Η πρεμιέρα της νέας Mercedes S-Class πλησιάζει και οι Γερμανοί δίνουν περισσότερες πληροφορίες για τα καινοτόμα συστήματα με τα οποία θα εξοπλίζεται η ναυαρχίδα τους. Νέο E-Active Body Control, τετραδιεύθυνση και το νέο σύστημα ψυχαγωγίας «MBUX» μερικά από αυτά.
«Η νέα Mercedes S-Class έχει γίνει πιο έξυπνη σε πολλούς τομείς και τη οδηγική της εμπειρία έχει φτάσει σε άλλα επίπεδα». Όταν η παρουσίαση των πιο πρόσφατων επίσημων πληροφοριών για τη νέα S-Class ξεκινά με αυτή την πρόταση και πόσο μάλλον όταν εμπλέκεται η S-Class που σε κάθε της γενιά λανσάρει κάτι καινοτόμο και επαναστατικό, τότε είναι δεδομένο ότι έχουμε πολλά να περιμένουμε από τη λιμουζίνα των Γερμανών. Το κουβάρι της αποκάλυψης συνεχίζει να ξετυλίγεται και αυτή τη φορά ήρθε η ώρα για τη δημοσίευση μερικών νέων τεχνικών και ηλεκτρονικών καινοτομιών που θα έχει στο παλμαρέ της η νέα γενιά της S-Class.
Ξεκινάμε με το E-Active Body Control, ένα σύστημα υδροπνευματικών αεραναρτήσεων που κοσμεί τις GLE και GLS και ενσωματώνεται για πρώτη φορά στην S-Class. Το εν λόγω σύστημα χρησιμοποιεί πέντε πολυπύρηνους επεξεργαστές, περισσότερους από 20 αισθητήρες και τις κάμερες του αυτοκινήτου για να διαβάζει το δρόμο 1.000 φορές το δευτερόλεπτο και να ρυθμίζει κατάλληλα τη λειτουργία της ανάρτησης. Επιπλέον, διαθέτει το σύστημα Pre-Safe, το οποίο όταν αντιληφθεί επικείμενη σύγκρουση δίνει την εντολή στις αναρτήσεις να ανασηκώσουν περίπου 8 εκατοστά την S-Class, μέσα σε δέκατα του δευτερολέπτου, για την καλύτερη προστασία των επιβατών. Πέρα από αυτό, μέσω ένος σοφιστικέ υδραυλικού συστήματος μπορεί να ελέγξει την κίνηση των αμορτισέρ κάνοντας την S-Class να «χοροπηδάει» πάνω-κάτω και δεξιά-αριστερά (ανεπαίσθητα) προκειμένου να «ξεκολλήσει» από κάποιο ολισθηρό ή δύσβατο σημείο.
Επόμενος σταθμός το προαιρετικό σύστημα τετραδιεύθυνσης το οποίο υπόσχεται να κάνει την S-Class τόσο ευέλικτη όσο ένα μοντέλο της μικρής κατηγορίας. Οι άνθρωποι της Mercedes-Benz υπόσχονται κύκλο στροφής μικρότερο των 11 μέτρων, νούμερο εντυπωσιακό για το μήκος του μοντέλου. Πως το καταφέρνει αυτό; Μέσω ενός ηλεκτρικού μοτέρ που εδράζεται στον πίσω άξονα και στρίβει τους πίσω τροχούς ανάλογα με το πόσο στρίβουν οι εμπρόσθιοι, έχοντας τη δυνατότητα κλίσης έως και 10 μοίρες. Μάλιστα, υπάρχουν δύο version του συστήματος, μία που στρίβει έως και 4,5 μοίρες και η προαναφερθείσα με τις 10 μοίρες.
Σταθερά πρωτοπόρος στα θέματα ασφαλείας η Mercedes-Benz θα λανσάρει στην S-Class του νέους μετωπικούς αερόσακους σε σχήμα φτερούγας για τους πίσω επιβάτες που σε αντίθεση με τους παραδοσιακούς αερόσακους διατηρούν τον αέρα κατά τη διάρκεια της πρόσκρουσης.
Για το τέλος αφήσαμε το πολυτραγουδισμένο νέο σύστημα infotainment «MBUX» (Mercedes Benz User Exprerience) με την γιγάντια οθόνη στο κέντρο του ταμπλό, από την οποία θα μπορεί να διαχειριστεί κανείς όλες τις βασικές λειτουργίες άνεσης, ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Εντούτοις, άξιο αναφοράς είναι και το Head-Up Display, το οποίο όπως θα δείτε και στο παρακάτω βίντεο ακολουθεί λογική επαυξημένης πραγματικότητας (Augmented Reality) πηγαίνοντας κυριολεκτικά σε άλλο επίπεδο την εμπειρία χρήσης.
Καταλήγοντας είναι δεδομένο πως το παιχνίδι της σταδιακής αποκάλυψης της νέας S-Class δεν θα σταματήσει εδώ, οπότε μέχρι το... επόμενο επεισόδιο του σίριαλ, απολαύστε το βίντεο: