλαγές εξωτερικά σε σχέση με την GT
Εξωτερικά, η βασική GT 43 έρχεται με μικρές αλλαγές σε σχέση με τα ισχυρότερα αδέρφια της με τον V8 κινητήρα. Μικρές αλλαγές υπάρχουν στους αεραγωγούς στο κάτω μπροστά μέρος, ενώ πίσω φέρει οβάλ απολήξεις εξάτμισης και όχι τετράγωνες. Οι ζάντες 19 ιντσών είναι στάνταρ, με προαιρετικούς τροχούς 20 ιντσών και 21 ιντσών.
Συνέχεια του άρθρου >>>