Η Mercedes αποκάλυψε το εσωτερικό για τη νέα γενιά της E-Class, το οποίο διαθέτει ένα hi-tech ταμπλό με ψηφιακό πίνακα οργάνων και δύο οθόνες infotainment!
Η Mercedes ξεκίνησε την αποκάλυψη της νέας γενιάς της E-Class και το έκανε από μέσα προς τα έξω, παρουσιάζοντας τις πρώτες εικόνες και πληροφορίες από το ολοκαίνουργιο εσωτερικό της. Μάλιστα όπως αναφέρει η μάρκα η καμπίνα του γερμανικού σεντάν έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει μια «καθηλωτική εμπειρία ψυχαγωγίας» με μουσική, παιχνίδια και περιεχόμενο ροής!
Η νέα E-Class θα προσφέρεται προαιρετικά με την επιλογή Superscreen MBUX, που αντλεί έμπνευση από το γνωστό MBUX Hyperscreen. Η Mercedes δεν αναφέρθηκε σε λεπτομέρειες, ωστόσο μπορούμε να δούμε πως και η επιλογή Superscreen MBUX, καθιστά το ταμπλό εξαιρετικά hi-tech με διαμορφώσιμο ψηφιακό πίνακα οργάνων σε δύο επιλογές Classic και Sporty και δύο οθόνες infotainment.
Απευθείας εφαρμογές στο infotainment - Κάμερα στο ταμπλό!
Μιλώντας για τις δύο οθόνες, σε αυτές μπορούν να εγκαθίστανται απευθείας οι εφαρμογές που επιθυμεί ο καθένας αντί να είναι προσβάσιμες μέσω του Android Auto ή του Apple CarPlay. Προκειμένου να εκμεταλλευτεί αυτή τη δυνατότητα, η Mercedes λανσάρει ένα App Store που σταδιακά θα γεμίζει με νέες εφαρμογές που θα είναι έτοιμες για χρήση. Κατά το λανσάρισμα της E-Class θα υπάρχει μια ποικιλία εφαρμογών συμπεριλαμβανομένων των Angry Birds, TikTok, Zoom και Webex. Μερικές από αυτές μπορούν να χρησιμοποιηθούν με τη νέα selfie - βιντεοκάμερα του αυτοκινήτου, η οποία είναι τοποθετημένη στο πάνω μέρος του ταμπλό και περιλαμβάνεται στο Superscreen MBUX. Οι ιδιοκτήτες μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσουν την κάμερα για να τραβήξουν φωτογραφίες και βίντεο, όταν το αυτοκίνητο είναι σταθμευμένο. Εκτός από τις προαναφερθείσες εφαρμογές, οι κάτοχοι θα βρουν το πρόγραμμα περιήγησης ιστού Vivaldi καθώς και την πύλη ψυχαγωγίας ZYNC.
«Οπτική ασπίδα» για να μην αποσπάται η προσοχή του οδηγού
Για να μην αποσπάται η προσοχή του οδηγού από την οθόνη του συνοδηγού, η E-Class διαθέτει μια «οπτική ασπίδα» που χρησιμοποιεί κάμερα και μια σύστημα φιλτραρίσματος για να διασφαλίσει ότι το περιεχόμενο στην οθόνη δεν είναι ορατό στον οδηγό. Στην πραγματικότητα, το σύστημα παρακολουθεί τις κινήσεις των ματιών του οδηγού και καθορίζει εάν κοιτάζει την οθόνη του συνοδηγού για πολύ ώρα. Εάν συμβεί αυτό η φωτεινότητα της οθόνης του συνοδηγού μειώνεται και επομένως, ο επιβάτης μπορεί να συνεχίσει να βλέπει περιεχόμενο, ενώ δεν είναι ορατό στον οδηγό. Ωστόσο, η «ασπίδα» μπορεί να ενεργοποιηθεί και να απενεργοποιηθεί!
Λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης
Παράλληλα η νέα E-Class θα προσφέρει και λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης, όπου ο οδηγός θα λέει στο αυτοκίνητο τι να κάνει αν ισχύουν συγκεκριμένα δεδομένα και εκείνο θα τα επαναλαμβάνει κάθε φορά. Για παράδειγμα μία τέτοια τεχνολογία είναι η Cold Days όπου θα μπορούσε να ενεργοποιήσει τα θερμαινόμενα καθίσματα εάν η εξωτερική θερμοκρασία φτάσει σε ένα ορισμένο επίπεδο, ενώ αλλάζει και το σύστημα φωτισμού περιβάλλοντος σε ένα «ζεστό» πορτοκαλί χρώμα. Ωστόσο μελλοντικά η Mercedes θέλει να αυτοματοποιήσει πλήρως τις εργασίες ρουτίνας με τεχνητή νοημοσύνη. Αυτό θα επικεντρωθεί αρχικά σε λειτουργίες θέρμανσης, ψύξης και μασάζ.
Λωρίδες φωτός για διασκέδαση και ασφάλεια
Αφήνοντας στην άκρη τις οθόνες, η E-Class θα προσφέρει ένα ενεργό σύστημα φωτισμού περιβάλλοντος και ένα σύστημα ήχου surround Burmester 4D 17 ηχείων. Υπάρχουν ενεργές λωρίδες φωτός που ανταποκρίνονται στον ρυθμό του ήχου από μουσική, ταινίες και εφαρμογές (αναβοσβήνουν με το ρυθμό). Όμως η λωρίδα φωτός δεν είναι μόνο για διασκέδαση, όπως σημείωσε η Mercedes, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη μετάδοση πληροφοριών ασφαλείας. Συγκεκριμένα, οπτικοποιεί πληροφορίες από το σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης και μπορεί να δώσει οπτικές προειδοποιήσεις για μεγαλύτερη ασφάλεια κατά τη διέλευση διασταυρώσεων. Από κει και πέρα το παρών δίνουν και οι λειτουργίες Energizing Comfort και Energizing Coach, καθώς και η τεχνολογία 5G για γρήγορες μεταφορές δεδομένων.
Νέα σχεδίαση στο τιμόνι
Από κει και πέρα η Mercedes δεν είπε πολλά για το υπόλοιπο εσωτερικό, αλλά μπορούμε να δούμε νέο τιμόνι και μία μινιμαλιστική κεντρική κονσόλα. Πολλές θα είναι και οι επιλογές φινιρίσματος, ενώ παρών θα είναι και το δέρμα Nappa.
Θα μπαίνεις σε Tik Tok, θα τραβάς selfie, θα παίζεις και Angry Birds.
- Λωρίδες φωτός για διασκέδαση και ασφάλεια.
- Απευθείας εφαρμογές στο infotainment χωρίς να χρειάζεται σύνδεση με Android Auto ή Apple CarPlay
- «Οπτική ασπίδα» για να μην αποσπάται η προσοχή του οδηγού.
- Λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης που θα γίνουν η ρουτίνα του αυτοκινήτου!
Πως σχολιάζεις όλη αυτή την τεχνολογία; Είναι κάτι χρήσιμο για ένα πολυτελές αυτοκίνητο ή είναι περιττό;